3ωρο Διαγώνισμα στο στερεό σώμα μέχρι και την ισορροπία

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΗ ΥΛΗ: ΣΤΕΡΕΟ ΩΣ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΕΠΤΑ (7)

ΘΕΜΑ 1ο

Στις ερωτήσεις 1-4 να γράψετε τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.

  1. Ένας δίσκος εκτελεί ομαλά επιβραδυνόμενη στροφική κίνηση (μέχρι που σταματά να κινείται) γύρω από σταθερό άξονα που διέρχεται από το κέντρο του και είναι κάθετος στο επίπεδο του δίσκου. Τότε:Η συνέχεια ΕΔΩ και οι λύσεις ΕΔΩ

 

(Visited 13,752 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
10 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Νεκτάριε είναι γνωστό ότι “βλέπεις” μπροστά…
Το διαγώνισμα αυτό επιβεβαιώνει πως βλέπεις τουλάχιστον 4 χρόνια μπροστά…
Να σε ρωτήσω τι θα γίνει σε 4 χρόνια; Δεν χρειάζεται….
Ένα πολύ καλό διαγώνισμα που είναι αυτό που δηλώνει:
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΗ ΥΛΗ: ΣΤΕΡΕΟ ΩΣ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Ευχαριστούμε Νεκτάριε

Βασίλειος Μπάφας
1 μήνας πριν

Καλημέρα Νεκτάριε.
Φτιαγμένο με πολύ μεράκι.
Συγχαρητήρια

Γιώργος Φραγκονικολάκης

Στο Β3, επίσης την t=0 , μόλις που δεν ανατρέπεται η δοκός?

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Νομίζω γι αυτό δίνει και απόσταση L/4 που δεν χρειάζεται κάπου αλλού
Αυτό όμως προκύπτει αφού βρεθεί πρώτα η μάζα

Γιώργος Φραγκονικολάκης

Ακριβώς Θοδωρή. Απλά ήθελα να σημειώσω την προσοχή που απαιτεί ένα σωστό και καλό θέμα και την ευκολία που μπορεί να πέσουμε σε παγίδα όσοι βγάζουμε θέματα, όπως έχει συμβεί άλλωστε και από την επιτροπή των Πανελλαδικών. Το θέμα και όλο το διαγώνισμα είναι πάρα πολύ ωραίο και σωστό. Οφείλω να ευχαριστήσω τον θεματοδότη αν και δεν τον γνωρίζω προσωπικά αλλά σίγουρα τον έχω ‘γνωρίσει’ μέσα από τις επαναληπτικές 100άδες του με θέματα Σωστό-Λάθος και άλλα του διαγωνίσματα.

Παρμενίων Μανδραβέλης

Nεκτάριε καλησπέρα.Πάντα στο παρελθόν έβαζα ένα διαγώνισμα μέχρι ροπή αδράνειας.Έτσι εντόπισα το διαγώνισμα σου αυτό και σε συνδυασμό με κάποια διαγωνίσματα που βρήκα του Βασίλη του Δουκατζή , έφτιαξα δύο εξαιρετικά διαγωνίσματα τα οποία έκτοτε θέτω, με σημαντικό ποσοστό αποτυχίας κάθε χρόνο.
Είναι βαρόμετρο τα διαγωνίσματα αυτά για την εποχή στην οποία τίθενται, καθώς αμέσως μετά ο μαθητής “μπαίνει ” στην αχαρτογράφητη περιοχή της μηχανικής του στερεού σώματος.

Παρμενίων Μανδραβέλης

Με την ευκαιρία σου μεταφέρω την μεγάλη απήχηση που είχαν οι ερωτήσεις σου (600) στα παιδιά του σχολείου μου Σήμερα τους έστειλα με mail τις απαντήσεις.Ολόγος:
Ακόμη και οι πολύ καλοί υπέπεσαν σε σωρεία λάθών .Εκανα προχθές μια επιλογη ερωτήσεων και απροειδοποιητα τους τις έθεσα (προς Θεού όχι υπο μορφή εξέτασης αλλά ελεύθερης συζήτησης).Μεγάλο ποσοστό λάθους.Κατάλαβαν τι σημαίνει το “δεν υπάρχει S.O.S” ,τι σημαίνει διαβάζω προσεκτικά την ερώτηση και τι σημαίνει μελετώ σωστά πριν εξεταστώ.Τους εξέπληξε ο “σεβασμός ” με τον οποίο αντιμετωπίζεις το κάθε τι.