Σχόλια σε άσκηση εξαναγκασμένης ταλάντωσης του Ψηφιακού Σχολείου (Ι)

%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%aeΔημοσιεύτηκε από το χρήστη Θρασύβουλος Μαχαίρας στις 24 Νοέμβριος 2011 στις 22:20 στην ομάδα ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ (παρανοήσεις και προτάσεις υπερβασής τους

Τρεις μαθητές μου έφεραν να τους λύσω κάποια άσκηση πάνω στην εξαναγκασμένη ταλάντωση…

Τη διάβασα και την ξαναδιάβασα για να σιγουρευτώ…

Πέρασαν κάποια δραματικά λεπτά, από εκείνα που «παίζεται» η εμπιστοσύνη ανάμεσα σε μαθητές και Δάσκαλο και τους είπα ότι η άσκηση είναι ελλιπέστατη στην εκφώνηση, λάθος στη διατύπωση της λύσης και το κυριότερο, έστω κι αν παρακάμψουμε όλα τα υπόλοιπα είναι τελείως εκτός ύλης.

Δυστυχώς τα παιδιά μου αντέταξαν ότι η λύση είναι εύκολη και το κυριότερο ότι η άσκηση είναι εντός ύλης γιατί την έχει αναρτήσει το ψηφιακό σχολείο (!!!).

Συμπλήρωσαν δε, ότι πρέπει να λύσουμε ασκήσεις από το ψηφιακό σχολείο γιατί είναι πολύ πιθανό να «πέσουν» παραπλήσιες.

Έψαξα στο ψηφιακό σχολείο και πράγματι βρήκα την άσκηση στη διεύθυνση

http://www.study4exams.gr/physics_k/course/view.php?id=26#5

στο “Ασκήσεις-Θέμα Γ”

Τα ερωτήματα μου πολλά και θα ήθελα τη γνώμη των φίλων του δικτύου:

   α) Η άσκηση είναι εντός ή εκτός ύλης;

   β) Αν είναι εντός ύλης σε ποιες φράσεις του σχολικού μπορούμε να τη στηρίξουμε

και να απαιτήσουμε από τα παιδιά να τη λύσουν ή να προετοιμάσουμε τα παιδιά

για να τη λύσουν;

   γ) Αν είναι εκτός ύλης με ποιο δικαίωμα το ψηφιακό σχολείο, όργανο επίσημο

του υπουργείου βαραίνει και αγχώνει με εκτός ύλης πράματα τους μαθητές;

   δ) Ποιος θα μας προφυλάξει από τα εκτός ύλης του ψηφιακού σχολείου;

   ε) Από ποιους και ποιος θα ζητήσει ευθύνες για την παραπάνω άσκηση;

  στ) Από ποιους και ποιος θα ζητήσει ευθύνες που έβαλε σε «κρίση» την εμπιστοσύνη

των μαθητών προς το πρόσωπό του Δασκάλου τους;

   ζ) Ποιες άλλες ασκήσεις του ψηφιακού σχολείου είναι εκτός ύλης ή λάθος και ποιος

θα προφυλάξει τους μαθητές και τους Δασκάλους από αυτές;

   η) Κατά πόσο τα θέματα των πανελλαδικών θα επηρεαστούν από το πνεύμα

των ασκήσεων του ψηφιακού σχολείου;

θ) Είναι δυνατόν αυτή η άσκηση να είναι “Θέμα Γ” στις πανελλαδικές;

   ι) Τελικά και ένα ερώτημα καθαρά φυσικής που σαφώς δεν αφορά τη διδακτική μας

και τις γνώσεις μας, αλλά τον προβληματισμό μας πάνω στο θέμα:

Είναι σωστή η εκφώνηση και η λύση;

Αλλά αυτό ας το αφήσουμε τελευταίο

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
1 Σχόλιο
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια