web analytics

Πόση είναι η δύναμη στο έμβολο;

Καλησπέρα συνάδελφοι. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Στο έμβολο 1 του διπλανού σχήματος ασκούμε δύναμη Fεξ και το μετακινούμε αργά προς τα κάτω, οπότε το έμβολο 2 μετακινείται αργά προς τα πάνω.

Σε μια στιγμή που το αριστερό έμβολο έχει κατέλθει κατά χ, πόση είναι η δύναμη που ασκει το υγρό στο δεξί έμβολο λόγω υδροστατικής πίεσης;

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
87 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 8:17 ΜΜ

Καλησπέρα Ελευθερία.

Λόγω υδροστατικής πίεσης; Μηδέν!

Βαγγέλης Κουντούρης

Συμφωνώ με τον Διονύση,

αν δηλαδή το δεξιά έμβολο κινείται αργά προς τα πάνω,

διότι νομίζω ότι κινείται προς τα πάνω, αλλά …"βολίδα".

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:13 ΜΜ

Αργά= Ημιστατικά

Άρα χωρίς επιταχύνσεις   τουτέστιν ΣF=0 …   
……….$F_1 *S¬_1 = F_2 *S¬_2 $….

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Παιδιά ουδενός το σχόλιο κατάλαβα.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Μήτσο δεν είχε φανεί το δικό σου, το οποίο κατανοώ.

Όμως αυτό ρωτάει η Ελευθερία ή θέλει να εμπλακούν οι "υψομετρικές" διαφορές;

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:25 ΜΜ

Γεια σας συνάδελφοι.

Εγώ απάντησα στο ερώτημα:

"η δύναμη που ασκει το υγρό στο δεξί έμβολο λόγω υδροστατικής πίεσης"

Δεν απάντησα σε ερώτημα πόση δύναμη δέχεται το έμβολο από το υγρό και δεν με απασχόλησε η υψομετρική διαφορά ή ο,τιδήποτε άλλο…

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:26 ΜΜ

Καλησπέρα

( ήταν αγενής η προηγούμενη παρέμβαση ΣΥΓΝΩΜΗ )

Ήθελα να απαντήσω σε αυτό που έγραψε ο Βαγγέλης για "βολίδα"

Την απάντηση για την υδροστατική ( δηλαδή λόγω του βάρους του υπερκείμενου νερού ) πίεσης στο δεξί έμβολο την έδωσε ο Μάργαρης … είναι ΜΗΔΕΝ . 

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Δηλαδή λες ότι ότι αφού είναι "στον αφρό" και όχι σε κάποιο βάθος δεν δέχεται δύναμη λόγω υδροστατικής πίεσης;

Αν ναι τότε τα έμβολα (κάθε έμβολο) δέχονται μεν δυνάμεις από τα υγρά, αλλά οι υπεύθυνες πιέσεις δεν είναι υδροστατικές.

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:30 ΜΜ

Καλησπέρα Μήτσο.

Μιας και διακρίνω ότι μπήκες “στο σωστό δρόμο”, να επιστρέψω με ένα ερώτημα:

Τι ονομάζουμε “υδροστατική πίεση”;

Ο όρος σε εισαγωγικά, αφού αν ήταν στο χέρι μου, θα τον είχα απαγορέψειlaugh

Πώς το λέγανε κάποιοι πριν 50 χρόνια;

“Αποφασίζομεν και διατάσσομεν”;

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:33 ΜΜ

Η Ελευθερία όμως ρωτά ποια η δύναμη από το υγρό στο έμβολο… 

Άρα είναι αντίθετη από το άθροισμα του βάρους του δεξιού μβόλου + της δύναμης από ατμόσφαιρα 

Επίσης είναι ίση κατά μέτρο με το άθροισμα " βάρος αριστερού εμβόλου" + "δύναμη από ατμόσφαιρα" + "ρgx"

Αυτά βασικά σκέφτομαι … για το αργά …

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:38 ΜΜ

Καλησπέρα Διονύση

Ϋδροστατική πίεση " είναι η πίεση σε ένα σημείο του υγρού η οποία οφείλεται σε "δυνάμεις όγκου" δηλαδή βαρύτητα του ίδιου του νερού και όχι "δυνάμεις επιφανείας εξωτερικές" οι οποίες μεταδίδονται (αν είναι το υγρό σε ισορροπία ) αμετάβλητες σε κάθε σημείο του ρευστού.

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:44 ΜΜ

Γιάννη νομίζω ότι συμφωνώ πλήρως στην τελευταία πρότασή σου …

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:46 ΜΜ

Αλλά μιας και δεν επιθυμώ να έχω καμιά σχέση με το “ρηθέν” παραπάνω, ας το δούμε με ένα παράδειγμα.

το υγρό του σχήματος είναι σε ισορροπία.

Πόση είναι η “υδροστατική πίεση” στα σημεία Α, Β και Γ;

 

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Μηδέν, ρ.g.h και ρ.g.H

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
23/04/2017 9:49 ΜΜ

Και μέχρι να φτιάξω το σχήμα και να επιστρέψω, γράφτηκαν και άλλα σχόλια, οπότε μπορούμε πια να συμφωνήσουμε με το Γιάννη.

Και με βάση το σχήμα που έδωσα, λέω ότι έχουμε κάποια υδροστατική πίεση (διαφορετική) στα σημεία Β και Γ, αλλά δεν έχουμε "υδροστατική πίεση" στο σημείο Α.