Subscribe
Ειδοποίηση για
1 Σχόλιο
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
5 έτη πριν

Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση

1078713434Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 17 Φεβρουάριος 2011 στις 23:34

Αστέριε να σε ευχαριστήσω για τα θέματα που μας μετέφερες.

Γιάννη Κυριακόπουλε σου θυμίζει κάτι το παρακάτω θέμα;

Και ένα σχόλιο που μου μετέφερε ένας φίλος σε email του.
Θέματα που εμείς εδώ έχουμε καταντήσει να τα θεωρούμε … καθημερινά, οι Κύπριοι τα βάζουν στην Ολυμπιάδα!
Μήπως τα έχουμε ξεζουμίσει τα έρημα τα παιδιά μας;

moiΑπάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 18 Φεβρουάριος 2011 στις 10:33

Το είδα Διονύση τη μέρα που το ανάρτησε ο Αστέριος και χαμογέλασα με τη σύμπτωση.

Σκέφτηκα πως ένας από εμάς θα ζητούσε διευκρίνιση :

«-Ποια ενέργεια εννοείτε , την ολική μηχανική ή την ½.D.A.A ;;;».

Φαντάζομαι τέτοιο θέμα σε Πανελλαδικές και εμάς να συζητάμε για τη βαθμολόγηση του θέματος σε μια ατέρμονα συζήτηση. Οι συνάδελφοι στη Κύπρο ως ενέργεια ταλάντωσης εννοούν απλώς την μηχανική ενέργεια. Αυτό τους διευκολύνει στο επόμενο που γράφω αμέσως :

Όταν διάβαζα το βιβλίο των Θρασύβουλου-Σταύρου  (σελίδα 19) σκέφτηκα ότι η πορεία από τη ενέργεια στη σχέση F = -D.x αποτελεί επιστημονική προσέγγιση και όχι διδακτική πρόταση. Κάτι για τους καθηγητές βρε αδερφέ.. Τουλάχιστον τα εν δικτύω κείμενα του Θρασύβουλου αυτή την εντύπωση μου αφήνουν. Στη λύση του θέματος είδα ότι για τους εκεί συναδέλφους αποτελείκαι διδακτική πρόταση. Γλυτώνουμε πρόσημα , θετικές φορές κ.λ.π. αλλά θέλει συζήτηση.

Οι παρατηρήσεις των συναδέλφων μέσω e-mail για το επίπεδο των θεμάτων ήταν και δικές μου σκέψεις.

Όμως και επί Δεσμών δεν υπήρξαν ανεβασμένα θέματα ;

Δεν είναι μοιραίο το να ανεβαίνει το επίπεδο όταν οι Εξετάσεις έχουν και χαρακτήρα διαγωνισμού ;

Ξεζουμίζουμε τα παιδιά ; Στο παρελθόν τα ξεζουμίζαμε περισσότερο ή λιγότερο ; Θέλω να δω προτάσεις που θα αρχίζουν από το αναλυτικό πρόγραμμα και θα καταλήγουν στα διδαχθησόμενα προβλήματα και τις εξετάσεις. Υπάρχει και η πρόταση : «- Λίγα προβλήματα απλής αντικατάστασης και εργαστήριο μετωπικό. Ανάπτυξη κυρίως δεξιοτήτων , Πίζα γαρ.» Δεν είναι απλό το  θέμα.

Permalink Απάντηση από τον/την Κωνσταντίνος Παρτσής στις 19 Φεβρουάριος 2011 στις 18:06

Καλησπέρα συνάδελφοι.
Βοηθήστε με σας παρακαλώ στο πρόβλημα 2. Το σώμα Σ έχει ή όχι στροφορμή καθώς πέφτει κατακόρυφα προς τον δίσκο;

wcar01aΑπάντηση από τον/την Διονύσης Μητρόπουλος στις 19 Φεβρουάριος 2011 στις 18:43

Φίλε Κωνσταντίνε, πράγματι ως προς το σημείο Κ το σώμα έχει στροφορμή, η διεύθυνσή της όμως είναι κάθετη στον άξονα περιστροφής του δίσκου (z). Επομένως, η στροφορμή του κατάτον άξονα είναι μηδενική: