Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Δημοσιεύσεις
    • Εναλλακτικά
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Υπόλοιπα
    • Θέματα Φυσικής
    • Θέματα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια

Αναρτήθηκε την 17/04/2018 από τον/την Θοδωρής Παπασγουρίδης. Το ιστολόγιο του/της Θοδωρής Παπασγουρίδης

Το διαγώνισμα αυτό δεν αποτελεί κριτήριο για πιθανή βαθμολογία στις πανελλαδικές. Στο σύνολό του είναι ένα δύσκολο κριτήριο αξιολόγησης, τα περισσότερα θέματα του οποίου δημιουργήθηκαν όχι ως ισοδύναμα θέματα πανελλαδικών.

Πιστεύω πως κάθε θέμα ξεχωριστά, έχει να προσφέρει σημαντικά στις γνώσεις που πρέπει να έχει ως εφόδια ο εξεταζόμενος. Ακόμα και το Β2 που απαιτεί φορμαλισμό όχι στενά λυκειακό έχει μεγάλη διδακτική αξία.

Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο μηχανικό στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια
Οι λύσεις θα ανέβουν σε μια βδομάδα, ώστε οι μαθητές που θα δοκιμάσουν να μην μπουν στον «πειρασμό» της έτοιμης απάντησης.

Αφιερώνεται στον Δημήτρη Πάλμο και το γιο του, καθώς και σε όσους θεωρούν πως έχουμε άλλο «ορισμό» για τη φυσική

(Visited 1.234 times, 123 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Αναρτήσεις, Φυσική Γ και ετικέτες 3.8. διαγωνίσματα. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
5ο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός →

7 σχόλια στο “Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια”

  1. Διονύσης Μάργαρης says:
    17/04/2018 at 9:45 πμ

    Καλημέρα Θοδωρή.

    Βλέπω να "εκμεταλεύτηκες"wink και την τελευταία συζήτηση περί στροφορμών:

    1-3-600×517

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Αποστόλης Παπάζογλου says:
    17/04/2018 at 11:57 πμ

    Καλημέρα Θοδωρή και περαστικά από την ίωση. Διδακτικά, το διαγώνισμα έχει πολλά να δώσει.

    Με μια πρώτη ματιά, έχω δύο παρατηρήσεις:

    – Στο Θέμα Α1 στην εκφώνηση πρέπει να αφαιρέσεις το 'επίσης' και να μετακινήσεις λίγο το σχήμα προς τα δεξιά, διότι κάποιες λέξεις είναι δεξιότερα αυτού.

    -Στο Α3 στις απαντήσεις δεν δευκρινίζεις σε τίνος την κινητική ενέργεια αναφέρεσαι.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Γιάννης Κυριακόπουλος says:
    17/04/2018 at 12:31 μμ

    Καταπληκτικά όλα!

    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά.

    Πόσες ώρες θα δώσεις για να γραφεί το διαγώνισμα;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  4. Πάλμος Δημήτρης says:
    17/04/2018 at 5:24 μμ

    Ευχαριστούμε πολύ Θοδωρή και για το διαγώνισμα και για την αφιέρωση

    Να είσαι σίγουρος πως θα το χρησιμοποιήσουμε δεόντως

    Να είσαι καλά!

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  5. Θοδωρής Παπασγουρίδης says:
    17/04/2018 at 11:52 μμ

    Καλησπέρα,

    Διονύση μου φαίνεται άρχισες να ….. ξεχνάς…

    Το σχήμα που αναφέρεις βρίσκεται στο υλικονετ πολλά χρόνια….

    Είναι του Νίκου Ανδρεάδη, το οποίο είχα συμπεριλάβει στα Φ.Ε της

    στροφορμής το 2014 …..

    Επειδή όμως ο Γιάννης μας έθεσε νέους "προβληματισμούς" πρόσθεσα

    τη φράση:

    "Οι τιμές των ταχυτήτων αναφέρονται ως προς το σύστημα αναφοράς του εργαστηρίου."

    Αποστόλη, έχεις δίκιο, το "επίσης" ξεχάστηκε από την εκφώνηση στο Φ.Ε του 2014

    και το σχήμα ήθελε …ολίσθηση προς ….τ' αριστερά της οθόνης

    Νομίζω όμως ότι μεροληπτείς υπέρ της κινητικής ενέργειας, της οποίας και μόνο αναζητείς

    την ταυτότητα. Η ορμή και η στροφορμή σε ποιον ανήκουν;

    Πρόσθεσα λοιπόν:

    "Τα μεγέθη ορμή, στροφορμή και κινητική ενέργεια αναφέρονται στο σύστημα

    της ράβδου και του σώματος μάζας m"

     

    Γιάννη, τι χρόνο να δώσω;;; Δεν είναι διαγώνισμα αξιολόγησης… Ουσιαστικά

    μια συλλογή χρήσιμων θεμάτων είναι που το καθένα έχει και κάτι όμορφο-χρήσιμο

     και μάλλον όχι τετριμμένο να αφήσει…..Γιατί το βάφτισα διαγώνισμα;

    Για να τραβήξει την προσοχή….. Αυτή την εποχή ό,τι έχει ως τίτλο "Επαναληπτικό

    Διαγώνισμα" πουλάει…. Θα προτιμούσα ίσως τον τίτλο "Low budget  θεμάτων συνέχεια"

    αφού ξέρεις ότι οι επιλογές μου έχουν …ολιγομελή καστ….

    Πάντως αν επιμένεις για χρόνο….θυμάσαι τον καθηγητή Ζερβό;;; Νομίζω έκανε

    τοπολογία….Δεν τον πρόλαβα για 1-2 χρόνια…. Φίλοι από μεγαλύτερα έτη,

    μου περιέγραφαν την εξεταστική του….Ξεκινούσα πρωί, συνήθως Σάββατο.

    Φυσικά ανοιχτά βιβλία και σημειώσεις…..Μεσημεριανό διάλειμμα για φαγητό…

    Σάντουιτς με τηγανιτά λουκάνικα στο καφενείο απέναντι από το Φυσικείο

    στη Σόλωνος…. 

    Συνέχεια της εξέτασης μέχρι αργά το απόγευμα….

    Μπορεί και να τον είχες προλάβει…..Κάπως έτσι αναλογικά είναι και αυτό….

    Δεν χρειάζεται να γίνει μια και έξω….Μπορεί και σπαστά….

    Δημήτρη, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι θέματα για εξετάσεις, αλλά θέματα

    που ο καλός   μαθητής θα μάθει κάποια επιπλέον ή θα τον βοηθήσουν να καταλάβει και να 

    εφαρμόσει αυτά που νόμιζε ότι ήξερε….

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  6. Τάσος Αθανασιάδης says:
    18/04/2018 at 1:01 πμ

    Θοδωρή Καλησπέρα ,

    δεν τα έχω δει όλα λεπτομερώς αλλά είναι θέματα για να μάθεις και να παιδευτείς και ασφαλώς όχι για εξετάσεις, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Ωραία Α  και Β . Τα άλλα θα τα δω αργότερα, στο Β3 δεν χρειάζεται η ροπη αδράνειας της ράβδου;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  7. Διονύσης Μάργαρης says:
    18/04/2018 at 7:54 πμ

    Καλημέρα Θοδωρή.

    Όπως μου είπε χθες και ένα φίλος τηλεφωνικά, είναι αντιδιαγώνισμα για "κάψιμο" θεμάτωνwink

    Το σχήμα είναι του Νίκου, από εδώ, αλλά το θέμα συζητήθηκε πρόσφατα… 

    Για τη συζήτηση έγραψα, όχι για το σχήμα!

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
1. α
2. β
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

5

 Πρόσφατα

Η περιστροφή ενός τριγώνου

Διονύσης Μάργαρης

Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.

Γιάννης Κυριακόπουλος

Το πρόβλημα του Lagrange

Νίκος Παναγιωτίδης

Η κρούση και η διατήρησης της στροφορμής

Διονύσης Μάργαρης

Κριτήριο αξιολόγησης στη Φυσική της Γ΄-2018

Παντελεήμων Παπαδάκης

Πλάκα που περιστρέφεται

Κωνσταντίνος Σαράμπαλης

Επαναληπτικό Διαγώνισμα στο στερεό ή Low budget θεμάτων συνέχεια

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Γενικό διαγώνισμα Χημείας Κεφ.1-7, Γ΄Λυκείου

Χαρκοπλιάς Κώστας

Μια άσκηση στερεού λυμένη ενεργειακά.

Γιάννης Κυριακόπουλος

Προσομοίωση Keystone Φάση 2

Ροντούλης Άρης

Μαθησιακές δυσκολίες

Φουρίκης Διονύσιος

Μια Παρατήρηση Στην ΑΔΣ Για Μια Ασκηση

Φουρίκης Διονύσιος

Ασκήσεις που δίνονται για να μην λυθούν.

Γιάννης Κυριακόπουλος

Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018

Διονύσης Μάργαρης

 

  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Στάθης Λεβέτας on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Στάθης Λεβέτας on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Στάθης Λεβέτας on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Γιάννης Κυριακόπουλος on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018
  • Στάθης Λεβέτας on Διαγωνισμός Φυσικής. Β΄φάση. 2018

Αρχείο

Menu

  • Αρχική σελίδα
  • Φυσική Γ
  • Φυσική Β
  • Φυσική Α
  • Φυσική Γυμνασίου
  • Χημεία Γ
  • Χημεία Β
  • Χημεία Α
  • Χημεία Γυμνασίου
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή