Δημοσιεύτηκε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 2 Νοέμβριος 2016 και ώρα 0:21
Στην προσπάθεια να κατανοήσω καλύτερα όσα αναδείχθηκαν από το διαγνωστικό τεστ που διακινήσαμε σε αποφοίτους Γυμνασίων, για το ρόλο των Μαθηματικών στη Φυσική, κατασκεύασα ένα δοκίμιο για το περιεχόμενο της Κινηματικής και το απάντησαν 39 μαθητές μου της Β Γυμνασίου μετά τη διδασκαλία της κίνησης.
Σε αυτό επιχειρώ να αξιολογήσω:
Τις Διαισθητικές Αντιλήψεις για την Κλιμάκωση των Ταχυτήτων που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινή ζωή
Τον βαθμό που διαφοροποιείται ο Καθημερινός από τον Επιστημονικό Λόγο όταν αναφέρεται στην κίνηση
Την ικανότητα συγκρίσεων ταχυτήτων όταν απαιτείται Μετασχηματισμός Μονάδων
Το βαθμό ικανότητας ελέγχου των μεταβλητών που ελέγχουν την έννοια ταχύτητα
Την κλιμακούμενη ικανότητα μελέτης της κίνησης με Διαγράμματα Θέσης – Χρόνου
Στη σύνταξη του δοκιμίου με διευκόλυνε η παρακολούθηση της συζήτησης «Μπορούμε να διδάξουμε Φυσική χωρίς εξισώσεις;»
Τα σχόλια