Οδηγίες προς “ναυτιλόμενο”

Μετά από πολλά χρόνια στη διδασκαλία των μαθημάτων του Ηλεκτρονικού Τομέα των ΕΠΑΛ, ξεκινώ φέτος μια “δεύτερη καριέρα” στη διδασκαλία της Φυσικής Λυκείου. Ετσι θέλω κάποιες οδηγίες για το πώς θα προσανατολιστώ εδώ μέσα και θα χρησιμοποιήσω το Υλικό στη διδασκαλία μου.

Και μια αφελής ερώτηση: Στον Προσανατολισμό κάνουμε και Εργαστηριακές Ασκήσεις ή/και διδασκαλία με ΤΠΕ ή μας ενδιαφέρει μόνο να βγάλουμε την ύλη και την όλη ασκησιολογία;

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
3 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Όλα αυτά.

Μέχρι πέρυσι υποχρεωτικές ασκήσεις ήταν:

α) Απλή αρμονική ταλάντωση με τη χρήση του Multilog ή εναλλακτικά, μέτρηση μήκους κύματος μονοχρωματικής ακτινοβολίας (1β)

β) Μελέτη στάσιμων ηχητικών κυμάτων σε σωλήνα και προσδιορισμός της ταχύτητας του ήχου στον αέρα (3)

γ) Μέτρηση της ροπής αδράνειας κυλίνδρου (4)

δ) Μελέτη του ιξώδους υγρού (Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός EUSO 2014-  http://www.panekfe.gr)

Η χρήση ΤΠΕ διευκολύνει την διδασκαλία.

Και όσες ασκήσεις μπορείς που να προετοιμάσουν τα παιδιά.

Διονύσης Μάργαρης
01/09/2017 8:44 ΜΜ

Καλώς ήρθες Νίκο και καλή επιτυχία στην "νέα σταδιοδρομία" σου.

Ο στόχος είναι να κατανοήσουν, στο μέτρο του δυνατού, οι μαθητές την ύλη τους και να μπορούν να "κολυμπήσουν".

Πώς επιτυγχάνεται αυτό; 

Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Όλα τα "κλειδιά" είναι πάνω στο τραπέζι, όλα χρησιμοποιούνται ανάλογα με την περίπτωση και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας καθενός, καθορίζει και την παραπέρα χρησιμοποίησή του ή τη βελτίωσή του…

Η χρήση διαφορετικών μέσων γενικά, είναι θετική πρακτική.

"κάποιες οδηγίες για το πώς θα προσανατολιστώ εδώ μέσα"

Αν εννοείς στο δίκτυο, δες στο μενού την επιλογή "περιεχόμενα" και "άλλες επιλογές". Μπορείς από εκεί να βρεις αυτό που σε ενδιαφέρει. 

Αν βρεις δυσκολία. γράψε εδώ ή κάπου αλλού το ερώτημά σου και κάποιος συνάδελφος θα σου απαντήσει πολύ σύντομα…

Διονύσης Μάργαρης
04/10/2017 7:57 ΜΜ

Φαντάζομαι ότι ο Νίκος, ήθελε να γράψει σχόλιο-απάντηση εδώ και όχι νέα ανάρτηση: