Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Κίνηση – Β Γυμνασίου

Αναρτήθηκε την 08/11/2016 από τον/την Γιώργος Φασουλόπουλος. Το ιστολόγιο του/της Γιώργος Φασουλόπουλος

1Δημοσιεύτηκε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 2 Νοέμβριος 2016 και ώρα 0:21

Στην προσπάθεια να κατανοήσω καλύτερα όσα αναδείχθηκαν από το διαγνωστικό τεστ που διακινήσαμε σε αποφοίτους Γυμνασίων, για το ρόλο των Μαθηματικών στη Φυσική, κατασκεύασα ένα δοκίμιο  για το περιεχόμενο της Κινηματικής και το απάντησαν 39 μαθητές μου της Β Γυμνασίου μετά τη διδασκαλία της κίνησης.

Σε αυτό επιχειρώ να αξιολογήσω:

Τις Διαισθητικές Αντιλήψεις για την Κλιμάκωση των Ταχυτήτων που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινή ζωή

Τον βαθμό που διαφοροποιείται  ο Καθημερινός από τον Επιστημονικό Λόγο όταν αναφέρεται στην κίνηση

Την ικανότητα συγκρίσεων ταχυτήτων όταν απαιτείται Μετασχηματισμός Μονάδων

Το βαθμό ικανότητας ελέγχου των μεταβλητών που ελέγχουν την έννοια ταχύτητα

Την κλιμακούμενη ικανότητα μελέτης της κίνησης με Διαγράμματα Θέσης – Χρόνου

Στη σύνταξη του δοκιμίου με διευκόλυνε η παρακολούθηση της συζήτησης «Μπορούμε να διδάξουμε Φυσική χωρίς εξισώσεις;»

 

Τα σχόλια

 

(Visited 326 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Φυσική Γυμνασίου και ετικέτες 7.2. φυσική-β-γυμνασίου, 8.5. Διδασκαλία. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Χρόνος επαφής και κύκλος αναφοράς Ταλάντωσης.
Προσομοιώσεις Χημείας →

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Ομάδα Α.
Ομάδα Β.
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

5

Πρόσφατα

  • Η κίνηση μιας τετράγωνης πλάκας.
    Διονύσης Μάργαρης
  • Ουμπέρτο Έκο: Το «θεϊκό δώρο» της Ιταλίας
    Διονύσης Μάργαρης
  • Σαν σήμερα … 1745, γεννήθηκε ο Alessandro Volta.
    Μερκούρης Παναγιωτόπουλος
  • Ο νόμος Bernoulli σε διακλάδωση.
    Γιάννης Κυριακόπουλος

Σχόλια

  • Γιάννης Κυριακόπουλος 19/02/2019 at 2:59 μμ on Η κίνηση μιας τετράγωνης πλάκας.
  • Γιάννης Κυριακόπουλος 19/02/2019 at 2:48 μμ on Ο νόμος Bernoulli σε διακλάδωση.
  • Γιάννης Κυριακόπουλος 19/02/2019 at 2:44 μμ on Βρείτε τις τρεις ταχύτητες ροής.
  • Χρήστος Αγριόδημας 19/02/2019 at 1:11 μμ on Ο νόμος Bernoulli σε διακλάδωση.

 

Πρόσφατες επιλογές 

Αρχείο

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή