Στο διπλανό σχήμα, βλέπετε μια κατακόρυφη τομή ενός κυβικού δοχείου το οποίο είναι γεμάτο νερό, στο οποίο υπάρχουν τρία αβαρή έμβολα Α, Β και Γ σε ισορροπία. Τα εμβαδά των τριών εμβόλων είναι ίσα και το Β βρίσκεται στο μέσον της κατακόρυφης έδρας.
i) Για τα μέτρα των εξωτερικών δυνάμεων που ασκούνται στα έμβολα ισχύει:
α) F1=F2=F3, β) F2 < F1 <F3, γ) F1 < F2 <F3.
ii) Αν F1=4Ν, να βρεθούν τα μέτρα των άλλων δυνάμεων, αν τα έμβολα έχουν εμβαδά Α=2cm2, ο κύβος πλευρά 2α=1m, η πυκνότητα του νερού ρ=1.000kg/m3 και g=10m/s2.
ή
Καλησπέρα Διονύση
Πολύ ωραίο θέμα. Παρεμπιπτόντως τα σχόλια χρειάζονται έγκριση; Έκανα ένα σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση αυτή του Γιάννη και είναι υπό έλεγχο.
Γεια σου Μανώλη.
Το έγραψα και δίπλα στον Γιάννη.
Η εγγραφή στο νέο δίκτυο δεν απαιτεί έγκριση. Γίνεται αυτόματα.
Για να αποφευχθεί όμως το ενδεχόμενο spam και κακόβουλου σχολιασμού, το πρώτο σχόλιο κάθε μέλους εγκρίνεται, ως ένδειξη ότι δεν υπάρχει πρόβλημα…
Εντάξει Διονύση
Ένα άλλο που παρατήρησα εδώ και τρεις μέρες που διατρέχω το νέο υλικό είναι ότι επειδή ανεβαίνουν και παλιές αναρτήσεις από το παλαιό υλικό μια νέα όπως και παλιά ανάρτηση φεύγει πολύ γρήγορα από το προσκήνιο.
Ωραίο θέμα.
Γνωρίζοντάς σε καταλαβαίνω ότι θέτεις θέματα που ήρθε η ώρα να μπουν στην τάξη.
Να υποθέσω ότι κάποιοι συνάδελφοι μπήκαν στα ρευστά;
Γεια σας και πάλι παιδιά.
Μανώλη, κρατώ πάντα 3-4 νέες αναρτήσεις στην πρώτη σελίδα των δημοσιεύσεων, στην κορυφή.
Αυτή τη στιγμή είναι 1) τα ρευστά, 2) η ράβδος του Γιάννη και 3) το βάρος του Γιάννη (Μπατ).
Από κει και πέρα, μπαίνουν οι εκ μεταφοράς…
Γιάννη εσύ θα μου πεις, πού ακριβώς είσαστε στην ύλη.
Στόχος μου είναι να βάζω πράγματα τα οποία είναι ώρα να διδαχθούν, αλλά η δυνατότητά μου να παρακολουθώ την πορεία, δεν είναι εύκολη, εξαιτίας απουσίας….πληροφορίας!
Είμαι στα στάσιμα κύματα.
Δεν υπήρξε κατάληψη στο σχολείο μου.
Σε σχολεία της Δυτικής Αττικής κάπου εκεί είναι.
Αν το σκεφθούμε καλύτερα όμως, καλό είναι να υπάρχουν θέματα πριν μπει ένας συνάδελφος στα ρευστά.