Μάλλον λιγότερο “έξυπνα” από αυτά που προτείνει ο Βαγγέλης Κουντούρης, αλλά…
… αλλά ήθελα θέματα για περισσότερους. Η διόρθωση θα δείξει.
Είδομεν … Νέος γαρ στο άθλημα.
- Συνημμένα:
Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.doc, 28 KB
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Μάλλον λιγότερο “έξυπνα” από αυτά που προτείνει ο Βαγγέλης Κουντούρης, αλλά…
… αλλά ήθελα θέματα για περισσότερους. Η διόρθωση θα δείξει.
Είδομεν … Νέος γαρ στο άθλημα.
Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση
Τι εννοείται όταν λέτε νέος στο επάγγελμα κύριε Γκενέ?
Στην φωτογραφία βλέπω κάποιον έμπειρο δάσκαλο/καθηγητή/εκπαιδευτικό
Συνάδελφε wthered
1. Εννοώ πρώτη φορά δίδαξα σε Γυμνάσιο και πρώτη φορά βάζω θέματα σε Β Γυμνασίου.
2. Πιστεύω Ήλπιζα ότι τα χαρακτηριστικά ( τουλάχιστον για το πρώτο ) που λες δεν φαίνονται στη φωτογραφία.
3. Αντί της προσφώνησης “κύριε Γκενέ” (όχι ότι αυτό με χαλάει) θα προτιμούσα “Φίλε” , “συνάδελφε” , “Δήμήτρη” , “Μήτσο”…. (“Πες με όπως θες εγώ θα καταλάβω”- Από το Κοντογιώργηδες και Μακρυκωσταίοι)
Εγώ, όπως είδες, επέλεξα προσφώνηση παρά το γεγονός ότι αυτό το wthered με μπουρδουκλώνει.
Μήτσο,
wthered είναι απλά ένα ψευδώνυμο. Όταν το διάλεξα ήμουν φοιτητής, έψαχνα να βρω ένα ψευδώνυμο για το Διαδίκτυο, σκέφτηκα τον Gimly (Lord of the Rings) αλλά το “William Wallace” στρηφογυρνούσε στο κεφάλι μου. Αφότου το επέλεξα και το διάλεξα για email (wthered@gmail.com), έψαξα τον λόγο που στριφογυρνούσε στο κεφάλι μου, οπότε βρήκα ότι William Wallace είναι ένας χαρακτήρας από το Braveheart. Για να μην τα πολυλογώ και σε μπερδεύω, William Wallace είναι ένας φανταστικός χαρακτήρας. Έχει το όνομα από την ταινία “Brave heart” αλλά στην όψη είναι ο Gimly από τον άρχοντα των δακτυλιδιών. Πλιάσσας Βασίλης είναι το πραγματικό μου όνομα αν θες να με ψάξεις στην λίστα των αναπληρωτών.
Καλά είναι Δημήτρη
και κάπως προς το “βαρούστικα” …
Γενικές παρατηρήσεις:
Τα θέματα Ιουνίου “κανονίζονται” από τη δουλειά του καθηγητή στη διάρκεια της χρονιάς και από τις δυνατότητες των μαθητών του.
Για τη διευκόλυνση στη βαθμολόγηση,
όταν μπαίνουν υποερωτήματα καλό είναι να έχουν ίδιο το πλήθος
(ενδείκνυται το 2, οπότε τρεις σωστές απαντήσεις βαθμολογούνται με 5).
Επιλέγω το 4.2.
(Ειδικές παρατηρήσεις, για να σε “στείλω” …
το 2.3 έπρεπε να φαίνεται ως “υποσύνολο” του 2.2. και επομένως όχι “ισότιμο” με το 2.1
στο 4.1, επειδή η δράση δεν είναι κάτι “παραπάνω” από την αντίδραση πρέπει το αρχικό τους γράμμα να είναι το ίδιο, μικρό η κεφαλαίο, και μια παύλα ανάμεσά τους καλό θα ήταν …
στο 5. ή και οι δύο μονάδες μέτρησης στα Αγγλικά μέσα σε παρένθεση και στα Ελληνικά εκτός ή το αντίθετο
και για να σε “αποτελειώσω”:
βάλε ένα “ς” στο τέλος της ταχύτητας στο 5.2
στο 6. η Σελήνη με κεφαλαίο και η Γη με μικρό; δηλαδή συνέχεια θα υποστηρίζουμε τους …ξένους;
άσε που ένα, τουλάχιστον, “αν” περισσεύει …
στο 9. η κινητική ενέργεια και με κεφαλαίο και με μικρό;)
“Μα τι είμαι, επιτέλους. Πτυσσόμενος είμαι;”
από τον “Ατσίδα” …)
(Πάλι καλά με τη φωτογραφία …
Ευτυχώς που άκουσες τη συμβουλή μου και
άλλαξες την αρχική με μία από την εποχή που ήσουν φοιτητής …)
Ωραία θέματα Δημήτρη. Δεν είναι εύκολα (κατά τη γνώμη μου). Απαιτούν από το μαθητή κατανόηση και εμπέδωση της ύλης και όχι στείρα απομνημόνευση κανόνων και τύπων. Δείχνουν ότι πρέπει να “δούλεψες” τις έννοιες αρκετά στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα θέματα 2 και 9. (Θα ήθελα να μάθω πως τα πήγαν τελικά οι μαθητές/τριες σου.)
Απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 31 Μάιος 2011 στις 1:38
Ναι
κάπως “δυσκολούτσικα” Δημήτρη
“Ναι ήταν ένας ψηλός …
μέτριος, μάλλον κοντός,
με μια μουστάκα δηλαδή …
ένα μουστακάκι κάπως μικρό,
χονρομπαλάς …
προς το αδύνατο,
καραφλός …
με μια μαλούρα …”
(από “ατάκα” του Ντίνου Ηλιόπουλου)