Τέσσερα δεύτερα θέματα στα ρευστά.

Όχι όλα ίδιας ευκολίας.

Όχι όλα ίδιας αισθητικής. Κάποιο μπήκε για να προκαλέσει ενστάσεις και συζήτηση.

Οι μαθητές που θα τα διαβάσουν δεν θα κουραστούν και θα ήθελα να μην κομπλάρουν αν κάτι δεν ξέρουν.

Μαθαίνω σημαίνει ότι μου λένε κάτι που δεν ξέρω. Δεν αξίζει ένα θέμα αν το λύνεις μηχανικά, με τις μεθόδους που έχεις αποστηθίσει, χωρίς να τις καταλαβαίνεις.

Συνέχεια σε pdf

Συνέχεια σε word

 

(Visited 6,267 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
36 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής

Καλημέρα Γιάννη!

Ωραία τα Β θέματα, το 3ο το έλυσα σχεδόν όπως και η Ελευθερία, αλλά καλού κακού δώσε και ότι: ρν > ρλ.

Στο 4ο τώρα αν σου απαντήσω όπως τα λες για ίδιες ταχύτητες κτλ αλλά το α θα αδιάσει πρώτο αφού ο σωλήνας δεν είναι και τόσο στενός έχουμε στο δοχείο β παραπάνω υγρό και έτσι το α αδιάζει πρώτο.

Για το 1ο τώρα.

Αν ο σωλήνας δεν είναι πολύ λεπτός και το υγρό μη ιδανικό εγώ βλέπω μία ταλάντωση και θα έκανα το σχήμα όπως παρακάτω.

Τι λες;

ή και η κόκκινη να “μπαίνει” μες την μπλε.