Τεχνολογικη 2013 και ΚΕΕ ..

1Δημοσιεύτηκε από το χρήστη Δημητρης Παπαγεωργιου στις 26 Μάιος 2013 στις 15:06 στην ομάδα Χημεία Γ΄Λυκείου

τα θεματα εδω:

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/them_biox_kat_c_hmer…

Τα σχολια μου για τα θεματα Χημειας και με την παρατηρηση οτι προοριζονται για μαθητες τεχνολογικης κατ/σης:

Θεωρία πολύ δύσκολη, ειδικα στο Α2 αναφερεται σε αραιωση και μεταβολη των mol ΟΗ- !  Ζητημα το οποιο ειναι δυσκολο και για μαθητες θετικης..

Επισης δυσκολο ειναι και το (β) από το Σ/Λ με προσδιορισμο του pH μετα την αναμειξη δ/των ΝαΟΗ

Στο Α4 ζηταει την ονομασια των δοχείων για το πειραμα της ογκ/σης!!

(ισως την Τεταρτη ζητησει τα πειραματικα μερη απο το πειραμα Bohr…)

Η ασκηση οργανικης ειναι πάλι με λόγια (χωρις “διαγραμμα”).

Το τελευταιο θεμα ειναι νορμάλ αλλά πολύ φορτωμένο (και στο Β4 έχει αντιδραση 2 οξεων με ΝαΟΗ)

 

Μέλος της επιτροπής φαινεται να είναι ο ιδιος που ηταν και τα τελευταια χρονια.

Η σταση του χαρακτηριζεται ως αλαζονική. Αποφασιζει μονος του, δεν ακουει τα υπολοιπα μέλη!

Ολα αυτά, σε συνδυασμο με το κλιμα που εχουν αφησει τα θεματα της φυσικης δημιουργουν τεραστια ανυσηχια για την Τεταρτη. Η “μανία” για θεματα πρωτότυπα-εξηζητημενα-ακραία δεν καταλαβαινω τι εξυπηρετει. Αυτα τα θεματα ειναι εκτος σχολικης πραγματικοτητας και εξω απο το πνευμα του σχολικου βιβλιου. Μερικες φορες τα θεματα που βλεπουμε στις εξετασεις μοιαζουν με “καθηγητικες” προεκτασεις. Δεν απευθυνονται σε μαθητες..

[υγ Δεν εχω καμμια μομφή προς το ylikonet και τον διαχειριστή του. Αντιθέτως στηρίζω την λειτουργια του και τον ίδιο για το εργο του. Η διαφωνια μου εχει να κανει με το αν τετεια θεματα πρεπει να απευθυνονται σε μαθητες..]

 

texnol2013

Permalink Απάντηση από τον/την Alex T1 στις 26 Μάιος 2013 στις 16:33

Ουτε η Χημεία-Βιοχημεία δεν καταφερε νε σωθει απο την ανεπαρκεια της ΚΕΕ.

Το Α4 α) είναι πολυ “αναντίστοιχο” θέμα.

Πόσο θα αντέξει ακόμα ο κύκλος Τεχνολογίας & Παραγωγής στο σαμποτάρισμα που του κάνουν τα φροντιστήρια & οι εκδοτικοί οίκοι?

 

(Visited 105 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια