Υλικό Φυσικής - Χημείας.

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους….

Τα θέματα της χημείας Βιοχημείας ΕΔΩ

Προβολές: 606

Σχόλιο από τον/την ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΟΥΚΑΤΖΗΣ στις 24 Μάιος 2013 στις 11:39

Το πρώτο σχόλιο από μένα.

Είναι δυνατόν να ζητούν την ονομασία από τα "μπουκάλια";

Σχόλιο από τον/την Xenophon Tsekas στις 24 Μάιος 2013 στις 13:12

98 και εδώ. Δεν ήξερα οτι λέγεται κωνική φιάλη, και επίσης το Α3α δεν ξέρω πραγματικά τι ήθελε να απαντήσω. Δεν ξέρω δηλαδή εάν τους διέφυγε ο παράγοντας θερμοκρασία ή εάν αυτό ήταν η παγίδα.

Εγώ έβαλα Σωστό και το αιτιολόγησα, συμπληρώνοντας οτι προϋπόθεση είναι τα δύο αυτά διαλύματα να βρίσκονται στην ίδια θερμοκρασία. Θεωρητικά μπορεί η θερμοκρασία στο 1ο διάλυμα να είναι ΤΟΟΟΟΣΟ μεγαλύτερη που το PH του βασικού διαλύματος NaF να είναι χαμηλότερου από του ουδέτερου διαλύματος NaCl. Ναι, εάν το 1ο διάλυμα έχει την θερμοκρασία του κέντρου του ήλιου... όπου τότε δεν θα υπήρχε καν διάλυμα...

Γι'αυτό λέω 98. Πάντως κατά τη γνώμη μου τα θέματα ήταν τσιμπημένα σε σχέση με πέρισυ αλλά και όλες τις άλλες χρονιές. Ακόμα και 2 μόρια ήθελαν αιτιολόγηση μισή σελίδα (για να είσαι 100% σωστός δίχος αμφιβολία βεβαίως).

Σχόλιο από τον/την Αντώνης Μπαλτζόπουλος στις 24 Μάιος 2013 στις 15:28

.... και βέβαια έχει απόλυτο δίκιο ο Ξενοφών που τους τα σούρει για το Α3. ΕΛΕΟΣ μια αναφορά στην θερμοκρασία χρειάζεται ( εδώ και χρόνια ) .... δεν το καταλαβαίνουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Υπάρχουν μαθητές τόσο καλά προετοιμασμένοι που την έλλειψη ενός ( προφανούς ) δεδομένου την αντιμετωπίζουν ( ορθά ) ώς σημείο μελέτης.

Δεν ντρέπονται να γυρνάει - ουσιαστικά - μαθητής και να λέει έμμεσα ότι "ξέρω με τι ........ ( βάλτε εσείς τον χαρακτηρισμό που σας βγαίνει πρώτος ) έχω μπλέξει " , για αυτό τον λόγο απαντώ ανάλογα.

Σχόλιο από τον/την Xenophon Tsekas στις 24 Μάιος 2013 στις 19:03

Κε Μπαλτζόπουλε, ας σημειωθεί οτι υπήρχε συμμαθητής μου που απάντησε "Λάθος" ακριβώς για το λόγο αυτό. Είπε οτι δεν γνωρίζουμε πιο διάλυμα έχει μεγαλύτερο pH λόγω του οτι οι θερμοκρασίες μπορεί να διαφέρουν, ενώ πρόσθεσε οτι εάν βρίσκονται σε ίδιες θερμοκρασίες τότε η πρόταση είναι σωστή.

Δεν είναι κρίμα αυτός ο μαθητής να χάσει έστω και ΕΝΑ μόριο από αυτή την ερώτηση; Ουσιαστικά, επειδή πήρε υπ'όψην του όλους τους παράγοντες, τιμωρείται, χάνοντας ένα μόριο, το οποίο δυνητικά μπορεί να τον πάει από αθήνα θεσσαλονίκη, από θεσσαλονίκη πάτρα κτλπ.

Ο μόνος λόγος που απάντησα "Σωστό" είναι ακριβώς επειδή τέτοιες ασάφειες τις έχω δει και σε άλλα διαγωνίσματα, όλων των μαθημάτων, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, που πλέον έχω μάθει μέσα από την εμπειρία να τις εντοπίζω και να τις αγνοώ! Κάποτε θα πρέπει να σταματήσει αυτό...

Ελπίζω κατά την διόρθωση, η ασάφεια να ληφθεί υπόψην και η βαθμολογία να αφορά την αιτιολόγηση.

Σχόλιο από τον/την Χαρκοπλιάς Κώστας στις 24 Μάιος 2013 στις 22:26

Με αφορμή τα σημερινά θέματα κι επειδή μάλλον θα ζητηθεί την Τετάρτη και στις εξετάσεις της Θετικής (όπως και πέρσι) έχω την εξής απορία:

Σε ασκήσεις στην σαν το Α5 πρέπει υποχρεωτικά οι μαθητές να γράψουν

τις αντιδράσεις με Γενικούς Μοριακούς Τύπους και από αυτούς να προκύψει η τιμή του ν

ή αφού βρουν στο πρόχειρο με όποιο τρόπο θέλουν τους Σ.Τ. απλά να τους γράψουν στο καθαρό;

Σχόλιο από τον/την Αντώνης Μπαλτζόπουλος στις 24 Μάιος 2013 στις 22:47

.... EKTIMΩ ότι ΔΕΝ χρειάζεται να γραφούν οι αντιδράσεις με Γενικούς Μοριακούς τύπους ( στο συγκεκριμένο θέμα , ούτε και με τους συντακτικούς τύπους αφού αυτό δεν ζητείται ) ΠΑΡΟΛΟ που η ΧΡΗΣΗ τους ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ για να λυθεί η άσκηση.

Ο εκφώνητής ζητά ΜΟΝΟ να γραφούν οι ΣΤ των ενώσεων ( ακόμα και εάν ζητουσε να γραφούν οι αντιδράσεις που περιγράφονται στο συνθετικό δενδράκι τότε ζητά να γραφούν οι αντίδράσεις με τους συντακτικούς τύπους των ενώσεων που θεωρούμε ώς λύση )

ΩΣΤΌΣΟ πάντα συμβουλεύω τους μαθητές μου να ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΥΝ την χημεία που ξέρουν στα πρόχειρα κτλ αλλά να την εμφανίζουν μπροστά στα μάτια του. Ετσι τον προκαταβάλουν θετικά και τον ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να σκεφτεί πολύ σοβαρα πώς θα βαθμολογήσει ένα αριθμητικό λάθος ή μια μη πλήρη δικαιολόγηση .

Την τέλος δεν βρίσκω τον λόγο να κρύψεις κάτι που έτσι και αλλιώς θα πρέπει να το κάνεις ... 

Σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος του Υλικό Φυσικής - Χημείας. για να προσθέσετε σχόλια!

Γίνετε μέλος του Υλικό Φυσικής - Χημείας.

Φόρουμ

Ένα ζεύγος δυνάμεων ή δύο;

Ξεκίνησε από τον/την Βαγγέλης Φινδανής στο Γενικά θέματα Πριν από 6 ώρες .

θέματα της Χημείας Α΄ από τη τράπεζα θεμάτων στο 1ο Κεφάλαιο 9 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Γιάννης Καλαμαράς στο Θέματα Χημείας. Τελευταία απάντηση από τον/την Κωνσταντίνος Χαρίτος Πριν από 10 ώρες .

Φιλαναγνωσία και τράπεζα θεμάτων. Το τέλος της ανάγνωσης! 6 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Διονύσης Μάργαρης στο Γενικά θέματα. Τελευταία απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης Πριν από 18 ώρες .

Παρέλαση ή πασαρέλα:-)! 1 απάντηση 

Ξεκίνησε από τον/την Δημήτρης Αναγνώστου στο Γενικά θέματα. Τελευταία απάντηση από τον/την Αντώνης Μπαλτζόπουλος την Τρίτη.

χημεία επαναληπτικές 2010 4 απαντήσεις 

Ξεκίνησε από τον/την Κατερίνα στο Θέματα Χημείας. Τελευταία απάντηση από τον/την Κατερίνα 22 Οκτ.

Κορυφαία μήνα

2. Συνδεσμολογία ελατηρίων (Τα παιδία παίζει!)

Προστέθηκε από το χρήστη Παπαδάκης Παντελεήμων στις 26 Οκτώβριος 2014

3. Ενέργειες σε μια φθίνουσα ταλάντωση.

Προστέθηκε από το χρήστη Διονύσης Μάργαρης στις 23 Οκτώβριος 2014

4. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ 1ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

Προστέθηκε από το χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΡΟΝΑΚΗΣ στις 10 Οκτώβριος 2014

5. Εξεταζόμενο μαθημα η Πληροφορικη!

Δημοσιεύθηκε από το χρήστη Δημητρης Παπαγεωργιου στις 5 Σεπτέμβριος 2014

© 2014   Created by Διονύσης Μάργαρης.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης