Subscribe
Ειδοποίηση για
11 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Ντίνο.

Είναι ψηλού επιπέδου και οι βαθμοί δείχνουν ότι είναι πολύ καλοί μαθητές.

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
22/02/2017 10:50 ΜΜ

Ωραίες επιλογές, Ντίνο. 

Δυο διευκρινίσεις:

Το 1ΣΤ) είναι λάθος επειδή η πλάκα δεν έχει όγκο; Είναι στην ουσία ένα …"φύλλο";

και:

Στην εκφώνηση του 2), αλλά και στο 2Α) γράφεις μέσα σε παρένθεση "στάσιμη" και μετά "μόνιμη".

Η χρήση της παρένθεσης προσωπικά με παραπέμπει ότι πρόκειται για επεξήγηση στη λέξη "στρωτή", που έχεις ακριβώς πριν.

Δηλώνουν όμως το "στάσιμη" ή το "μόνιμη" επεξήγηση στο "στρωτή";

Νόμιζα ότι δηλώνουν κάτι άλλο…

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
22/02/2017 11:23 ΜΜ

Οι λέξεις "στάσιμη" και "μόνιμη" μπορώ να καταλάβω ότι σημαίνουν το ίδιο μεταξύ τους.

Σημαίνουν όμως το ίδιο και με το "στρωτή";

Δε νομίζω… Ή κάτι έχω καταλάβει λάθος…

Δεν μπορεί, ας πούμε, να έχουμε στρωτή και επιταχυνόμενη ροή;

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Κωνσταντίνε.

Τα κριτήριά σου έλκουν …ρέποντας προς δύσκολα (π.χ. των κυμάτων).

Είναι λογικό καθένας να διατηρεί ένα στυλ

στα κριτήριά του και να ανεβοκατεβάζει τον πήχη δυσκολίας.

Στο  συγκεκριμένο (σαν μαθητής) πέρασα τον πήχη με την πρώτη προσπάθεια

στα 1,2Γ ,3,4,6(ωραίες επιλογές ερωτημάτων για max και min ώστε να ψάχνουμε για ανισοϊσότητες ) .

Το ύψος του 5 με τη δεύτερη (θυμήθηκα και μια όμοια από το σχολικό)

Τα 2 Α,Β με την ορολογία (στάσιμη),(μόνιμη) που στο βιβλίο δεν υπάρχει με

ίδρωσαν αλλά τα πέρασα γιατί θυμήθηκα πως κάπου τα είχα διαβάσει.

(Το σχολικό μόνο το στρωτή αναφέρει και μάλλον την ταυτίζει με τη μόνιμη.)

Περίμενα και κάτι με τρύπες σε δοχείο …!

Τελικά το κριτήριο είχε ένα ‘’αξιοπρεπές’’ επίπεδο ,δεν θα το έλεγα δύσκολο…

αλλά ούτε και εύκολο. 

Μπράβο στους μαθητές σου.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Κωνσταντίνε.

Ναι τα Σ,Λ, δυσκολεύουν κυρίως αν δεν τα ξέρει και πάει να βρει δικαιολόγηση

για ορισμένα που είναι στις παρυφές των …ορίων π.χ 1Γ ,2Α,3Ε

Χαίρομαι που ”συζητώ” με κάποιον της …”Νομικής” των αξέχαστων χρόνων.

Καλή δύναμη

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Ντίνο καλησπέρα, απαιτητικό διαγώνισμα, κυρίως στις ερωτήσεις Σ ή Λ με διατυπώσεις

που μάλλον απευθύνονται σε εξεταζόμενους που έχουν εξοικειωθεί στη σωστή χρήση όρων

όπως: “τη μεταβολή της πίεσης ανά μονάδα μήκους κατακόρυφης μετατόπισης” ,

Οι ασκούμενες από το υγρό δυνάμεις (στις δύο πλευρές της) έχουν συνιστώσες παράλληλες προς την επιφάνεια της πλάκας”

” Μια μάζα ρευστού καθώς πλησιάζει σε μικρότερη διατομή σωλήνα δέχεται πιεστικές δυνάμεις από το περιβάλλον ρευστό στην κατεύθυνση της ροής”

Για τη στρωτή ροή, λέω στους μαθητές μου:

Στρωτή ονομάζεται η ροή στην οποία μπορούμε να διακρίνουμε στρώματα ορισμένης ταχύτητας, όπου το ένα κινείται παράλληλα στο άλλο. Το μοντέλο της στρωτής ροής δεν αποκλείει την ύπαρξη εσωτερικής τριβής.

Με βάση αυτό συμφωνώ μαζί σου πως στο 2Α η απάντηση είναι Λ

Γράφω όμως, γιατί με έχει προβληματίσει το εξής:

Το σχολικό λέει: “η ροή ενός ιδανικού ρευστού είναι στρωτή” 

ενώ επίσης λέει: “Ιδανικό είναι το ρευστό που δεν παρουσιάζει εσωτερικές τριβές”

Συνεπώς, μπορεί κάποιος να σκεφθεί πως αν παρουσιάζει τριβές η ροή δεν μπορεί να είναι στρωτή

Πάντα λοιπόν με το σχολικό η απάντηση στην πρόταση θα έπρεπε να είναι Σ

Φοβάμαι, ότι μπορεί να υπάρξει μπέρδεμα