Δυναμική μελέτη ταλάντωσης.

Γράφει ο φίλος Νίκος Ανδρεάδης στην ανάρτησή του Δύναμη ελατηρίου στη ταλάντωση και θετικές φορές:

“Παρατηρώ ότι στο κεφάλαιο των ταλαντώσεων:
α. κατά τη μετατροπή μιας διανυσματικής σχέσης σε αλγεβρική, αντί των αλγεβρικών τιμών γίνεται χρήση του (+/-)μέτρο.
β. γίνεται πάντοτε επιλογή ως τυχαίας, μιας θέσης όπου η απομάκρυνση έχει τη θετική φορά.
γ. γίνεται η χρήση του ίδιου συμβόλου π.χ. F και για το μέτρο και για την αλγεβρική τιμή (ακόμα χειρότερα ορισμένοι μαθητές δεν γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ μέτρου και αλγεβρικής τιμής).”

Θεωρώ ότι εδώ έπιασε ένα σοβαρό πρόβλημα, με ένα πολύ καλό παράδειγμα, που έχει την καταγωγή του από τον λάθος τρόπο που διδάσκουμε την κίνηση στην Α΄Λυκείου…
Ήθελα να ευχαριστήσω τον Νίκο για τη μελέτη που μας πρόσφερε αλλά θα ήθελα να του ζητήσω, μια συγκεκριμένη διδακτική πρόταση, στο τι κάνουμε.
Πώς ακριβώς το λέμε στους μαθητές μας; Σε τι επιμένουμε; Να σημειώσω ότι, το βλέπω δύσκολο να αρχίσουμε να γράφουμε στον πίνακα, διανύσματα. Θα τους χάσουμε. (Λάβε υπόψη σου ότι το καλοκαίρι ήδη στο Φροντιστήριο, είχαν μάθει το μπλεγμένο σύστημα…)
Λοιπόν, τι κάνουμε;
(που θα έλεγε και … ένας παλιός…)

 

Απαντήσεις

(Visited 129 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια