Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Η φυσική στο περιθώριο

Αναρτήθηκε την 15/02/2017 από τον/την Τίνα Νάντσου. Το ιστολόγιο του/της Τίνα Νάντσου

Η αναγγελία του νέου Λυκείου έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις και συζητήσεις, έχοντας όλες ως κοινό παρονομαστή τη μείωση στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων διαφόρων ειδικοτήτων. Θα ήταν χρήσιμο να αναφερθεί και η δραματική μείωση που έχουν ήδη υποστεί οι Φυσικές Επιστήμες τα τελευταία δυο χρόνια.

Διαβάστε τη συνέχεια…

(Visited 285 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Φόρουμ και ετικέτες f-γενικά. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Η ροπή αδράνειας και η γωνιακή επιτάχυνση
Σαν σήμερα…1988 πέθανε ο Richard Feynman. →

3 σχόλια στο “Η φυσική στο περιθώριο”

  1. Διονύσης Μάργαρης says:
    15/02/2017 at 8:42 πμ

    Καλημέρα Τίνα.

    Ένα θέμα που πονάει και που, παρότι που μας έχει «απασχολήσει» πολλές φορές, έχω την αίσθηση ότι δεν μπορέσαμε να το αναδείξουμε.

    «Το υπουργείο συντάσσει πίνακες, σχετιζόμενους με την ωρολόγια κατανομή μαθημάτων, κατευθυνόμενο από την ισχύ ορισμένων ειδικοτήτων ή ακόμα και από τις προσωπικές επιλογές, βάσει συμπάθειας σε ορισμένους κλάδους των εκάστοτε Υπουργών.»

    Είναι αυτό; Από τη στιγμή που άρχισαν να μειώνονται οι ώρες της Φυσικής, έχουν περάσει τόσοι υπουργοί παιδείας, αλλά η κατεύθυνση παραμένει η ίδια. Ακόμα και δυο υπουργούς Φυσικούς είχαμε…

    Αντιπαθούν τη Φυσική;

    Και μεις τι αντιπαραθέτουμε; Τη μείωση του ωραρίου; Είναι επιχείρημα αυτό;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Τίνα Νάντσου says:
    15/02/2017 at 8:55 πμ

    Προφανως οι επιλογες αυτές αναφέρονται σε προηγούμενη ηγεσία που έδωσε πολλές ώρες στο μάθημα της Βιολογίας λόγω του τότε προέδρου του ΠΙ που ήταν καθηγήτης βιολογίας.

    Περίμενα προσωπικά διαφορετική αντιμετώπιση του μαθήματος της Φυσικής από έναν φυσικό και μάλιστα με εξαιρετικές σπουδές στο αντικείμενο όπως ο συγκεκριμένος σημερινός υπουργός. Τα λεφτά δεν υπάρχουν το γνωρίζουμε πια όλοι, τελος οι ψευδαισθήσεις, αλλά με διαφορετική κατανομή των ωρών στο αναλυτικό πρόγραμμα  μπορεί να διατηρηθεί τουλάχιστον το παλαιο καθεστώς. Πάνε τα πειράματα , γιατί αυτό έγινε, τώρα μειώνουμε και τις ώρες γιατί δεν έχουμε καθηγητές;

    Και μία πρόταση. Στο λύκειο να διδάσκουν μόνον φυσικοί το μάθημα της Φυσικής και οι χημικοί την χημεία. Αυστηρά. Οι άλλες ειδικότητες να περάσουν στο Γυμνάσιο. Επιτέλους ας κοιτάξουμε το καλό των μαθητών.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Παντελεήμων Παπαδάκης says:
    15/02/2017 at 12:17 μμ

    Καλημέρα Τίνα.
    Πριν λίγο άκουγα τον υπουργό κ. Γαβρόγλου  στο SKAI και ομολογώ πως περίμενα μεν το λόγο τον ευγενικό και ήπιο ,χαρακτηριστικό του άλλωστε, αλλά και κάποια πρόοδο στη μείωση της θολούρας περί την παιδεία που δεν διέκριναπέραν του …’’…ας αφήσουμε το ΚΑΣ να πάρει τις αποφάσεις για το θέμα Ακρόπολη-εκδηλώσεις.
    Θυμούμαι τώρα με την ευκαιρία ,τον κόπο και τη χαρά μου κατά το στήσιμο δύο εργαστηρίων φυσικής –χημείας στο Λύκειο που υπηρετούσα ,τον κόπο (δεν λέω το αντίθετο) να γίνουν μερικές ασκήσεις με τη συμμετοχή των παιδιών σε μετρήσεις και την καταγραφή τους  για την εξαγωγή συμπερασμάτων ,τον κόπο παρακολούθησης προγραμμάτων του ΕΚΦΕ, την χαρά των παιδιών όταν έμπαιναν στο εργαστήριο όπου διδάσκονταν τη συλλογική σε ομάδες δουλειά  , την ανταμοιβή του κόπου μιας ομάδας κατά την επιτυχία της στην προκριματική φάση για τον EUZO2011 και πρόκριση της στον Πανελλήνιο διαγωνισμό. Πίστευα τότε και τώρα  πως η φυσική στο σχολείο είναι το μάθημα που μπορεί να συντηρήσει έλξη ουσίας του μαθητή στη σχολική διαδικασία. Εννοείται ότι και άλλα μαθήματα μπορούν αρκεί να βρουν τον τρόπο .Η φυσική τον έχει από τη φύση της.
    Δεν ξέρω ποιοι εκπροσωπούν τον κλάδο ΠΕ4 -1 στα κέντρα αποφάσεων  αλλά ας ακούσει  ο υπουργός (φυσικός) και να βάλει το …λόγο του ώστε να μη μειωθούν περαιτέρω οι ώρες φυσικής και εργαστηριακών δραστηριοτήτων  στην εκπαίδευση και να αναμορφωθεί το αναλυτικό πρόγραμμα για την ύλη.
    Συμφωνώ με την πρότασή σου στο θέμα ,μάθημα –ειδικότητα δασκάλου.
     
    Να’σαι καλά που δεν σταματάς να αναδεικνύεις το φυσικό πρόβλημα.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

34-2

2-36 

 

 Ομάδες συζητήσεων

1-63

1.b

4-17

5-12

3-17

 

Επιλογές Φυσικής

ταλαντ

2-32

3-18

4-18

5-13

6-9

7-9

8-6

1-72-4

 

Σχόλια

  • Γκενές Δημήτρης 21/02/2019 at 9:36 μμ on Κάποια δεύτερα θέματα στο στερεό.
  • Γιάννης Κυριακόπουλος 21/02/2019 at 2:08 μμ on Κριτήρια αξιολόγησης Φυσικής Γ΄ … 4ο
  • Χρήστος Αγριόδημας 21/02/2019 at 1:33 μμ on Πόσο ανυψώθηκε;
  • Κώστας Ψυλάκος 21/02/2019 at 12:08 μμ on Πόσο ανυψώθηκε;

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή