Κοίτα ρε πως μεγάλωσε!

%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%aeΔημοσιεύτηκε από το χρήστη Κυριακόπουλος Γιάννης στις 3 Ιούνιος 2015 στις 22:23 στην ομάδα Θέματα Εξετάσεων

Βλέπεις κάθε μέρα τον γιo σου. Σου φαίνεται αναλλοίωτος αλλά κάποτε ανοίγεις ένα άλμπουμ και βλέπεις μια

φωτογραφία. Έναν μικροσκοπικό πιτσιρικά που έχει μπει σε ένα κοφίνι. Γελάς όταν αντιπαραβάλλεις την εικόνα με την σημερινή εικόνα ενός νέου που έχει το ίδιο ανάστημα με σένα. Με περισσότερα γένια από σένα.

-Ρε πως μεγάλωσε το άτιμο:

Συνέχεια σε pdf.

 

Τα σχόλια

14 Απάντηση από τον/την Μπουλούμπασης Γρηγόρης στις 3 Ιούνιος 2015 στις 23:31

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. Ένας απο τους σημαντικότερους εκπαιδευτές οδηγών νταλίκας με ρυμουλκό, μας λέει:Αντί να παιδεύεστε να μάθετε να οδηγείται νταλίκα για να πάτε μια βόλτα στην εξοχή μάθετε να οδηγείτε σωστά αυτοκίνητο και μηχανάκι καί ποδήλατο και πατίνι ακόμα.

Γιάννη αυτά που αναφέρεις, αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα και πρέπει όλοι να προβληματισθουμε , γιατί προέρχονται απο εναν καθηγητή σαν και σένα.

Ελπίζω να κατάφερα να προσεγγισω αυτό που θέλεις να πεις και να τραβήξω την προσοχή και των υπολοίπων.

a1-6 Απάντηση από τον/την Γκενές Δημήτρης στις 3 Ιούνιος 2015 στις 23:58

Ακριβώς έτσι.Μπράβο Γιάννη

Κατά τ’ άλλα, … αν η κ. AGORA κόβει εισιτήρια σε κάθε όροφο το να περάσουν και οι 50 νεροκουβαλητές απ’ όλους τους ορόφους θα ενίσχυε όχι μόνο την ανάπτυξη της, αλλά -όπως λένε- θα είχαμε και προστιθέμενη αξία από τους 50 ηλίθιους…

%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae-30 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 4 Ιούνιος 2015 στις 8:52

Καλημέρα Γιάννη.Πρωί – πρωί με έβαλες σε σκέψεις. Σε διλήμματα.

Ποια θέση είναι σωστή;

Η δική σου:

∆εν γράφανε όλοι τέλεια. ∆εν έπρεπε να ξεπεράσεις το 18 για να µπεις στο Πολυτεχνείο. Ήταν πολλά και θέλανε διάβασµα. Τα προβλήµατα ήταν απλούστερα αλλά δεν ήταν αυτονόητο ότι θα τα ήξερες διότι θα σε είχαν εκπαιδεύσει σαν τη µαϊµού:

-Όταν σου λένε ….. Θουµουκουέ, όταν είναι µικρό Α∆Ο και όταν είναι µακρύ (µε το συµπάθειο) Αδουσού:

Εκτός πια αν στα 11 κεφάλαια σου είχαν διδάξει 55 µεθοδολογίες.

Αν καθόσουν να εκπαιδευτείς σε αυτές και παράλληλα να διαβάσεις τις 420 σελίδες χαλάλι σου.

ή των «σοφών» της …

Η εκτενής ύλη, με συνέπεια την υποχώρηση της ποιότητας έναντι της ποσότητας και την επιδερμική μελέτη των επιστημονικών αντικειμένων.

Δεν μπορώ βρε Γιάννη να καταλήξω!

///////////////////

Είμαστε σε μια φάση, που ή πραγματικά δεν καταλαβαίνουμε τι γίνεται γύρω μας ή οι δεύτερες σκέψεις μας επιβάλουν εμμονές και υποστήριξη θέσεων, όπως στο παραπάνω απόσπασμα.

Συνάδελφοι, διαβάστε τις παραπάνω θέσεις του Γιάννη.

Μπορεί να φαίνεται για χιουμοριστικό κείμενο.

Αλλά πιάνει ακριβώς το πρόβλημα και τις αιτίες, για όλες αυτές τις διαμαρτυρίες που ακούστηκαν τις τελευταίες μέρες.

Μπράβο Γιάννη!

a4-1Απάντηση από τον/την ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ στις 4 Ιούνιος 2015 στις 9:19

Γιάννη καλημέρα.

Καταπληκτικό κείμενο….

 

Ο Λαός όμως το λέει πολύ καλά :MIKΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΚΡΑ ΒΑΣΑΝΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΑΣΑΝΑ…

23Απάντηση από τον/την Δημήτρης Δημαγκίκας στις 4 Ιούνιος 2015 στις 10:16

Για να δημιουργηθεί ένα σωστό εκπαιδευτικό σύστημα απαιτείται σοβαρή μελέτη από ανθρώπους με γνώση, εμπειρία και ικανότητες, που δίχως να υποκύπτουν σε συμφέροντα, θα το σχεδιάσουν από την Α δημοτικού μέχρι την Γ λυκείου, ώστε να αποκτήσει την απαιτούμενη συνέχεια και δίχως τη δυνατότητα πλέον της προσθήκης πινελιών, από τον κάθε τυχοδιώκτη πολιτικό.Δηλαδή ακριβώς το αντίθετο από ότι έχει συμβεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα.

Ένας βασικός λόγος είναι ότι μια σωστή εκπαιδευτική πολιτική, έχει το πλεονέκτημα της υψηλής απόδοσης σε κάθε τομέα της ανάπτυξης μιας χώρας αλλά και το σοβαρό μειονέκτημα, που την καθιστά ανεφάρμοστη στην Ελλάδα, ότι τα αποτελέσματά της αργούν πολύ να γίνουν ορατά, δηλαδή δεν θα προλάβει η εκάστοτε κυβέρνηση να δρέψει τις δάφνες αλλά μια μελλοντική και αυτό φυσικά δε συνάδει με το DNA του Έλληνα πολιτικού.

moi Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 4 Ιούνιος 2015 στις 10:16

Ευχαριστώ παιδιά.

Απάντηση από τον/την Παπαδάκης Παντελεήμων στις 4 Ιούνιος 2015 στις 10:31

Καλημέρα Γιάννη,

διεγέρτη σημαντικής διέγερσης με b όχι πολύ μεγάλο, μα ούτε και πολύ μικρό

ώστε να δοθεί χρόνος για σκέψεις και για μια σύνθεση τους…

Ελπίζω πως …θα’χουμε να πούμε πράγματα και όχι μόνο,

πως …λάθος κύριε το 202 στις δύο ράβδους είναι 2002,

έτος που η ”μικρή” μου, η Γωγώ , έδωσε…

Να΄σαι καλά Γιάννη …διεγέρτη!

 

Απάντηση από τον/την Δημήτρης Δημαγκίκας στις 4 Ιούνιος 2015 στις 10:38

Να δώσω συγχαρητήρια στον Γιάννη Κυριακόπουλο για το κείμενο του, τολμώντας να τον χαρακτηρίσω ως τον Δημήτρη Ψαθά του Ylikonet.

Παρόμοιες σκέψεις έκανα τον τελευταίο καιρό καθώς τακτοποιώντας παλαιά βοηθήματα στη βιβλιοθήκη μου γελούσα με το επίπεδο των ασκήσεων της τότε εποχής αλλά και με τις σημειώσεις που τότε έδινα στους μαθητές. Παράλληλα έπεσε στα χέρια μου ένα φροντιστηριακό βοήθημα των αρχών της δεκαετίας του 90, απευθυνόμενο σε πρωτοετείς φοιτητές του ΕΜΠ και με έκπληξη διαπίστωσα ότι έχουμε πλέον ξεπεράσει ακόμα και αυτόν το βαθμό δυσκολίας.

Η φυσική πλέον δεν απευθύνεται στο μέσο μαθητή και αν κρίνουμε και από τα λάθη στις λύσεις που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο αμέσως μετά την ανάρτηση των θεμάτων ( χωρίς να θέλω να θίξω συναδέλφους, του χρόνου μπορεί να είμαι εγώ σε αυτή τη θέση ), ίσως η φυσική να μην απευθύνεται πλέον ούτε στο μέσο καθηγητή.

Φοβάμαι δηλαδή μην οδηγηθούμε σε ένα ελιτίστικο μάθημα που απευθύνεται μόνο σε μια κλειστή ομάδα ανθρώπων, με ένα συγκεκριμένο εύρος iq.

Συγνώμη για τα πολλά λόγια.

 

Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 4 Ιούνιος 2015 στις 11:45

Ευχαριστώ Δημήτρη και Παντελή.

Απάντηση από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΤΣΑΟΥΡΑΣ στις 4 Ιούνιος 2015 στις 14:28

Οσο περισσότερο θα εφτελίζεται η ύλη , τόσο θα δυσκολεύουν τα θέματα. Ας μην ξεχνάμε πως κάποτε τα διδάξαμε και από όσο θυμάμαι δεν υπήρξαν αντιδράσεις.

1984

Απάντηση από τον/την Αλεβίζος Άρης στις 4 Ιούνιος 2015 στις 16:13

Γειά σου Γιάννη, θυμόσοφε του ylikonet.

 

Υ.Γ. Θυμόσοφος : ο από ένστικτο σοφός, ο πάντοτε ψύχραιμος, που αντιμετωπίζει ήρεμα  τις οποιεσδήποτε καταστάσεις και επιγραμματικά τις χαρακτηρίζει, “Ελληνικό λεξικό”, ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΦΥΤΡΑΚΗΣ

Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 4 Ιούνιος 2015 στις 19:56

Απλά πράγματα Γιάννη αλλά παρεχόμενες γνώσεις πολλές.

Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 4 Ιούνιος 2015 στις 20:00

Να είσαι καλά Άρη.

Όσοι δεν γνωρίζουν τον Άρη ίσως δεν έχουν ακούσει μια θέση του που με βρίσκει σύμφωνο:

-Αν κάποια ύλη παραμείνει περισσότερο από μερικά χρόνια χωρίς ανανέωση θα οδηγήσει σε εκφυλισμό και εκζητήσεις.

Σκεφτείτε ότι αυτό μου το είπε πρόπερσι. Με περισσότερα λόγια και παραδείγματα.

Αλεβίζος Άρης είπε:

Γειά σου Γιάννη, θυμόσοφε του ylikonet.

 

Υ.Γ. Θυμόσοφος : ο από ένστικτο σοφός, ο πάντοτε ψύχραιμος, που αντιμετωπίζει ήρεμα  τις οποιεσδήποτε καταστάσεις και επιγραμματικά τις χαρακτηρίζει, “Ελληνικό λεξικό”, ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΦΥΤΡΑΚΗΣ

Απάντηση από τον/την Κορκίζογλου Πρόδρομος στις 5 Ιούνιος 2015 στις 6:59

Γιάννη καλημέρα. Παραφράζοντας το ”κοίτα ρε πως μεγάλωσε”,

σου αντιπαραθέτω ” κοίτα ρε πως μεγαλώσαμε”

θέλοντας να σου πω, ότι όταν έχεις 3,5 κεφάλαια 15 χρόνια, εμβαθύνεις, γίνεσαι καλύτερος, απαιτείς περισσότερα, εξετάζεις τούτο ,εξετάζεις εκείνο, εμπνέεσαι από το τάδε που είδες εκεί, παραλλάζεις το δείνα…

και τόσα άλλα! μμμεγαλώσαμε κι εμείς Γιάννη και απαιτούμε όλο και περισσότερα και πολυπλοκότερα, αναπόφευκτο είναι να γίνονται αυτά. Ίσως ένα άλλο αναλυτικό πρόγραμμα , με νέα ύλη, με μεγαλυτερη βάση θεμάτων Φυσικής να έφερνε το πράγμα στα ίσια του !!

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 5 Ιούνιος 2015 στις 9:10

Όλοι μεγαλώνουμε Πρόδρομε.

Αλλά είμαστε στο 2015 και ακόμα μιλάμε για μείωση της έκτασης της διδασκόμενης ύλης, αφού έτσι δήθεν θα προστατέψουμε τους μαθητές, από τα….ζόρια.

Δες μια τοποθέτησή μου παλιότερη:

“4) Να ΑΥΞΗΘΕΙ η εξεταστέα ύλη (μην βαράτε, ξέρω ότι ακούγεται πολύ τρελό σήμερα με την κατάσταση που βιώνουμε…) Αλλά μόνο αν είχαμε να διδάξουμε π.χ. όλο το βιβλίο, το επίπεδο διδασκαλίας μας θα ήταν περισσότερο ήπιο, η ασκησιολογία για την ασκησιολογία υποχρεωτικά θα υποχωρούσε, η παπαγαλία και η κονσέρβα δεν θα μπορούσαν να βοηθήσουν τον μαθητή να γράψει καλό βαθμό και η ικανότητα του μαθητή να σκέφτεται θα μπορούσε να καλλιεργηθεί.”

Η τοποθέτηση εδώ είναι του 2009, τέτοιες μέρες…

Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 5 Ιούνιος 2015 στις 10:20

Μεγαλώσαμε Πρόδρομε.

Όταν διάβασα το 2009 το “εδώ” του Διονύση κατάλαβα ότι δεν είμαι μόνος.

Κάπου υπάρχει και δεύτερος περίεργος. Τον γνώρισα λίγους μήνες μετά.

Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 5 Ιούνιος 2015 στις 17:36

Ευχαριστώ Δημήτρη.

Δεν είναι εύκολη η επίλυση.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια