web analytics

Διαγώνισμα Χημείας Γ Γυμνασίου – Εξουδετέρωση / Άλατα

Β Τετράμηνο στο Γυμνασιάκι μου … επιτέλους μας δώθηκε η ευκαιρία να μπορούμε να δουλέψουμε με την ησυχία μας χωρίς την ασφυκτική πίεση των 2 πρώτων τριμήνων (ιδιαίτερα σε ένα μονόωρο μάθημα…. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ στην εξουσία )

 

Οι μαθητές αντιμετώπησαν “αξιοπρεπώς” το θέματα 3 και 7 ( που τους είχαμε αφιερώσει μια ολοκληρη διδακτική ώρα … ναι βρε … εις βάρος της προβλεπόμενης ώρας Βιολογίας ) στα οποία ( ειδικότερα στο 7 ) ήμουν επιεικής στην διόρθωσή τους μιας που οι περισσότεροι καταλάβαιναν “τι παίζει” αλλά η διατύπωση της λύσης τους στο χαρτί είχε τα γνωστά θεματάκια που αντιμετωπίζουν οι 15χρονοι μαθητές μου ( “το έτσι” που περισσεύει από το “γιουβέτσι” κτλ κτλ )

Το 4δ ( Σ/Λ ) στέρησε περισσότερες μονάδες από όσες περίμενα … δεν ξέρω εάν έφταιξε η διατύπωση μου ή … η πολύ τηλεόραση και η διαφήμηση Ζαγορ’ με το νερό “κρύσταλλο”

Το διαγώνισμα είναι διαθέσιμο εδώ.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
5 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Παπαγεωργίου

Χμ… Ονοματολογία αλάτων στο Γυμνάσιο, προχωρημένο!

Γενικά θα έλεγα ότι είναι ένα γεμάτο διαγώνισμα και με θέματα απαιτητικά σε σχέση με το σχολικό βιβλίο, ικανοποιητικά όμως με μια χημική ματιά.

Γενικά θα έλεγα για την Γ Γυμνασίου ότι ενώ τα Μαθηματικά είναι σε καλό επίπεδο, η Χημεία (και η Φυσική) είναι σε απλοϊκό επίπεδο..

Αντώνης Χρονάκης
Αρχισυντάκτης
06/03/2017 12:21 ΜΜ

Αντώνη, δυστυχώς δεν έχω πολύ καλή επαφή με τη Χημεία του Γυμνασίου.

Πάντως, αν οι μαθητές σου μπορούν να ανταπεξέλθουν σε θέματα τέτοιας δυσκολίας … τότε πρέπει να νιώθεις ιδιαίτερα περήφανος για τη διδασκαλία σου!!!

Προδρομίτη Σεμίν
01/06/2020 3:55 ΜΜ

Καλησπέρα σας, όσον αφορά το θέμα 7 και δεδομένου ότι στη γ γυμνασίου οι μαθητές δεν γνωρίζουν τα moles, επίσης από την εκφώνηση δε γνωρίζουμε αν το οξύ και η βάση έχουν ένα ή περισσότερα κατιοντα υδρογόνου και ανιόντα υδροξειδιου αντίστοιχα, πως θα λύνατε το συγκεκριμένο θέμα;