Συζητάμε για ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις…

«Συζητάμε για τις ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στην παιδεία »

Την Τετάρτη 1/11/2017 στο Δημαρχείο Νίκαιας(Π.Τσαλδάρη 10) και ώρα 7μμ. θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα τις επικείμενες μεταρρυθμίσεις στην παιδεία.

Κεντρικός ομιλητής ο υπουργός παιδείας Κώστας Γαβρόγλου

Επειδή φαντάζομαι ο υπουργός θα δεχθεί και ερωτήσεις, θεωρώ ότι είναι ευκαιρία να ακούσουμε αλλά και να θέσουμε τους προβληματισμούς μας.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
39 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Πάνος Μουρούζης
03/11/2017 8:03 ΠΜ

Αγαπητοί συνάδελφοι καλημέρα από Κέρκυρα. Σας μεταφέρω μία πληροφορία. Για το γεγονός ότι δεν διδάσκεται ο ηλεκτρομαγνητισμός στο Λύκειο, εγώ ο ίδιος πληροφόρησα τον Υπουργό κο Γαβρόγλου τις πρώτες μέρες του έτους 3,4 του Γενάρη του 2017 σε επίσκεψή του στην Κέρκυρα με σχετική ερώτηση που του έκανα. Σημείωσε την ερώτηση και υποσχέθηκε ότι θα μου απαντήσει, πράγμα το οποίο δεν συνέβη μέχρι σήμερα. 

Βαγγέλης Κουντούρης
Απάντηση σε  Πάνος Μουρούζης

καλημέρα Πάνο

μα και εδώ, στο ylikonet, υποθέτω και σε άλλους χώρους,

έχει πολλές φορές δημοσιευτεί αυτή η κραυγαλέα έλλειψη

Πάνος Μουρούζης
03/11/2017 9:35 ΠΜ

Καλημέρα Βαγγέλη. Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι δεν είχε αυτή την πληροφορία από τα διάφορα φορουμ. Δεν μπορεί όμως ν' αμφισβητηθεί ότι δεν ήταν πληροφορημένος για το θέμα, από την αρχή της χρονιάς (τουλάχιστον). 

Αρης Αλεβίζος
Αρχισυντάκτης
03/11/2017 12:55 ΜΜ

 

Θοδωρή καλημέρα.

Φυσικά θα μπορούσα να έρθω στο Δημαρχείο της πόλης που γεννήθηκα και μεγάλωσα αν θεωρούσα ότι τέτοιες διαδικασίες οδηγούν κάπου. Από την προηγούμενη τοποθέτηση μου εξήγησα  ότι, καλά ή κακά,   δεν τις πιστεύω.

Δεν έκανα καμιά γενική  εκτίμηση τοποθέτηση για το πρόσωπο Γαβρόγλου είτε σαν πανεπιστημιακού ή σαν πολιτικού.

Για το θέμα του ηλεκτρομαγνητισμού έχουμε την μαρτυρία του  σ. Μουρούζη τουλάχιστον.

Δεν κατάλαβα την πολιτικοποιίηση  του θέματος που μου αποδίδεις.

Ούτε σκέφτηκα ούτε σου είπα γιατί πας  εσύ,  ούτε αμφισβητώ ότι η πρόθεσή σου  ήταν ειλικρινής και μέσω της παρουσίας και της παρέμβασής σου θεωρείς ότι βοηθάς το ζήτημα που μας  απασχολεί όλους. Όμως το να  ρωτάω εγώ αν αναφέρθηκε, τουλάχιστον εκεί, για το τι συμβαίνει στο Υπουργείο γύρω από τα νέα αναλυτικά και βιβλία και με ποιες διαδικασίες γίνονται αυτά, θεωρώ λογικά ότι καλύπτει και την δική σου αγωνία όπως και την τραυματική εμπειρία όλων μας  για την διαχρονική απαξίωση της γνώμης και της εμπειρίας του μαχόμενου εκπαιδευτικού,  σε κάθε φάση αλλαγών στην παιδεία. Εσύ την δική μου- θεωρώ και πάρα πολλών συναδέλφων-  αγωνία την θεωρείς πολιτικοποίηση.

Σέβομαι την άποψη αλλά δεν την συμμερίζομαι.  Θεωρώ ότι  η διαδικασία είναι ουσία.

Εμμανουήλ Λαμπράκης

Θοδωρή καλό μεσημέρι

Δε νομίζω ότι πολιτικοποίησα ή ότι προσπάθησα να δώσω πολιτική χροιά στη συζήτηση. Διατύπωσα την άποψη μου που στηρίζεται στα πεπραγμένα των τριών τελευταίων υπουργών παιδείας.

Δημήτρης Παπαγεωργίου

Απο το βιογραφικό του κ. Γαβρογλου:

"Τα πεδία των ερευνητικών ενδιαφερόντων του είναι η Ιστορία της φυσικής φυσικοχημείας, η Ιστορία της κβαντικής χημείας, η Ιστορία της φυσικής χαμηλών θερμοκρασιών, τεχνητό ψύχος, η πρόσληψη των επιστημονικών ιδεών και πρακτικών τον 18-19ο αιώνα. Έχει συμμετέχει στην εκδοτική ομάδα της σειράς Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης των εκδόσεων Springer και των εκδόσεων Brill. Τα βιβλία του έχουν εκδοθεί από ξένους εκδοτικούς οίκους και από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, ενώ είναι και μέλος συντακτικών επιτροπών διαφόρων επιστημονικών περιοδικών σχετικών με την Ιστορία των Επιστημών."

Ο κ. Γαβρογλου είναι αυτός που είχε την πρωτότυπη (παγκοσμίως) ιδέα να συγχωνεύσει την Χημεία με την Βιολογία.

Με βάση όλα τα παραπάνω νομίζω οτι η επαναφορά του ηλεκτρομαγνητισμου συγκεντρώνει ελάχιστες πιθανότητες..

Γιάννης Μπατσαούρας
Γιάννης Μπατσαούρας
03/11/2017 2:09 ΜΜ

Μπορεί να τον συγχωνέψει κι αυτόν με κάποιο μάθημα , κάτι θα σκεφτεί!

Γιώργος Γεωργαντάς
03/11/2017 11:56 ΜΜ

Πριν 2-3 χρόνια, όταν έγινε κουβέντα σ’ αυτό το ιστολόγιο για το διαφαινόμενο ξήλωμα των φυσικών επιστημών και τη διάλυση της εκπαίδευσης που ήταν φανερό ότι μεθοδεύονταν (και όχι μόνο από την σημερινή κυβέρνηση), αρκετοί διαμαρτύρονταν και διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους.

«Μα τι είναι αυτά που λέτε, χτυπάτε την κυβέρνηση τώρα που δίνει τη μάχη με την τρόικα… έχει δυσκολίες η χώρα… παραλάβαμε χάος… περιμένετε να δούμε…, να ακούσουμε τον Υπουργό… υπάρχουν καλές προθέσεις… να πάμε να τον ενημερώσουμε… να δούμε…»

Και είδαμε: νέα "ριζοσπαστική" ύλη που εξασφαλίζει την επιστροφή στην προβιομηχανική εποχή, διάλυση όλων των δομών, απαξιωτικές ανακοινώσεις για ό τι έχει σχέση με το σχολείο και εξαγγελίες που εγγυώνται την πλήρη κατάργηση της μόρφωσης στα «σχολεία του λαού».

——————–

Δεν θα αναφερθώ συγκεκριμένα σε πολιτικάντικες "αφέλειες" και όσα τραγελαφικά διαβάσαμε για την «ενημέρωση» (και ελπίζω να μην αναγκαστώ να το κάνω). Αρκούμαι να εκφράσω τη θλίψη μου, για τον τρόπο με τον οποίο (εξακολουθεί να) επιχειρείται η (ηθελημένη ή -ακόμα χειρότερα – αθέλητη) εξαπάτηση των συναδέλφων.

Αναμένω (με ιδιαίτερη αγωνία!) να δω τις διορθώσεις που θα κάνει ο υπουργός τώρα που «ξέρει»…

Ελπίζω να είναι κάτι παραπάνω από την επαναφορά του Η/Μ μέσω της ""Διαθεματικής, Ιστορικής και Βιωματικής Προσέγγισης των Φ.Ε."…

——————————-

Όσο αφορά όμως τις ερωτήσεις που έπρεπε ή δεν έπρεπε να γίνουν, κατά τη γνώμη μου, μία ήταν η ουσιαστική ερώτηση:

Ποιοι είναι οι πραγματικοί στόχοι της εκπαιδευτικής πολιτικής;

Ποιες συνέπειες έχουν οι στόχοι αυτοί στο επίπεδο σπουδών και γενικότερα στη μόρφωση των μαθητών;

Ποια είναι η πρόβλεψη για τα αποτελέσματα των μεταρρυθμίσεων την επόμενη δεκαετία;

Και αν η απάντηση στο πρώτο σκέλος ήταν …«περισσότερη μόρφωση για όλους» κλπ (στα άλλα δύο σκέλη βέβαια δεν θα υπήρχε απάντηση), επειδή δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας που βλέπει περισσότερη μόρφωση από χθες (αν υπάρχει ας μας το πει και εδώ) θα ήθελα οι καλοί συνάδελφοι να μην ξεχάσουν να επανέλθουν:

και τότε πώς γίνεται να βλέπουμε όλοι μας λιγότερη μόρφωση, που αφορά όλο και λιγότερους;

Και επειδή τα έχουμε ξαναπεί αυτά και ξέρουμε ότι όταν ζόριζαν τα πράγματα η προσφιλής δικαιολογία θα ήταν  «το πνεύμα των μεταρρυθμίσεων επιβάλλεται από τους δανειστές και κάνουμε ότι μπορούμε…», θα …μπορούσε κανείς να ανταπαντήσει:

τι θα κάνατε εσείς κ. Υπουργέ με κάποιον που θα διατεινόταν ότι ήρθε να ανακαινίσει το σπίτι τους και στο τέλος θα παραδεχόταν ότι …εντάξει, το γκρεμίζει, αλλά δεν φταίει αυτός, άλλοι τον ανάγκασαν να το κάνει…και ότι πρέπει να είστε ευχαριστημένος που θα το κάνει αυτός, γιατί ο "άλλος" γκρεμίζει άπονα; 

ή

Δηλαδή έχετε αναλάβει κάποια δέσμευση για εξαφάνιση των φυσικών επιστημών από τα σχολεία;

ή…..

Γιατί – ανεξάρτητα από τη δικαιολογία που επικαλείται – αν υπάρχει φυσικός, χημικός ή μαθηματικός που πιστεύει ότι τα τελευταία χρόνια δεν συντελείται γκρέμισμα στα σχολεία και δεν πλήττεται η ΟΥΣΙΑ των φυσικών επιστημών, κατά τη γνώμη μου, μόνο δύο πιθανότητες υπάρχουν:

Ή πέρασε και δεν ακούμπησε ή https://www.youtube.com/watch?v=GKe8S7beC6s

———

Δεν ξέρω αν και πόσοι υπάρχουν που να μην έχουν χάσει το ηθικό τους ή να μην βρίσκονται στην κατάσταση "ο σώζων εαυτόν σωθήτω", αλλά όλοι μας βλέπουμε πού οδηγούνται τα πράγματα για τις φυσικές επιστήμες και τη μόρφωση γενικότερα και κανένας δεν πιστεύει πραγματικά ότι τώρα που ο υπουργός "ξέρει" τα πράγματα θα βελτιωθούν. Ο (κάθε) υπουργός συνάδελφοι ΠΑΝΤΑ ήξερε.

Κατά τη γνώμη μου, στις παρούσες συνθήκες, μια μόνο στάση μπορεί να έχει αποτέλεσμα:

Ανεξάρτητα από κομματική τοποθέτηση,

ΚΑΘΕ συνάδελφος, 

σε κάθε τάξη, σε κάθε γραφείο, σε κάθε σύλλογο,

να σταθεί ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ

σε όσα συμβαίνουν και σε όσα μεθοδεύονται

και να απαιτήσει με όλες τις δυνάμεις του

τα αυτονόητα για την επιστήμη του.

Γιατί – σε τελευταία ανάλυση – το δικαίωμα της μόρφωσης και η ύπαρξη των θεμελιωδών επιστημών επαφίενται πια στον "πατριωτισμό" μας…

Εμμανουήλ Λαμπράκης

Γιώργο καλημέρα

Χαρά μου που επικοινωνείς μαζί μας

Η τοποθέτηση σου στο συγκεκριμένο θέμα είναι άριστη από κάθε άποψη. Συντάσσομαι μαζί σου.

Επαναλαμβάνω τονίζοντας την προτροπή σου

Ανεξάρτητα από κομματική τοποθέτηση,

ΚΑΘΕ συνάδελφος, 

σε κάθε τάξη, σε κάθε γραφείο, σε κάθε σύλλογο,

να σταθεί ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ

σε όσα συμβαίνουν και σε όσα μεθοδεύονται

και να απαιτήσει με όλες τις δυνάμεις του

τα αυτονόητα για την επιστήμη του.

Γιατί – σε τελευταία ανάλυση – το δικαίωμα της μόρφωσης και η ύπαρξη των θεμελιωδών επιστημών επαφίενται πια στον "πατριωτισμό" μας…

 

Εμμανουήλ Λαμπράκης

Καλημέρα

Ελπίζω στην αντίδραση, των συναδέλφων/συναδελφισών που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ, εναντίον της επιχειρούμενης "διάλυσης" της παιδείας – ο λόγος τους στην προκειμένη περίπτωση έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Ήδη εγώ διαπιστώνω ότι πολλοί/πολλές συνάδελφοι/συναδέλφισες αλλά και άλλα άτομα που υποστηρίζουν την παρούσα κυβέρνηση αντιδρούν έντονα στις  "ριζοσπαστικές αλλαγές" του υπουργείου παιδείας.

Γιώργος Γεωργαντάς

Καλησπέρα Μανώλη

Και εγώ χαίρομαι ιδιαίτερα για την επικοινωνία μαζί σου.

Φαίνεται όμως ότι είσαι ο μόνος που συμφωνεί με όσα έγραψα ή ο μόνος που έχει το κουράγιο να το πει…

Η κατάσταση δείχνει ότι και οι δύο (ενίοτε) αιθεροβατούμε.

Η απογοήτευση, η παραίτηση και η σήψη έχουν προχωρήσει (και αυτά!) πολύ…

Να είσαι καλά.

Γιώργος Γεωργαντάς
05/11/2017 11:39 ΜΜ

Καλησπέρα Θοδωρή

Ώστε, αισθάνεσαι προσβεβλημένος, απειλούμενος και θέλεις να επιστρέψεις τον τραγέλαφο; Μάλιστα. Δυο λόγια λοιπόν.

 

Περί «προσβολών»:

Προσβεβλημένοι, Θοδωρή, είμαστε εμείς, πολλά από τα μέλη του δικτύου αυτού αλλά και άλλοι συνάδελφοι. Και επειδή πρέπει σε όλα να είμαστε «μεγάλα παιδιά» και επειδή αυτού του είδους οι συζητήσεις πετυχαίνουν μόνο απώλεια χρόνου και ενέργειας, αναφέρομαι επιγραμματικά:

Είναι προσβλητική η προβολή συγκεκριμένων μόνο κομματικών εκδηλώσεων – άραγε μπορούμε όλοι να ανεβάζουμε εδώ τις συζητήσεις που διοργανώνει για την Παιδεία η Νέα Δημοκρατία ή το ΚΚΕ ή κάποιος άλλος και να καλούμε σε συμμετοχή;

Είναι προσβλητικό να γράφονται σε ένα ιστολόγιο φυσικής και χημείας σεντόνια εγκωμίων για εκείνους που ΤΩΡΑ προωθούν την υποβάθμιση και ουσιαστικά την κατάργηση της διδασκαλίας της φυσικής και της χημείας στα σχολεία – και αυτό δεν έχει σχέση με το σεβασμό με τον οποίο όλοι μας αντιμετωπίζουμε τον εκάστοτε υπουργό ως πρόσωπο.

Είναι προσβλητικό να μας μεταφέρει κάποιος εδώ την άποψη της κυβέρνησης και την προπαγάνδα που γνωρίζουμε ήδη από τα ΜΜΕ, αλλά να μην αναφέρεται στο ελάχιστο στα βασικά ερωτήματα που απασχολούν σήμερα κάθε συνάδελφο.

Είναι προσβλητικό να παραπονιέται κάποιος ότι όλοι οι άλλοι πολιτικοποιούν τα θέματα, όταν ο ίδιος, εδώ, μας δίνει την εντύπωση ότι δρα ως ιμάντας μεταφοράς και προπαγάνδας μιας συγκεκριμένης πολιτικής άποψης. Επί πλέον, είναι και προκλητικό να το κάνει αυτό όταν η συγκεκριμένη άποψη, τη δεδομένη στιγμή, στρέφεται εναντίον όλων μας ως δασκάλων και επιστημόνων.

Είναι προσβλητικό να μας «ενημερώνει» κάποιος ότι «Η εντύπωση που προσωπικά απεκόμισα, είναι ότι γνωρίζει πράγματα και καταστάσεις» και λίγο παρακάτω να μας βεβαιώνει ότι «δεν γνώριζε την απουσία του Η/Μ αλλά τώρα που το έμαθε είπε ότι είναι απαράδεκτο και…

Είναι προσβλητικό να μας επιδεικνύει κάποιος εδώ την «ενημέρωση» του υπουργού για τον Η/Μ και όταν μαθαίνουμε και επίσημα ότι ο υπουργός πάντα ήξερε, να μην αισθάνεται την ανάγκη να πάρει πίσω και να δικαιολογήσει όσα ανακριβώς μας είπε, αδιαφορώντας για τα ερωτήματα στοιχειώδους αξιοπιστίας που προκύπτουν.

 

Περί «απειλών»:

Δεν καταλαβαίνω το λόγο για τον οποίο κάποιος μπορεί να αισθανθεί απειλούμενος, αν τυχόν κάποιος άλλος …αναφερθεί σε όσα έγραψε ο ίδιος (!) δημόσια και έχουν διαβαστεί από εκατοντάδες συναδέλφων.

Δεν ξέρω τι σε ωθεί να βλέπεις απειλές, αλλά η φράση «ελπίζω να μην αναγκαστώ να το κάνω» εννοεί κατά γράμμα αυτό ακριβώς που λέει (και δεν έχει δικαίωμα κανένας να της δίνει το νόημα που του αρέσει): Επειδή θεωρώ άσκοπη και αδιέξοδη τέτοια συζήτηση, δεν θέλω να την κάνω, αποφεύγω να την κάνω και ελπίζω να μην υπάρξουν σχόλια που θα με αναγκάσουν να την κάνω. Τελεία.

Επειδή, λοιπόν, είναι φανερό ότι αγνοείται συστηματικά η ουσία και επιχειρείται προσωπική αντιπαράθεση, δηλώνω με τον πιο απόλυτο τρόπο ότι στα κείμενά μου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και δεν υπήρξε ποτέ καμιά απειλή, ούτε καν ως υπόνοια, ούτε για σένα ούτε για οποιονδήποτε άλλον.

Αντίθετα, απειλή συνιστούν για όλους μας τα κείμενα που άμεσα ή έμμεσα προσπαθούν να δικαιολογήσουν τις επιθέσεις στην επιστήμη μας, στο σχολείο και στη δουλειά μας.

Επίσης, απειλή για κάθε μέλος του δικτύου συνιστά η αυθαίρετη, αστήρικτη και επινοημένη κατηγορία για ανύπαρκτες απειλές που «δεν έχουν θέση στο χώρο αυτό».

 

Περί τραγελαφικών:

Η φράση μου στην οποία αναφέρεσαι είναι η άποψή μου για γεγονότα και καταστάσεις και όχι για πρόσωπα συναδέλφων και με την έννοια αυτή διατυπώθηκε και ως τέτοια, μέχρι να αποδειχτεί ότι είναι λανθασμένη, διατηρώ το δικαίωμά μου να την διατυπώνω ελεύθερα.

Αν εσύ αισθάνεσαι ότι καλώς μας είπες ότι έπρεπε να πάμε να ενημερώσουμε τον υπουργό για τον Η/Μ, ότι καλώς μας βεβαίωσες ότι ο υπουργός δεν ήξερε και τώρα που έμαθε έχουμε το λόγο μας και μετά αποδείχτηκε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι ήξερε, αν αισθάνεσαι ότι καλώς μας έβαλες στο αδιέξοδο να αναρωτιόμαστε ποιος μας λέει ψέματα (παρεμπιπτόντως, κάποιοι εξακολουθούμε να απαξιώνουμε τον ψεύτη), αν αισθάνεσαι ότι καλώς τα έγραψες όλα, αν αισθάνεσαι ότι ήταν πετυχημένη μια συζήτηση στην οποία δεν υπήρξε ερώτημα για καίρια θέματα όπως τα «ερευνητικά προβλήματα», η συγχώνευση μαθημάτων και οι διαδικασίες διαμόρφωσης των «ριζοσπαστικών» μεταρρυθμίσεων, αν αισθάνεσαι ότι καλώς δεν υπήρξε απάντηση σε σχόλια συναδέλφων που δίνουν τελείως διαφορετική εικόνα των πραγμάτων από αυτή που μας μετέφερες, αν … είναι δικαίωμά σου. Κανένας δεν σου αμφισβητεί το δικαίωμα να αισθάνεσαι υπερήφανος. Είναι όμως και δικαίωμα όλων μας να θεωρούμε την παραπάνω αλληλουχία γεγονότων τραγέλαφο. Αν θεωρείς ότι η λέξη αυτή «μετενεργεί» σε σένα, ευχαρίστως την αποσύρω, δηλώνοντας ότι δεν αφορούσε εσένα και ότι δεν είχα ούτε έχω πρόθεση να θίξω κανέναν προσωπικά.

Όσο αφορά την επιστροφή, ευχαρίστως θα την αποδεχόμουν, αλλά εσύ μας έκανες την «ενημέρωση» και όχι εγώ. Άρα; Προφανώς, η «επιστροφή» σου δεν έχει καν αντικείμενο…

 

Περί ευγένειας και αλληλοσεβασμού

Βγάζει μάτι το γεγονός ότι – ενώ και ο Μανώλης συνυπέγραψε το κείμενό μου – βρίσκεις τις τοποθετήσεις του «ευγενείς» και αισθάνεσαι «προσβολή» και «απειλή» μόνο από μένα. Η επιλογή σου για προσωπική επίθεση αντί συζήτησης και διατύπωσης επιχειρημάτων για την ουσία των θεμάτων είναι αυταπόδεικτη, αλλά δεν με εκπλήσσει. Για όσα επιχειρείς να μου αποδώσεις διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα και τις προθέσεις μου, απάντησα παραπάνω. Προφανώς το πρόβλημα δεν είναι η φράση αυτή, αλλά όλα τα άλλα. Όμως, επειδή μιλάς για ευγένεια στο δημόσιο λόγο, έρχομαι στη δυσάρεστη θέση να σου θυμίσω την ευκολία με την οποία, κάποτε, δημόσια, σε μια συζήτηση χιλιάδων επισκέψεων, εξαπέλυσες βαρύτατες κατηγορίες περί ανηθικότητας (!) εναντίον ενός συναδέλφου με τον οποίο είχες καθίσει στο ίδιο τραπέζι και για τον οποίο είχες δηλώσει πολλές φορές δημόσια την εκτίμησή σου, μόνο επειδή υπέθεσες ότι ο σύνδεσμος του Χατζητέγα στον οποίο παρέπεμψε είχε κάτι «μεμπτό», χωρίς καν να δεις το περιεχόμενο (!), ούτε στην αντίδρασή σου όταν – μετά από δύο μέρες – έκανες αυτό που θα έκανε ο καθένας πριν θεωρήσει ότι δικαιούται να θίξει δημόσια συνάδελφο: άνοιξες το σύνδεσμο και διαπίστωσες ότι …τα έλεγε μια χαρά και οι κατηγορίες ήταν άδικες… Έτσι, τόσο απλά και τόσο εύκολα… Η στάση σου αυτή Θοδωρή Παπασγουρίδη ήταν αρκετή για να βγουν τα αναγκαία συμπεράσματα για τον τρόπο που διαμορφώνεις τις απόψεις σου αλλά και τον τρόπο που εννοείς τον αλληλοσεβασμό. Αφού λοιπόν επαναλάβω ότι οι σκέψεις που διατύπωσα στο προηγούμενο κείμενό μου είναι η άποψή μου για γεγονότα και καταστάσεις και δεν εξαρτώνται από τη γνώμη μου για το πρόσωπο κάθε συναδέλφου, θα σου προτείνω να μην κάνεις στους άλλους συστάσεις για ευγένεια.

Δημήτρης Παπαγεωργίου

Ο κ. Κουζέλης,  καθηγητής Eπιστημολογίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και πρόεδρος του ΙΕΠ ενημερώνει την ΕΛΜΕ Κορινθίας για τις επερχόμενες αλλαγές κλπ.

Ο πρόεδρος του ΙΕΠ δέχεται ερώτηση για τις φυσικές επιστήμες και την σχεδιαζόμενη υποβαθμισή τους (στο 46'). Απαντάει στο 54' για "φήμες" (!) και στο  55'  ορμώμενος από την ειδικότητα του και όχι από την θεσμική του θέση, αναφέρεται στην Χημεία

"αν έρθει κάποιος στο Πανεπιστήμιο και δεν ξέρει επαρκώς Χημεία, να τον μάθει Χημεία το Πανεπιστήμιο" !!!!

Δηλαδή αποδέχεται ότι το σχολείο δεν θα προετοιμάζει σωστά τους μαθητές στην Χημεία. Και σαν πρόεδρος του ΙΕΠ δηλώνει ότι αυτό τον αφήνει αδιάφορο και πετάει το μπαλάκι στα Πανεπιστήμια…

 Βίντεο