Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Δημοσιεύσεις
    • Εναλλακτικά
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Υπόλοιπα
    • Θέματα Φυσικής
    • Θέματα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Όλες οι αλλαγές σε Γυμνασία και Λύκεια

Αναρτήθηκε την 10/11/2017 από τον/την Διονύσης Μάργαρης. Το ιστολόγιο του/της Διονύσης Μάργαρης

Όλες οι αλλαγές σε Γυμνασία και Λύκεια – Δείτε την Σχέδιο Υπουργικής Απόφασης

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων παρέδωσε ήδη στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και δίνει σήμερα στη δημοσιότητα για δημόσια διαβούλευση σχέδιο Υπουργικής Απόφασης που αφορά τις εγγραφές, μετεγγραφές, τη φοίτηση και άλλα θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 

Η δημόσια διαβούλευση(http://www.opengov.gr/ypepth/?p=3653) λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της έκδοσης και δημοσίευσης της απόφασης θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 16η Νοεμβρίου 2017 και ώρα 15:00.

Τονίζεται ότι σε αυτή την Υπουργική Απόφαση συγκεντρώνονται θέματα που ρυθμίζονταν με διάφορα νομοθετήματα, πράγμα που θα διευκολύνει την καθημερινότητα των σχολείων, αφού όλα τα ερωτήματα θα βρίσκουν την απάντησή τους σε μια Υ.Α. είτε πρόκειται για Γυμνάσια είτε για ΓΕΛ είτε για ΕΠΑΛ. Να σημειώσουμε ότι για πρώτη φορά μια Υ.Α. είναι κοινή για όλα τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σχετικά με τη φοίτηση

– Καταργείται η διάκριση δικαιολογημένων – αδικαιολόγητων απουσιών, καθώς όλες πρέπει να είναι σε γνώση του κηδεμόνα και ορίζονται όλες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες μπορεί ένας μαθητής να απουσιάσει χωρίς να προσμετρώνται οι απουσίες του.

– Καταργείται η συγκέντρωση δικαιολογητικών και προβλέπεται επικοινωνία εκπαιδευτικών και γονέων για κάθε ημέρα απουσίας του μαθητή.

– Καθιερώνεται η ενημέρωση των γονιών/κηδεμόνων με ηλεκτρονικά μηνύματα (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή κινητό). Έτσι μια διαδικασία τυπική (αποστολή ταχυδρομικών επιστολών), που κόστιζε χρόνο και χρήμα για τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο αντίστοιχα αντικαθίσταται από μια διαδικασία ουσιαστική με στόχο τη βελτίωση της παρακολούθησης της φοίτησης των μαθητών/τριών.

Σχετικά με την οργάνωση της σχολικής ζωής

– Επειδή στόχος είναι όχι απλώς να τίθενται κανόνες, αλλά να τηρούνται και αφετέρου οι μαθητές να διαπαιδαγωγούνται στην ανάγκη θέσπισης και τήρησής τους, εισάγουμε τη συνδιαμόρφωση από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του «Πλαισίου οργάνωσης της σχολικής λειτουργίας», με σκοπό να εμπλακούν οι μαθητές στη διαδικασία θέσπισης κανόνων στο πνεύμα των νόμων, να κάνουν οι ίδιοι προτάσεις και να αυτοδεσμευτούν.

Παιδαγωγικές ενέργειες και μέτρα.

– Προτείνονται παιδαγωγικές ενέργειες και μέτρα για να αντιμετωπίζονται παρεκκλίνουσες συμπεριφορές που σκοπό έχουν ο μαθητής να συνειδητοποιήσει το πρόβλημα που δημιούργησε και να επανορθώσει ή να μην το επαναλάβει. Όταν επαναλαμβάνει τις ίδιες ή ανάλογες συμπεριφορές επιβάλλονται μέτρα που θα έχουν επιπτώσεις (αποβολή, απουσίες).

– Παράλληλα εισάγονται έπαινοι και επιβράβευση για κάθε πράξη που συμβάλλει στη βελτίωση της σχολικής ζωής. Εκτός από τα αριστεία και τα βραβεία για όποιον/α μαθητή/τρια αριστεύσει ή έχει την υψηλότερη επίδοση κάθε τμήματος, θεσμοθετείται βραβείο προόδου για κάθε μαθητή που βελτίωσε σημαντικά την επίδοσή του σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά καθώς και έπαινοι για ατομικές ή συλλογικές δράσεις κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης.

– Ενισχύεται η συνεργασία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας με τους γονείς και κηδεμόνες και επιδιώκεται ουσιαστική επικοινωνία μαζί τους. Έτσι στην αρχή κάθε χρονιάς και πριν τη συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων, γίνεται συνάντηση με τους γονείς, στην οποία ενημερώνονται για τη λειτουργία του σχολείου.

– Καθιερώνεται η ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης τύπου Λυκείου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) και μαθημάτων επιλογής για την Α τάξη λυκείου, ομάδων προσανατολισμού ή τομέων για τη Β τάξη και κατευθύνσεων ή ειδικότητας για τη Γ τάξη (ανάλογα με τον τύπο Λυκείου).

– Τέλος, σειρά υπηρεσιακών βιβλίων και εντύπων (βιβλίο υλικού, βιβλιοθήκης, ευρετήριο, βιβλίο καταγραφής ενεργειών και υποστήριξης εύρυθμης λειτουργίας και ατομικά δελτία μαθητών, ωρολόγια προγράμματα, υπηρεσιακά σημειώματα μετεγγραφής, δελτία κίνησης προσωπικού) θα τηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή μόλις εκδοθεί εγκύκλιος με τις λεπτομέρειες της ηλεκτρονικής τήρησης, ενώ το βιβλίο φοίτησης τηρείται στο ηλεκτρονικό σύστημα myschool από το 2017-18.

Η Υπουργική Απόφαση

 

 

(Visited 147 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Διάφορα, Υπόλοιπα. Bookmark the permalink.

Post navigation

← «Επιδεικνύοντας την Αδράνεια της Ύλης»
Σαν σήμερα … 1974, η ανακάλυψη του κουάρκ charm. →

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
1. α
2. β
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

5

 Πρόσφατα

Η περιστροφή ενός τριγώνου

Διονύσης Μάργαρης

Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.

Γιάννης Κυριακόπουλος

Το πρόβλημα του Lagrange

Νίκος Παναγιωτίδης

Η κρούση και η διατήρησης της στροφορμής

Διονύσης Μάργαρης

Κριτήριο αξιολόγησης στη Φυσική της Γ΄-2018

Παντελεήμων Παπαδάκης

Πλάκα που περιστρέφεται

Κωνσταντίνος Σαράμπαλης

Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Γενικό διαγώνισμα Χημείας Κεφ.1-7, Γ΄Λυκείου

Χαρκοπλιάς Κώστας

Μια άσκηση στερεού λυμένη ενεργειακά.

Γιάννης Κυριακόπουλος

Προσομοίωση Keystone Φάση 2

Ροντούλης Άρης

Μαθησιακές δυσκολίες

Φουρίκης Διονύσιος

Μια Παρατήρηση Στην ΑΔΣ Για Μια Ασκηση

Φουρίκης Διονύσιος

Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.

Γιάννης Κυριακόπουλος

Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018

Διονύσης Μάργαρης

 

  • Στάθης Λεβέτας on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Διονύσης Μάργαρης on Η περιστροφή ενός τριγώνου
  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Μαθησιακές δυσκολίες
  • Ιωάννηs Τσιφτελήs on Η περιστροφή ενός τριγώνου
  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.
  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.
  • Μανώλης Χανιωτάκης on Να διδάσκεται η σύγχρονη φυσική; και πως;
  • Ιωάννηs Τσιφτελήs on Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.

Αρχείο

Menu

  • Αρχική σελίδα
  • Φυσική Γ
  • Φυσική Β
  • Φυσική Α
  • Φυσική Γυμνασίου
  • Χημεία Γ
  • Χημεία Β
  • Χημεία Α
  • Χημεία Γυμνασίου
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή