Παιδιά υπάρχει ευθυμογράφημα, αν θυμάμαι καλά του Δημήτρη Σαπρανίδη.
Σ΄αυτό δυο μαθήτριες ρωτήθηκαν για τον θάνατο του Καραϊσκάκη και απάντησαν ότι σκοτώθηκε από τους Πέρσες.
Όταν τους είπαν ότι …. απάντησαν:
-Εμείς, στο σχολείο, έχουμε φτάσει στους Μηδικούς πολέμους.
Δεν συνάντησαν δυσκολία στο να απαντήσουν. Ούτε οι εξετασθέντες μαθητές συνάντησαν δυσκολία και απάντησαν ότι η ιδιοσυχνότητα είναι ανάμεσα. Όμως ο Καραϊσκάκης σκοτώθηκε από Πέρσες;
πιστεύω ότι δίδαξες και σύ εκτός από τους Μηδικούς πολέμους και την 1.23 Ερώτηση του βιβλίου .
1.23 Το σώμα του σχήματος 1.43 κάνει εξαναγκασμένη ταλάντωση. Διαπιστώθηκε ότι όταν η συχνότητα του διεγέρτη παίρνει τις τιμές f1=2Hz και f2=6Hz το πλάτος της ταλάντωσης είναι το ίδιο. Για την ιδιοσυχνότητα f0 του συστήματος ισχύει
α) fo<f1
β) f1<fo<f2
γ) fo>f2
Επιλέξτε τo σωστό.
Γιάννη τώρα είδα την απάντησή σου προς τον Διονύση.
( Μάλλον κάτι παίζει με τους χρόνους και τις θέσεις των απαντήσεων μας )
Ασφαλώς και επί της επιστημονικής ουσίας έχεις δίκιο.
Κι εγώ έκανα παρατήρηση για την ΑΑΤ που υποτίθεται ότι κάνει η μαζούλα της χορδής
Ξέρεις όμως ότι αν πρέπει να διαλέξουμε και κάτι μέσα από τις φθίνουσες και τις εξαναγκασμενες ( για την σύνθεση δεν μίλησε κανείς ) τότε θα διαλέξουμε και κάτι που δεν θα αναλύεται σωστά στο σχολικό εγχειρίδιο… αλλιώς θα ανακυκλωνουμε τις ερωτήσεις κάθε 2 χρόνια
" Αφού όλη η θεωρία στήθηκε στην πιο "παπαγαλέ" εκδοχή της!
Είδες κάποιο ερώτημα που να εξετάζει κάποια κατανόηση, κάποια σκέψη; "
Ο Μήτσος ανέβασε το ερώτημα του σχολικού. Αυτή είναι η εξέταση θεωρίας. Το γράφει στο σχολικό το "επαναλαμβάνουμε".
Αν αυτό είναι το μοντέλο, τέλειωσε. Ποιον ενδιαφέρει η ουσία;
Τα παιδιά μείνανε ευχαριστημένα, γράψανε καλά, οι φροντιστές τους θα πουν στους γονείς … μπράβο στο παιδί, είδατε πόσο καλά το προετοιμάσαμε εμείς; Και όλοι θα φύγουμε για διακοπές…
Το Σεπτέμβρη κάποιοι καλοί μαθητές θα στεναχωρηθούν γιατί χάσανε κάποια σχολή, λόγω έκθεσης, οι καθηγητές θα αναπαραγάγουν ό,τι λέει το σχολικό βιβλίο-ευαγγέλιο, δεν χρειάζεται τίποτα άλλο και μετά θα έρθει ο "Χειμώνας".
Ή μήπως είναι εδώ και απλά δεν το έχουμε καταλάβει;
Αλλά επειδή ζούμε την εποχή, που ο καθένας μπορεί να δημοσιοποιεί τις απόψεις του ελεύθερα, ας δούμε πέρα από τον μικρό κύκλο των επαγγελματιών της εκπαίδευσης, τι υπάρχει;
Ποιες είναι οι θέσεις των υπολοίπων;
Τι απόψεις, ποιες θέσεις μπορεί να έχει ένας φοιτητής (που πέρσι έδωσε εξετάσεις…), ο οποίος αποφασίζει να “αρθρογραφήσει” για να τις διαδώσει; Δεν τις κρατάει καν για τον εαυτόν του…
Κριτική στα θέματα των μαθηματικών:
“….Εχετε αλλα δυο μαθηματα μπροστα σας και φροντίστε να ειστε έτοιμοι ψυχολογικα να ανταπεξέλθετε. Μην πτοείστε επειδη υπαρχουν ορισμένοι μαλακες στα υπουργεία, ανίδεοι απο το τι διδάσκεται στην ταξη, τι ξερουν οι μαθητές και το επιπεδο του μέσου μαθητή και βαζουν θεματα παλούκια, εκτος μεθοδολογίας για να μην γραψει κανεις. ”
Ιδέες της νέας γενιάς…
Τουλάχιστον οι σημερινοί θεματοδότες δεν θα δεχτούν αντίστοιχες …επιθέσεις
Με προλαβες Δημητρη 🙂
Παιδιά υπάρχει ευθυμογράφημα, αν θυμάμαι καλά του Δημήτρη Σαπρανίδη.
Σ΄αυτό δυο μαθήτριες ρωτήθηκαν για τον θάνατο του Καραϊσκάκη και απάντησαν ότι σκοτώθηκε από τους Πέρσες.
Όταν τους είπαν ότι …. απάντησαν:
-Εμείς, στο σχολείο, έχουμε φτάσει στους Μηδικούς πολέμους.
Δεν συνάντησαν δυσκολία στο να απαντήσουν. Ούτε οι εξετασθέντες μαθητές συνάντησαν δυσκολία και απάντησαν ότι η ιδιοσυχνότητα είναι ανάμεσα. Όμως ο Καραϊσκάκης σκοτώθηκε από Πέρσες;
Γιάννη, περίμενα να δηλώσεις ευχαριστημένος από τα θέματα, αφού τόσες μέρες δήλωνες φανατικά ότι:
"Τα θέματα φέτος μάλλον θα είναι απλά, κάτι που καθιστά το παρόν κείμενο πιθανώς άχρηστο.
Θα χαρώ ιδιαίτερα αν η πρόβλεψη αυτή περί αχρηστίας επιβεβαιωθεί."
Τα χάρηκες τα θέματα;
Τώρα βλέπω να βάζεις "θέμα" με την ιδιοσυχνότητα!
Αφού όλη η θεωρία στήθηκε στην πιο "παπαγαλέ" εκδοχή της!
Είδες κάποιο ερώτημα που να εξετάζει κάποια κατανόηση, κάποια σκέψη;
Στην ιδιοσυχνότητα θα κολλήσουμε;
Δεν τα χάρηκα Διονύση.
Δεν είναι αυτή η αίσθησή μου για το "απλά θέματα".
Τώρα αν αποτύχουν τα Μαθηματικά να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση, θα το κάνει η Έκθεση.
Να εξηγηθώ για την ιδιοσυχνότητα κάπως.
Δεν έθεσα θέμα το πρωί πριν την εξέταση των παιδιών. Είπαμε δυο κουβέντες με τον Ζίκο και κανα-δυο φίλους στα διαλλείματα.
Δεν με απασχολεί ως πρόβλημα τω Εξετάσεων ούτε ζητώ κάτι από την ΚΕΕ ή τα Βαθμολογικά. Θα λάβω την απάντηση ως ορθή και εγώ.
Όμως εδώ δεν είναι Βαθμολογικό Κέντρο. Έχουμε ξεφύγει από το να συζητάμε για το "δια ταύτα".
Αν κάποιος φίλος (ίσως υποψήφιος) ενδιαφέρεται για το δια ταύτα (την ουσία που λένε) ας παρακάμψει το σχόλιο και κάθε απάντηση προς αυτό.
Γιάννη
πιστεύω ότι δίδαξες και σύ εκτός από τους Μηδικούς πολέμους και την 1.23 Ερώτηση του βιβλίου .
1.23 Το σώμα του σχήματος 1.43 κάνει εξαναγκασμένη ταλάντωση. Διαπιστώθηκε ότι όταν η συχνότητα του διεγέρτη παίρνει τις τιμές f1=2Hz και f2=6Hz το πλάτος της ταλάντωσης είναι το ίδιο. Για την ιδιοσυχνότητα f0 του συστήματος ισχύει
α) fo<f1
β) f1<fo<f2
γ) fo>f2
Επιλέξτε τo σωστό.
Ποια απάντηση έδωσες;
Δεν την δίδαξα Μήτσο.
Δίδαξα διάφορες ερωτήσεις αναφερόμενος στη συχνότητα συντονισμού.
Μηπως δεν γνωριζουμε και απο ποιους σκοτωθηκε ο Καραϊσκάκης και γνωριζουμε μονο την μαχη , οπου σκοτωθηκε ; 😉
Γιάννη εντάξει τώρα ..
δεν πρόκειται να εκνευριστούμε μεταξύ μας
(έχουμε φάει ψωμί κι αλάτι – που λέει ο λόγος – )
άρα μπορούμε και να έχουμε διαφορετική άποψη …
Αν και ως προς το ότι χρειάζεται εδώ και χρόνια να είχαμε αντικαταστήσει το βιβλίο είναι αλήθεια … απλά προηγούνται οι φρεγάτες.
Ούτε κατά του σχολικού βιβλίου βάλλω Μήτσο.
Ούτε το θέμα θα προκαλέσει πρόβλημα.
Όμως αξίζει να εντοπίζουμε κάτι, έστω ασύνηθες, αλλ' όχι αδύνατον.
Αν όχι του χρόνου μπορεί να δούμε θέμα που να μας ζητάει τι θα συμβεί αν έχουμε συντονισμό και αυξήσουμε τη μάζα.
Ας δεχθούμε και τότε την επιλογή της μείωσης του πλάτους ως ορθή. Ας μην κάνουμε θέμα ως βαθμολογητές.
Ας το (ξανα) συζητήσουμε όμως.
Γιάννη τώρα είδα την απάντησή σου προς τον Διονύση.
( Μάλλον κάτι παίζει με τους χρόνους και τις θέσεις των απαντήσεων μας )
Ασφαλώς και επί της επιστημονικής ουσίας έχεις δίκιο.
Κι εγώ έκανα παρατήρηση για την ΑΑΤ που υποτίθεται ότι κάνει η μαζούλα της χορδής
Ξέρεις όμως ότι αν πρέπει να διαλέξουμε και κάτι μέσα από τις φθίνουσες και τις εξαναγκασμενες ( για την σύνθεση δεν μίλησε κανείς ) τότε θα διαλέξουμε και κάτι που δεν θα αναλύεται σωστά στο σχολικό εγχειρίδιο… αλλιώς θα ανακυκλωνουμε τις ερωτήσεις κάθε 2 χρόνια
Απάντηση
Μήτσο δεν παίζει τίποτα με τις θέσεις και του χρόνους των σχολίων…
Αυτή τη στιγμή "απαντώ" σε σένα και θα μπει ως "εμφώλευση"!!!!
Όχι στο κάτω μέρος των σχολίων, στη σειρά, αλλά κάτω από το δικό σου σχόλιο.
okay
Γιάννη έγραψα παραπάνω:
" Αφού όλη η θεωρία στήθηκε στην πιο "παπαγαλέ" εκδοχή της!
Είδες κάποιο ερώτημα που να εξετάζει κάποια κατανόηση, κάποια σκέψη; "
Ο Μήτσος ανέβασε το ερώτημα του σχολικού. Αυτή είναι η εξέταση θεωρίας. Το γράφει στο σχολικό το "επαναλαμβάνουμε".
Αν αυτό είναι το μοντέλο, τέλειωσε. Ποιον ενδιαφέρει η ουσία;
Τα παιδιά μείνανε ευχαριστημένα, γράψανε καλά, οι φροντιστές τους θα πουν στους γονείς … μπράβο στο παιδί, είδατε πόσο καλά το προετοιμάσαμε εμείς; Και όλοι θα φύγουμε για διακοπές…
Το Σεπτέμβρη κάποιοι καλοί μαθητές θα στεναχωρηθούν γιατί χάσανε κάποια σχολή, λόγω έκθεσης, οι καθηγητές θα αναπαραγάγουν ό,τι λέει το σχολικό βιβλίο-ευαγγέλιο, δεν χρειάζεται τίποτα άλλο και μετά θα έρθει ο "Χειμώνας".
Ή μήπως είναι εδώ και απλά δεν το έχουμε καταλάβει;
Αλλά επειδή ζούμε την εποχή, που ο καθένας μπορεί να δημοσιοποιεί τις απόψεις του ελεύθερα, ας δούμε πέρα από τον μικρό κύκλο των επαγγελματιών της εκπαίδευσης, τι υπάρχει;
Ποιες είναι οι θέσεις των υπολοίπων;
Τι απόψεις, ποιες θέσεις μπορεί να έχει ένας φοιτητής (που πέρσι έδωσε εξετάσεις…), ο οποίος αποφασίζει να “αρθρογραφήσει” για να τις διαδώσει; Δεν τις κρατάει καν για τον εαυτόν του…
Κριτική στα θέματα των μαθηματικών:
“….Εχετε αλλα δυο μαθηματα μπροστα σας και φροντίστε να ειστε έτοιμοι ψυχολογικα να ανταπεξέλθετε. Μην πτοείστε επειδη υπαρχουν ορισμένοι μαλακες στα υπουργεία, ανίδεοι απο το τι διδάσκεται στην ταξη, τι ξερουν οι μαθητές και το επιπεδο του μέσου μαθητή και βαζουν θεματα παλούκια, εκτος μεθοδολογίας για να μην γραψει κανεις. ”
Ιδέες της νέας γενιάς…
Τουλάχιστον οι σημερινοί θεματοδότες δεν θα δεχτούν αντίστοιχες …επιθέσεις
Αυτό το "εκτός μεθοδολογίας" βγάζει μάτι!
Εμ… δεν βγάζει;
Δικαίωμα…που λέει ο λόγος