Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Φυσική Γυμνασίου

 

Επιλεγμένη άσκηση Φυσικής Β΄ Γυμνασίου: το παγάκι

Επιλεγμένη άσκηση Φυσικής Β΄ Γυμνασίου: το παγάκι

Ένα κομμάτι πάγου πυκνότητας ρπ=0,9g/cm3, που είναι φτιαγμένο από καθαρό νερό, επιπλέει σε λεκάνη που περιέχει καθαρό νερό πυκνότητας ρν=1g/cm3. ...
πυκνότητα – online

πυκνότητα – online

η πυκνότητα στη διδακτική πράξη αντιμετωπίζεται ως παραδειγματική περίπτωση συνθέτου μεγέθους και η διαχείρισή της εξελίσσεται κυρίως φορμαλιστικά. ...
Quiz Επανάληψης ανά τάξη

Quiz Επανάληψης ανά τάξη

Σε συνέχεια των quiz που ανέβασα τις προήγουμενες ημέρες για την Γ λυκείου, σας παραθέτωγια περισσότερα Στο μέλλον θα προστεθούν και άλλα. ...
Επανάληψη Φυσικής online

Επανάληψη Φυσικής online

με αφορμή τα βιντεομαθήματα που πρότεινε ο γιουτιούμπερ Mikeius και ο συνάδελφος χημικός Δημήτρης Κουλουμάσης, οργανώθηκε έναμάθημα, διάρκειας δύο διδακτικών ωρών ...
κύματα Γ Γυμνασίου

κύματα Γ Γυμνασίου

κύματα – όταν οι ταλαντώσεις διαδίδονται στο χώρο απαιτούνται για τη διεκπεραίωση τρεις online συνεδριάσεις – σήμερα η πρώτη   ...
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Eπαναληπτικές ερωτήσεις θεωρίας…

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Eπαναληπτικές ερωτήσεις θεωρίας…

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: Eπαναληπτικές ερωτήσεις θεωρίας και σημαντικές εφαρμογές στα πρώτα 4 κεφάλαια ...
Περιοδικά φαινόμενα – Γ Γυμνασίου

Περιοδικά φαινόμενα – Γ Γυμνασίου

έτρεξε σήμερα σε ψηφιακή τάξη μεσυμμετέχοντες ο δάσκαλος ακόμα μαθαίνει τη δουλειά η αμηχανία του προκύπτει απ’ την αίσθηση απώλειας του ελέγχου που είχε κατακτήσει στις τυπικές διδασκαλίες ακόμα και τα λεκτικά σχήματα που χρησιμοποιούσε θέλουν α ...
Απ’ το Βάρος των υγρών στην Υδροστατική Πίεση

Απ’ το Βάρος των υγρών στην Υδροστατική Πίεση

η συνέχεια του συνθήκη covid-19: από τη Δύναμη στην Πίεση – στερεά, που είχε καλή ανταπόκριση από τους «μένω σπίτι – διασκεδάζω με Φυσική» ...
συνθήκη covid-19: από τη Δύναμη στην Πίεση – στερεά

συνθήκη covid-19: από τη Δύναμη στην Πίεση – στερεά

  στις συνθήκες εκτός covid-19 έχω υιοθετήσει την εισαγωγή της πίεσης στην κατάσταση των ρευστών, όπου αναδεικνύονται ευκολότερα τα διαροποιητικά της χαρακτηριστικά προς τη δύναμη ...
Προσομοίωση “Απόσταση Φρεναρίσματος / Μάζα”

Προσομοίωση “Απόσταση Φρεναρίσματος / Μάζα”

Εδώ έχουμε δύο ίδια φορτηγά σε μάζα και φρένα. Μπορούμε να τα φορτώσουμε  κατά βούληση και να δούμε τα αποτελέσματα του φρεναρίσματος  τους . ...
Από λάστιχο σε σύρμα κι από κει, δυναμόμετρο

Από λάστιχο σε σύρμα κι από κει, δυναμόμετρο

μια προσπάθεια φρεσκαρίσματος της εργαστηριακής αναπαραγωγής του νόμου τουστο σχολικό εργαστήριο διερευνώνται με εμπειρικό τρόπο ερωτήματα που δεν σχολίαζε το παραδοσιακό πρότυπο: ...
Προσομοίωση HTML5 “Η δύναμη της Άνωσης”.

Προσομοίωση HTML5 “Η δύναμη της Άνωσης”.

Προσομοίωση HTML5 “Η δύναμη της Άνωσης”. Είναι σε δοκιμαστικό στάδιο…&; Μπορείτε να αλλάξετε την πυκνότητα του σώματος και του υγρού . ...
Διαγώνισμα Γ΄ Γυμν. Κυκλώματα και ένα θέμα Coulomb

Διαγώνισμα Γ΄ Γυμν. Κυκλώματα και ένα θέμα Coulomb

  Στο παρακάτω κύκλωμα φαίνεται ο τρόπος σύνδεσης τριών αντιστατών. Οι τιμές των αντιστάσεών τους είναι R1= 60 Ω , R2 = 20 Ω και R3= 5 Ω. ...
Σ-Λ για τις συνδεσμολογίες αντιστατών, Γ΄ Γυμνασίου.

Σ-Λ για τις συνδεσμολογίες αντιστατών, Γ΄ Γυμνασίου.

Εδώ υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις τύπου σωστό – λάθος πάνω στις συνδεσμολογίες αντιστατών, για τη Γ Γυμνασίου. ...
Προσομοίωση για την υδροστατική πίεση

Προσομοίωση για την υδροστατική πίεση

Προσομοίωση για την υδροστατική πίεση και δύναμη σε HTML5.Θα συνεχιστεί….. ...
3d απεικόνιση – περιστροφή του Αιθανίου

3d απεικόνιση – περιστροφή του Αιθανίου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.  Εδώ έχουμε μια 3d απεικόνιση του μορίου του Αιθανίου . Με το ποντίκι (πρώτα ) και τα βελάκια περιστρέψτε το στον χώρο&; ...
Επιλεγμένες Ερωτ. Φυσικής Β΄ Γυμνασίου: δυνάμεις

Επιλεγμένες Ερωτ. Φυσικής Β΄ Γυμνασίου: δυνάμεις

Τα τέσσερα παιδιά ισορροπούν φορώντας λεία παπούτσια, εκτός από το “κίτρινο” που φοράει τραχειά. ...
Προσομοίωση  το “Πυθαγόρειο θεώρημα ” σε HTML5

Προσομοίωση το “Πυθαγόρειο θεώρημα ” σε HTML5

Χρόνια πολλά. Προσομοίωση σε HTML5 το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Δοκιμαστική έκδοση 10/11/2019 ...
Διαγράμματα κίνησης: αξιολόγηση μαθητών της Β΄ Γυμν.

Διαγράμματα κίνησης: αξιολόγηση μαθητών της Β΄ Γυμν.

Οι μαθητές μελέτησαν στο εργαστήριο την κίνηση μεταλλικού σφαιριδίου μέσα σε παραφινέλαιο, χωρισμένοι σε ομάδες των τριών. Η αλουμινένια διάταξη που στηρίζει τον διαφανή σωλήνα με το σφαιρίδιο έχει μήκος. ...
Μήκος – Α Γυμνασίου, αξιολόγηση

Μήκος – Α Γυμνασίου, αξιολόγηση

η διδασκαλία βασίστηκε στο 1ο φύλλο εργασίας – Μήκος η διεκπεραίωση του στην τάξη απαίτησε τρεις διδακτικές ώρες ...
Προσομοίωση “Αλεξιπτωτιστής” HTML5

Προσομοίωση “Αλεξιπτωτιστής” HTML5

Χρόνια πολλά και από εμένα σε όσους/όσες γιορτάζουν. Είναι συνέχεια της προσομοίωσης “οριζόντια βολή βόμβας από F16” ...
Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για “ανήσυχους” μαθητές Α΄ Γυμνασίου

Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για “ανήσυχους” μαθητές Α΄ Γυμνασίου

Η ζυγαριά με ίσους βραχίονες, που φαίνεται στην εικόνα, ισορροπεί έχοντας στον αριστερό της δίσκο τρία μήλα και στον δεξιό της ένα μήλο και ένα “βαράκι” μάζας(δεχόμαστε ότι όλα τα μήλα έχουν την ίδια μάζα). ...
Εργαστήριο Φυσικής Α΄ Γυμ.: μέτρηση μήκους

Εργαστήριο Φυσικής Α΄ Γυμ.: μέτρηση μήκους

Διαθέτετε ένα υποδεκάμετρο και αρκετά κέρματα του ευρώ, που θεωρούνται όλα με ίδιες διαστάσεις. Τι θα κάνετε για να μετρήσετε, με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, το πάχος που έχει το κάθε κέρμα, αν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε το υποδεκάμετρο για μί ...

 

Επιλέξτε τάξη για Φυσική Γυμνασίου

Τάξη Α΄.        Τάξη Β΄.         Τάξη Γ΄.   

3961df342f66194519547ef33dd52bb8

Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων