Στο σωλήνα του σχήματος, του οποίου τα κατακόρυφα σκέλη έχουν εμβαδόν τομής Α=5cm2 και ύψος H=72,4cm, περιέχεται υδράργυρος μέχρι ύψος h=20cm.
Πόση είναι η μέγιστη μάζα νερού, που μπορούμε να προσθέσουμε στο ένα σκέλος του σωλήνα;
Δίνονται ρν=1000kg/m3, ρHg=13600kg/m3, g=10m/s2.
Και από εδώ σε word και σε pdf.
Μια απλή άσκηση, ποδαρικό για το νέο δίκτυο!
Καλημερα Ελευθερια !
Εκανες λοιοπον ποδαρικο με ενα ομορφο θεμα υδροστατικης !
Η ασυμπιεστοτητα των ρευστων χρειαζεται προσοχη μιας και απο αυτην προκύπτει η σχεση που "λειπει " για να βγαλει κανεις το αποτελεσμα που ζηταει . Στο θεμα σου τα πραγματα θα ηταν λιγο πιο απαιτητικά αν οι διατομες ειχαν διαφορετικα εμβαδα πχ το ενα διπλασιο του αλλου.
Καλη συνεχεια !
Απλή, αλλά όμορφη η άσκηση Ελευθερία.
Καλό ποδαρικό, στο νέο δίκτυο…
Καλορίζικη …κι εσύ Ελευθερία.
''… στο ίδιο οριζόντιο επίπεδο, που ταυτίζεται
µε το διαχωριστικό επίπεδο των δύο υγρών''
γιατί αν μείνουμε εκτός bold χωρίς συνείδηση
την πατάμε (σε άλλη περίπτωση)
Να'σαι καλά
Παιδιά, ευχαριστώ για το σχολιασμό.
Απλή θα παρέμενε, ακόμα και με διαφορετικά εμβαδά, αλλά… χρειάζονται και τα απλά, όταν διδάσκεις κάτι για πρώτη φορά!
Το σχήμα της, Παντελή, θα μπορούσε να είναι και καλύτερο, να φαίνονται τα σημεία 1 και 2, που αναφέρονται στη λύση.
Να είστε καλά.
Καλησπέρα Ελευθερία
Απλό αλλά έξυπνο.
Ελευθερία
τίποτε δεν είναι απλό για τους μαθητές, που τα ακούνε όλα για πρώτη φορά. Οπότε… καλό ποδαρικό!
Συγχαρητήρια Ελευθερία πολύ έξυπνο και διδακτικό το θέμα που δημοσίευσες!!
Ελευθερία καλησπέρα
Ωραίο θέμα και εύκολα την πατάς.
Μπορεί να φαίνεται απλό όπως το χαρακτηρίζεις αλλά είναι θέμα που απαιτεί κρίση απο τους μαθητές για να βγάλει τη μετακίνηση του υδραργύρου.
Καλημέρα Ελευθερία. Καλή αρχή και από μένα για τις αναρτήσεις σου στο νέο δίκτυο.
Πολύ έξυπνο θέμα, που απαιτεί ο μαθητής να γνωρίζει πολύ καλά την ισορροπία των ρευστών… γιατί διαφορετικά θα την πατήσει.
Όλο το κλειδί είναι να σκεφτεί κανείς ότι βάζοντας νερό θα σταματήσει η ροή όταν εξισωθούν οι πιέσεις στα δύο σημεία..
Μπράβο και από μένα.