ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εξεταστέα ύλη: Κυκλική κίνηση, ορμή, κρούση, Νόμος παγκόσμιας έλξης, ένταση βαρυτικού πεδίου
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εξεταστέα ύλη: Κυκλική κίνηση, ορμή, κρούση, Νόμος παγκόσμιας έλξης, ένταση βαρυτικού πεδίου
Όμορφο διαγώνισμα.
Όντως δεν θα συναντηθούν γιατί θα πέσει στη γη.
Αν όμως την γλύτωνε και περνούσε “ξυστά” από τη γη, θα έπρεπε να αποκλείσουμε το ότι οι δύο περίοδοι έχουν ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο.
Φυσικά τα παραπάνω δεν επηρεάζουν τις απαντήσεις των μαθητών.
Σωστά Γιάννη, δεν το είχα σκεφθεί αυτό ως εκδοχή.
Οι περισσότεροι θεώρησαν ως σωστή την άποψη (Α), αφού οι επίκεντρες γωνίες
"συνηγορούσαν" σε αυτή την άποψη και τους ήταν γνωστό θέμα η συνάντηση στην ίδια τροχιά……
Φαντάζομαι ότι κατάλαβες τη σύνδεση αυτού του θέματος με τη διάσπαση σε τρία κομμάτια στο
μέγιστο πάλι ύψος, που ανέβασα πριν λίγες μέρες.
Η "νέα" ύλη προσθέτει ενδιαφέρον στην καθημερινότητα της εργασίας ….
Ευχαριστώ για το σχήμα, "εκλάπη" και θα χρησιμοποιηθεί……
Καλημέρα Θοδωρή.
Ωραίο το διαγώνισμα και σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
Λίγο να τροποποιηθεί η ύλη, βρίσκονται νέα πράγματα και εμφανίζεται νέο ενδιαφέρον για δημιουργία.
Ας ελπίσουμε σε μια μεγαλύτερη αλλαγή, ώστε να αυξηθεί ανάλογα και το ενδιαφέρον…
Καλησπέρα Θοδωρή.
Μια φορά κι ένα καιρό διερωτήθηκα από που κι ως που ,
τους δορυφόρους τους λένε…δορυφόρους ;;
Και φιλόλογος γυνή μου είπε:
— Ο φέρων δόρυ
= Δεν καταλαβαίνω…και το γύρω-γύρω;
— Παλαιόθεν (επί ασπίδων και δοράτων) σε στρατιωτικό συμβούλιο στέκονταν ο στρατηγός στο κεντρο και οι στρατιώτες φέροντες δόρυ
σχημάτιζαν κύκλο γύρω από το στρατηγό…
=Ααα υποθέτω κατάλαβα
Μου άρεσε και το καταθέτω στο ωραίο διαγώνισμα σου.
Θα το μεταφέρω και στο προηγούμενο άρθρο σου περι
Παγκόσμιας έλξης και δορυφόρων