Διαγώνισμα Α’ Τετραμήνου στη Φυσική Προσανατολισμού Β’ Λυκείου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ  Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Εξεταστέα ύλη:  Κυκλική κίνηση, ορμή, κρούση, Νόμος παγκόσμιας έλξης, ένταση βαρυτικού πεδίου

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
4 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Όμορφο διαγώνισμα.

Όντως δεν θα συναντηθούν γιατί θα πέσει στη γη.

Αν όμως την γλύτωνε και περνούσε “ξυστά” από τη γη, θα έπρεπε να αποκλείσουμε το ότι οι δύο περίοδοι έχουν ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο.

 

Φυσικά τα παραπάνω δεν επηρεάζουν τις απαντήσεις των μαθητών.

 

Διονύσης Μάργαρης
17/12/2016 9:01 ΠΜ

Καλημέρα Θοδωρή.

Ωραίο το διαγώνισμα και σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες.

Λίγο να τροποποιηθεί η ύλη, βρίσκονται νέα πράγματα και εμφανίζεται νέο ενδιαφέρον για δημιουργία.

Ας ελπίσουμε σε μια μεγαλύτερη αλλαγή, ώστε να αυξηθεί ανάλογα και το ενδιαφέρον…

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Θοδωρή.

Μια φορά κι ένα καιρό διερωτήθηκα από που κι ως που ,

τους δορυφόρους τους λένε…δορυφόρους ;;

Και φιλόλογος γυνή μου είπε:

 — Ο φέρων δόρυ

=  Δεν καταλαβαίνω…και το γύρω-γύρω;

— Παλαιόθεν (επί ασπίδων και δοράτων) σε στρατιωτικό συμβούλιο στέκονταν ο στρατηγός στο κεντρο και οι στρατιώτες φέροντες δόρυ

σχημάτιζαν κύκλο γύρω από το στρατηγό…

=Ααα υποθέτω κατάλαβα

Μου άρεσε και το  καταθέτω στο ωραίο διαγώνισμα σου.

Θα το μεταφέρω και στο προηγούμενο άρθρο σου περι

Παγκόσμιας έλξης και δορυφόρων