Ερωτηματολόγιο για τη χρήση του διαδικτύου στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών

Aγαπητοί συνάδελφοι,

Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου εργασίας με θέμα: “Πώς χρησιμοποιούν το διαδίκτυο οι Έλληνες καθηγητές φυσικών επιστημών για να διδάξουν φυσικές επιστήμες σε μαθητές Γυμνασίου ή Λυκείου – Προσεγγίσεις από τη σκοπιά της γνωστικής θεωρίας μάθησης για τη διευκόλυνση της μάθησης μέσω διαδικτύου στο μάθημα της Φυσικής”, έχω αναπτύξει ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο για τη διερεύνηση του τρόπου χρήσης του διαδικτύου για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών από τους καθηγητές που διδάσκουν Φυσική, Χημεία και Βιολογία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται στους καθηγητές που διδάσκουν φυσικές επιστήμες στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο,
ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τη διδασκαλία τους,
ανεξάρτητα από το αν διδάσκουν φυσική και
ανεξάρτητα από το αν η διδασκαλία τους γίνεται σε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο, φροντιστήριο, κέντρο μελέτης ή ιδιαίτερο μάθημα
.

Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο. Παρόλα αυτά, μπορεί κάποιος συνάδελφος προαιρετικά να δώσει το email του, μόλις ολοκληρώσει τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου (υπάρχει ειδικό προαιρετικό πεδίο), ώστε να του στείλω τα συμπεράσματα της έρευνάς μου και της εργασίας μου μόλις αυτή ολοκληρωθεί. Η χρονική διάρκεια απάντησης του ερωτηματολογίου είναι περίπου 5-15 λεπτά, ανάλογα με τις απαντήσεις που θα δοθούν σε κάποιες ερωτήσεις.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση του ερωτηματολογίου είναι:
https://edinburgh.onlinesurveys.ac.uk/online-science-in-gr_2

Θα σας ήμουν ευγνώμων αν συμπληρώνατε το ερωτηματολόγιο και στη συνέχεια το στέλνατε σε άλλους 3 συναδέλφους φυσικών επιστημών για να το συμπληρώσουν. Μπορείτε να στείλετε με email την παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση του ερωτηματολογίου με την παράκληση για συμπλήρωση.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Γιώργος Παναγιωτακόπουλος
καθηγητής – συγγραφέας
υποψήφιος για το δίπλωμα MSc on Digital learning
University of Edinburgh

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
14 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια