Το διαγώνισμα αυτό δεν αποτελεί κριτήριο για πιθανή βαθμολογία στις πανελλαδικές. Στο σύνολό του είναι ένα δύσκολο κριτήριο αξιολόγησης, τα περισσότερα θέματα του οποίου δημιουργήθηκαν όχι ως ισοδύναμα θέματα πανελλαδικών.
Πιστεύω πως κάθε θέμα ξεχωριστά, έχει να προσφέρει σημαντικά στις γνώσεις που πρέπει να έχει ως εφόδια ο εξεταζόμενος. Ακόμα και το Β2 που απαιτεί φορμαλισμό όχι στενά λυκειακό έχει μεγάλη διδακτική αξία.
Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο μηχανικό στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια
Οι λύσεις θα ανέβουν σε μια βδομάδα, ώστε οι μαθητές που θα δοκιμάσουν να μην μπουν στον «πειρασμό» της έτοιμης απάντησης.
Αφιερώνεται στον Δημήτρη Πάλμο και το γιο του, καθώς και σε όσους θεωρούν πως έχουμε άλλο «ορισμό» για τη φυσική
7 σχόλια στο “Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια”
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Καλημέρα Θοδωρή.
Βλέπω να "εκμεταλεύτηκες"
και την τελευταία συζήτηση περί στροφορμών:
Καλημέρα Θοδωρή και περαστικά από την ίωση. Διδακτικά, το διαγώνισμα έχει πολλά να δώσει.
Με μια πρώτη ματιά, έχω δύο παρατηρήσεις:
– Στο Θέμα Α1 στην εκφώνηση πρέπει να αφαιρέσεις το 'επίσης' και να μετακινήσεις λίγο το σχήμα προς τα δεξιά, διότι κάποιες λέξεις είναι δεξιότερα αυτού.
-Στο Α3 στις απαντήσεις δεν δευκρινίζεις σε τίνος την κινητική ενέργεια αναφέρεσαι.
Καταπληκτικά όλα!
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά.
Πόσες ώρες θα δώσεις για να γραφεί το διαγώνισμα;
Ευχαριστούμε πολύ Θοδωρή και για το διαγώνισμα και για την αφιέρωση
Να είσαι σίγουρος πως θα το χρησιμοποιήσουμε δεόντως
Να είσαι καλά!
Καλησπέρα,
Διονύση μου φαίνεται άρχισες να ….. ξεχνάς…
Το σχήμα που αναφέρεις βρίσκεται στο υλικονετ πολλά χρόνια….
Είναι του Νίκου Ανδρεάδη, το οποίο είχα συμπεριλάβει στα Φ.Ε της
στροφορμής το 2014 …..
Επειδή όμως ο Γιάννης μας έθεσε νέους "προβληματισμούς" πρόσθεσα
τη φράση:
"Οι τιμές των ταχυτήτων αναφέρονται ως προς το σύστημα αναφοράς του εργαστηρίου."
Αποστόλη, έχεις δίκιο, το "επίσης" ξεχάστηκε από την εκφώνηση στο Φ.Ε του 2014
και το σχήμα ήθελε …ολίσθηση προς ….τ' αριστερά της οθόνης
Νομίζω όμως ότι μεροληπτείς υπέρ της κινητικής ενέργειας, της οποίας και μόνο αναζητείς
την ταυτότητα. Η ορμή και η στροφορμή σε ποιον ανήκουν;
Πρόσθεσα λοιπόν:
"Τα μεγέθη ορμή, στροφορμή και κινητική ενέργεια αναφέρονται στο σύστημα
της ράβδου και του σώματος μάζας m"
Γιάννη, τι χρόνο να δώσω;;; Δεν είναι διαγώνισμα αξιολόγησης… Ουσιαστικά
μια συλλογή χρήσιμων θεμάτων είναι που το καθένα έχει και κάτι όμορφο-χρήσιμο
και μάλλον όχι τετριμμένο να αφήσει…..Γιατί το βάφτισα διαγώνισμα;
Για να τραβήξει την προσοχή….. Αυτή την εποχή ό,τι έχει ως τίτλο "Επαναληπτικό
Διαγώνισμα" πουλάει…. Θα προτιμούσα ίσως τον τίτλο "Low budget θεμάτων συνέχεια"
αφού ξέρεις ότι οι επιλογές μου έχουν …ολιγομελή καστ….
Πάντως αν επιμένεις για χρόνο….θυμάσαι τον καθηγητή Ζερβό;;; Νομίζω έκανε
τοπολογία….Δεν τον πρόλαβα για 1-2 χρόνια…. Φίλοι από μεγαλύτερα έτη,
μου περιέγραφαν την εξεταστική του….Ξεκινούσα πρωί, συνήθως Σάββατο.
Φυσικά ανοιχτά βιβλία και σημειώσεις…..Μεσημεριανό διάλειμμα για φαγητό…
Σάντουιτς με τηγανιτά λουκάνικα στο καφενείο απέναντι από το Φυσικείο
στη Σόλωνος….
Συνέχεια της εξέτασης μέχρι αργά το απόγευμα….
Μπορεί και να τον είχες προλάβει…..Κάπως έτσι αναλογικά είναι και αυτό….
Δεν χρειάζεται να γίνει μια και έξω….Μπορεί και σπαστά….
Δημήτρη, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι θέματα για εξετάσεις, αλλά θέματα
που ο καλός μαθητής θα μάθει κάποια επιπλέον ή θα τον βοηθήσουν να καταλάβει και να
εφαρμόσει αυτά που νόμιζε ότι ήξερε….
Θοδωρή Καλησπέρα ,
δεν τα έχω δει όλα λεπτομερώς αλλά είναι θέματα για να μάθεις και να παιδευτείς και ασφαλώς όχι για εξετάσεις, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Ωραία Α και Β . Τα άλλα θα τα δω αργότερα, στο Β3 δεν χρειάζεται η ροπη αδράνειας της ράβδου;
Καλημέρα Θοδωρή.
Όπως μου είπε χθες και ένα φίλος τηλεφωνικά, είναι αντιδιαγώνισμα για "κάψιμο" θεμάτων
Το σχήμα είναι του Νίκου, από εδώ, αλλά το θέμα συζητήθηκε πρόσφατα…
Για τη συζήτηση έγραψα, όχι για το σχήμα!