Περί πολυμερισμού … κολοκυθόπιτα . Να μια γενική άσκηση στον πολυμερισμό που τόσο απέχει πραγματικά από όσα απλά διδάσκουμε στις σχολικές αίθουσες.
Η άσκηση είναι διαθέσιμη στο chem4exams
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Περί πολυμερισμού … κολοκυθόπιτα . Να μια γενική άσκηση στον πολυμερισμό που τόσο απέχει πραγματικά από όσα απλά διδάσκουμε στις σχολικές αίθουσες.
Η άσκηση είναι διαθέσιμη στο chem4exams
Καλημέρα Αντώνη.
Επέλεγε μια ετικέτα από τις υπάρχουσες.
Είναι άλλη η “οργ-χημεία” που υπάρχει και άλλη η “οργανική-χημ” που έβαλες…
Καλησπέρα Διονύση …Θα χρειαστούμε την βοήθειά σου στην αρχή μέχρι να μπούμε στο νόημα αλλά είναι σίγουρος ότι στο τέλος όλα θα είναι μια χαρά. Εάν θέλεις ( και εάν επιτρέπει το wordpress ) θα ήταν – τουλάχιστον στην αρχή – καλύτερο να μην υπάρχουν πολλές επιλογές στο tag κάθε άρθρου. Ίσως ένα scroll down κουμπί ( που θα περιείχε τα βασικά/αρχικά tags ) να έκανε την δουλειά. Επίσης – εκτιμώ – ότι θα ήταν καλό να εμφανίζεται ένα μήνυμα κάθε φορά που γίνεται ανάρτηση χωρίς να έχει μπεί tag ή να να έχει ενταχθεί σε μια θεματική ενότητα ( πχ Χημεία- Β Λυκείου ). Με λίγα λόγια το υποχρωτικό tag στα άρθρα θα κρατούσε την συνοχή των θεματικών ενοτήτων.Αυτά …
Καλησπέρα Αντώνη.
Αυτό που λες θα ήταν καλό, αλλά δεν το δίνει έτσι το WordPress και, τουλάχιστον εγώ, δεν ξέρω να κάνω κάποια παρέμβαση στο σημείο αυτό.
Έχω δώσει όμως και κατηγορίες και ετικέτες για να τις χρησιμοποιεί όποιος αναρτά. Αν ξεχαστεί, θα μπει στην κατηγορία “Διάφορα” οπότε κάποια στιγμή, αν όχι αμέσως, θα την δω και θα κάνω διόρθωση. Κάνω επίσης παρεμβάσεις και στις ετικέτες, που ο αριθμός τους έχει αυξηθεί πολύ, (αν και προσπάθησα να μην συμβεί…). Βέβαια καταλαβαίνω ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε λίγες ακόμη στη Χημεία. Δεν τις πρότεινα, περιμένοντας από τους χημικούς να κρίνουν, ποιες είναι απολύτως απαραίτητες να προστεθούν.
Σημασία έχει να καταλάβουμε ότι αν βάλουμε άπειρες, θα είναι και “άχρηστες” επί της ουσίας.