Subscribe
Ειδοποίηση για
15 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Το πρόβλημα το έχουμε ήδη αντιμετωπίσει στην προηγούμενη παρόμοια ανάρτηση.

Είχαμε πει ότι τα σήματα μπορεί να ξεκινούν ταυτόχρονα για τον ακίνητο παρατηρητή, όχι όμως για τον κινούμενο, λόγω αδυναμίας συγχρονισμού ρολογιών. Οι χρόνοι που ξεκινούν λοιπόν τα δύο σήματα για τον νεαρό που κινείται στην πλατφόρμα είναι διαφορετικοί.

Άρα για τον κινούμενο νεαρό στην πλατφόρμα, πρώτα θα ξεκινήσει το σήμα από την πράσινη λάμπα, έτσι ώστε να "προλάβει" και να φτάσει και αυτό την ίδια χρονική στιγμή με το κόκκινο στη μέση της αποβάθρας. 

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Βέβαια εδώ θεωρώ ακίνητο τον ιπτάμενο.. Δεν ξέρω αν έκανα καλά…(;)

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Ok!!!

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Γιάννη, να σε ρωτήσω κάτι.

Αν το πάρουμε λογικά, αυτός που "αποφασίζει" είναι ο νεαρός στην πλατφόρμα. Ναι; Αυτός λοιπόν θα δει πρώτα την πράσινη ρόδα να φτάνει στο Π και θα ανάψει η πράσινη λάμπα. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάρουν τους τύπους της Σχετικότητας ….και να διαπιστώσουν ότι ο νεαρός της πλατφόρμας θα δράσει έτσι.

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Εντάξει…περιμένω απάντηση

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Δηλαδή το λέμε χωρίς δικαιολόγηση;

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Εκτός κι αν εννοείς να θεωρήσουμε το σύστημα του ακίνητου παρατηρητή ως "απλούστερο"

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Σύμφωνα με την προηγούμενη ανάρτηση, το σήμα που ξεκινάει πρώτο για τον ακίνητο παρατηρητή έχει να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση και τελικά σ'αυτήν την περίπτωση από ό,τι φαίνεται δεν προλαβαίνει το πράσινο.

Κατερίνα Αρώνη
3 έτη πριν

Εννοώ δηλαδή αν είμαστε στο σύστημα αναφοράς του νεαρού στην πλατφόρμα, αυτός βλέπει το κόκκινο να ξεκινάει πρώτο, αλλά είναι σε μεγαλύτερη απόσταση από το πράσινο και τελικά το πράσινο φτάνει πρώτο και σ'αυτόν.