Υλικό Φυσικής - Χημείας.

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους….

Πληροφορίες

Φυσική Γυμνασίου

Επειδή η Φυσική Γυμνασίου είναι κι' αυτή Φυσική, αλλά και επειδή κάποιοι από τους μαθητές δεν συνεχίζουν στα Λύκεια ...

Τοποθεσία Web: http://ylikonet.gr/group/gymnasio
Μέλη: 120
Πρόσφατη δραστηριότητα: 16 Ιουν

Θέματα απολυτηρίων εξετάσεων Γ΄Γυμνασίου

Α. (Σ, Λ) Με τη βοήθεια ενός ηλεκτροσκοπίου μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ένα σώμα:

α. είναι φορτισμένο θετικά      β. είναι φορτισμένο αρνητικά

γ. είναι φορτισμένο                  δ. είναι αφόρτιστο

Β. (Σ, Λ) Αν κλείσουμε τον διακόπτη του κυκλώματος που φαίνεται στην εικόνα:

α. η πηγή θα δημιουργήσει ηλεκτρόνια  και θα τα θέσει σε κίνηση

β. το κύκλωμα θα μετατραπεί από ανοιχτό σε κλειστό

γ. θα περάσει ρεύμα πρώτα από την πηγή και μετά από το λαμπάκι

δ. η ενέργεια που διαθέτει η πηγή θα αρχίσει να μειώνεται

 

...θέματα Γ΄Γυμνασίου

Φόρουμ συζητήσεων

Ερωτήσεις Θεωρίας με απάντηση Φυσικής Β΄Γυμνασίου (τελικά γιατί δε χύνεται το νερό από το αναποδογυρισμένο ποτήρι;) 87 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Γκενές Δημήτρης Μαρ 17, 2012.

Η άνωση και το κέντρο άνωσης 41 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Διονύσης Μάργαρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Εμμανουήλ Λαμπράκης Αυγ 3, 2013.

θέματα αξιολόγησης του μαθήματος Φυσική Γ Γυμνασίου 36 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ. Τελευταία απάντηση από τον/την Βασίλειος Παππάς 9 Ιουν.

Απάντηση στις Σπαζοκεφαλιές για "ανήσυχους" μαθητές Β΄γυμνασίου: πιο βαρύ 34 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Μάστορας Κωνσταντίνος Μαρ 20, 2014.

Ασκήσεις Φυσικής Β΄ Γυμνασίου (κινήσεις) 32 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Διονύσης Μητρόπουλος Νοέ 6, 2010.

Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για "ανήσυχους" μαθητές Β΄Γυμνασίου: οι παλαιστές 31 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Δημήτρης Αναγνώστου 27 Μαρ.

Αρχιμήδης 24 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Φιορεντίνος Γιάννης. Τελευταία απάντηση από τον/την Κορφιάτης Ευάγγελος Νοέ 12, 2012.

Α Γυμνασίου : Μήκος - Όγκος - Χρόνος - Μάζα 22 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Ελευθερία Νασίκα. Τελευταία απάντηση από τον/την Στέργιος Ναστόπουλος Ιαν 9, 2015.

Εργαστηριακές Ασκήσεις Φυσικής Γ΄ Γυμνασίου: μέτρηση του ύψους ενός δέντρου 21 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Σαράντος Οικονομίδης 9 Απρ.

Εργαστηριακές Ασκήσεις Φυσικής Γ΄ Γυμνασίου (διάθλαση) 20 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης Απρ 16, 2013.

Η αναγκαιότητα εισαγωγής της έννοιας πυκνότητα (μια διδακτική-πειραματική προσέγγιση) 19 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης Μαρ 26, 2015.

Ερωτήσεις θεωρίας με απάντηση Φυσικής Β΄Γυμνασίου (υδραυλικό πιεστήριο) 19 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης Φεβ 26, 2013.

Ερωτήσεις Θεωρίας με απάντηση Φυσικής Β΄Γυμνασίου (τελικά “πάσχει” η αρχή Αρχιμήδη;) 19 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης Μαρ 18, 2012.

Ηλεκτρικό ρεύμα ( Γ Γυμνασίου ) 16 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Γκενές Δημήτρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Ελευθερία Νασίκα Δεκ 31, 2014.

Υποδειγματικά λυμένη η άσκηση 14 του σχολικού βιβλίου Φυσικής Β΄Γυμνασίου (δυνάμεις) 16 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Δημήτρης Αναγνώστου Ιαν 31, 2013.

Υποδειγματικά λυμένη “Φυσικομαθηματική” άσκηση Β΄Γυμνασίου (πίεση) 15 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης Μαρ 6, 2013.

Θερμική Ισορροπία-Σχέδιο μαθήματος και φύλλο εργασίας 15 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Σαράντος Οικονομίδης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης Φεβ 9, 2013.

Θέματα Φυσικής Γ Γυμνασίου 14 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Γκενές Δημήτρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Γκενές Δημήτρης Ιουν 12, 2014.

Διαγώνισμα Γ Γυμνασίου 14 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Σαράντος Οικονομίδης. Τελευταία απάντηση από τον/την Σαράντος Οικονομίδης Οκτ 28, 2012.

Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για "ανήσυχους" μαθητές Γυμνασίου (το πείραμα του Μαγδεμβούργου) 14 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Διονύσης Μητρόπουλος Απρ 2, 2011.

Πίνακας σχολίων

Σχόλιο από τον/την Ελευθερία Νασίκα στις 4 Απρίλιος 2011 στις 14:26

Από τους συναδέλφους που διδάσκουν σε Γυμνάσιο θα ήθελα να μάθω, μέχρι πού φτάνουν συνήθως στη διδασκαλία τους, σε όλα τα μαθήματα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους θα μπουν στο κόπο της απάντησης.

Σχόλιο από τον/την Πέτρος Καραπέτρος στις 4 Απρίλιος 2011 στις 22:19

Ίρις καλησπέρα,

Βιολογία Α' Γυμνασίου: φέτος για 1η φορά θα τελειώσω όλο το βιβλίο

Χημεία Β' Γυμνασίου:μέχρι τους στοιχειομετρικούς συνετελεστές στις χημικές εξισώσεις

Φυσική Β' Γυμνασίου: φέτος την κάνω για 1η φορά, και ευελπιστω να φτάσω μέχρι την ισχύ

Χημεία Γ' Γυμνασίου:μέχρι το πετρέλαιο

Βιολογία Γ' Γυμνασίου:Μέχρι μεταλλάξεις(τέλος 5ου κεφαλαίου)

Φυσικά να σου αναφέρω πώς υπηρετώ στο σχολείο όπου υπηρετώ τα τμήματα του Γυμνασίου έχουν από 7 μέχρι 13(το μεγαλύετερο).

Θα ήθελα να ακούσω  και άλλους συναδέλφους, διότι η φετινή ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά με πολλές χαμένες ώρες(γρίπες, 2 φορές εκλογές, αργίες).

Ευχαριστώ

Σχόλιο από τον/την Τίνα Νάντσου στις 20 Απρίλιος 2011 στις 10:38

 

Καλημέρα,

η φυσική του γυμνασίου είναι το κλειδί για να αγαπήσουν τα παιδιά τις θετικές επιστήμες. Μπορεί κανείς να κάνει εύκολα πειράματα μέσα στην τάξη που δεν απαιτούν προετοιμασία και να δείξει τους βασικούς νόμους της φυσικής. Παραθέτω ένα απλό πείραμα για την αδράνεια:

Για να κερδίσεις όλα τα στοιχήματα με τους φίλους σου
Που θα πάει το κέρμα;
Υλικά
1 ποτήρι
1 χαρτόνι
1 κέρμα
Βήματα
1.Τοποθετούμε το χαρτόνι πάνω στο στόμιο του ποτηριού .
2.Βάζουμε το κέρμα πάνω στο χαρτόνι.
3.Χτυπάμε το χαρτόνι απότομα με τον δείκτη μας. Που λέτε ότι θα πάει το κέρμα;

Το χαρτόνι θα φύγει πάνω στο τραπέζι αλλά το κέρμα θα πέσει μέσα στο ποτήρι!

 

αν θέλετε να δείτε περισσότερα απλά πειράματα κάντε κλικ στο

Πειράματα φυσικής με απλά υλικά

http://tinanantsou.blogspot.com
Σχόλιο από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 20 Απρίλιος 2011 στις 13:33

Πράγματι στο Γυμνάσιο και ιδιαίτερα στη Β΄ τάξη

(κατά την άποψή μου την πλέον καθοριστική, για τη Φυσική, όλης της Μέσης Εκπαίδευσης)

μπορεί να μεθοδευτεί από τον διδάσκοντα,

ώστε οι μαθητές όχι μόνο να αγαπήσουν τη Φυσική και να αποδεχτούν την αναγκαιότητα της γνώσης της,

αλλά και να γίνουν «οπαδοί» της.

Ένα από τα πολύ χρήσιμα «εργαλεία», για τον σκοπό αυτό,

είναι και το πείραμα, κυρίως το ποιοτικό,

με προϋπόθεση όμως,

όπως συνιστούσα και στους συναδέλφους που με τιμούσαν με την παρουσία τους στο ΕΚΦΕ των Αγίων Αναργύρων,

οι μαθητές να γίνονται, στα πλαίσια του δυνατού,  

«συμμέτοχοι και συνένοχοι».

 

Η περιοχή της αδράνειας

είναι «πεδίον δόξης λαμπρόν» για τα πειράματα.

Υπάρχουν αρκετά, εντυπωσιακά και διδακτικά,

όπως αυτό που περιγράφει η Τίνα.

Καταθέτω ακόμη ένα:

Δημιουργούμε μια στήλη από πούλια ταβλιού,

κατά προτίμηση όλα κόκκινα εκτός από το πρώτο κάτω λευκό.

Τοποθετούμε στο δάπεδο κοντά στη στήλη ένα πούλι,

κατά προτίμηση λευκό.

Χτυπάμε απότομα με το δείκτη του χεριού μας αυτό το λευκό στοχεύοντας στο κέντρο  του άλλου λευκού

και διαπιστώνουμε ότι παίρνει τη θέση του,

ενώ η «κόκκινη» στήλη

παραμένει «πεισματικά» στην αρχική της θέση

ακόμη και αν επαναλάβουμε μερικές φορές τη διαδικασία με το εκάστοτε «ελεύθερο» λευκό .

Το πείραμα μπορεί να γίνει και με ίδια κέρματα.

(φυσικά και επαληθεύουμε ταυτόχρονα,

την ανταλλαγή ταχυτήτων,

σε μετωπική ελαστική κρούση, ίσων μαζών …)

Σχόλιο από τον/την Διονύσης Μητρόπουλος στις 20 Απρίλιος 2011 στις 14:21
Πρέπει να είναι "στρωμένα" όμως τα πούλια για να πετύχει το πείραμα Βαγγέλη :-)
Σχόλιο από τον/την Τίνα Νάντσου στις 20 Απρίλιος 2011 στις 14:33
Εξαιρετικά ενδιαφέρον θα το δοκιμάσω!
Σχόλιο από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 20 Απρίλιος 2011 στις 23:37

Διονύση, 

συνίσταται και ως άσκηση αυτοσυγκράτησης

για τα ..."χασούρια",

για να μην πετάξουν τα πούλια στο δρόμο,

να μη σπάσουν το τάβλι,

να μην καταπιούν τα ζάρια ...

Σχόλιο από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 29 Απρίλιος 2011 στις 14:15

Όλες οι προτάσεις έχουν τις εξαιρέσεις τους.

Εκτός από την την προηγούμενη που δεν έχει.


Τελικά έχουν ή δεν έχουν εξαιρέσεις όλες οι προτάσεις;

Σχόλιο από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 29 Απρίλιος 2011 στις 22:44

Νομίζω πως όχι Δημήτρη

Δηλώνει καθαρά ότι είναι αλάνθαστος

(απλά "κατά λάθος" του φάνηκε, προς στιγμήν,  πως έκανε λάθος ...)

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Φυσική Γυμνασίου για να προσθέσετε σχόλια!

 

Μέλη (120)

 
 
 

Φόρουμ συζητήσεων

Θέματα αξιολόγησης του μαθήματος «Φυσική με Πειράματα- Α Γυμνασίου» 2 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ. Τελευταία απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης 16 Ιουν.

Θέματα αξιολόγησης του μαθήματος Φυσική Β Γυμνασίου 12 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ. Τελευταία απάντηση από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ 9 Ιουν.

θέματα αξιολόγησης του μαθήματος Φυσική Γ Γυμνασίου 36 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ. Τελευταία απάντηση από τον/την Βασίλειος Παππάς 9 Ιουν.

Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για "ανήσυχους" μαθητές Β΄ Γυμνασίου: η καλύτερη αγορά 1 απάντηση 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης 28 Απρ.

Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για "ανήσυχους" μαθητές Γ΄Γυμνασίου: η φωτιά 8 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Τελευταία απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης 25 Απρ.

© 2016   Created by Διονύσης Μάργαρης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης