Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Σχόλια για τα θέματα Χημείας 2017.

Αναρτήθηκε την 14/06/2017 από τον/την Διονύσης Μάργαρης. Το ιστολόγιο του/της Διονύσης Μάργαρης

Εδώ μπορείτε να γράψετε σχόλια, ερωτήματα, παρατηρήσεις, για τα σημερινά θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων στη Χημεία.

 

Τα θέματα και από εδώ.

Αλλά και τα θέματα των εσπερινών Λυκείων, εδώ.

Οι απαντήσεις των θεμάτων από την ΕΕΧ εδώ.

(Visited 29.485 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Υπόλοιπα, Φόρουμ και ετικέτες f-εξετάσεις, f-χημεία. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Αναβολή Πανελλαδικών Εξετάσεων σε Λέσβο και Χίο
Χημεία. Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2017 →

153 σχόλια στο “Σχόλια για τα θέματα Χημείας 2017.”

Comment navigation

← Παλιότερα σχόλια
Νεώτερα σχόλια →
  1. Χριστάκος Παναγιώτης says:
    14/06/2017 at 11:42 πμ

    Η παρατήρηση αφορά στο Β3.  

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Διονύσης Μάργαρης says:
    14/06/2017 at 11:55 πμ

    Δ4:

    "Πόση ποσότητα αερίου ΗΙ από το δοχείο 1 πρέπει να διαλυθεί πλήρως σε 100 mL διαλύματος ΝΗ3 συγκέντρωσης 0,1 Μ και pH=11 (Υ3), ώστε να μεταβληθεί το pH του κατά δύο μονάδες; "

    Δεν θα έπρεπε να μιλάει για stp συνθήκες;

    Στο δοχείο 1 η θερμοκρασία είναι θ….

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
    • Διονύσης Μάργαρης says:
      14/06/2017 at 12:12 μμ

      Λέγοντας ποσότητα (μάλλον) αναφέρονται σε mol…

      Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Χριστάκος Παναγιώτης says:
    14/06/2017 at 11:56 πμ

    Ναι Διονύση. Συγγνώμη. Λύνω ταυτόχρονα, απαντώ σε τηλέφωνα γονιών….

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
    • Διονύσης Μάργαρης says:
      14/06/2017 at 12:00 μμ

      Καταλαβαίνω Παναγιώτη, δεν υπάρχει λόγος για συγγνώμες…

      Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  4. Σπύρος Χόρτης says:
    14/06/2017 at 12:38 μμ

    Με μια πρώτη ματιά…

    Πολλά δεν ήταν???

    Μήπως θα μπορούσε να λείπει το ένα εκ των Δ4, Δ5.

    Στο Δ3 για ποιο λόγο δίνονται δεδομένα που δεν χρειάζονται?

    Στο Γ3 ίσως χρειαζόνταν καλύτερη διατύπωση.

    Με επιφύλαξη και σε αναμονή των σχολίων των συναδέλφων Χημικών….

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  5. Διονύσης Μάργαρης says:
    14/06/2017 at 12:42 μμ

    Ας μιλήσουν οι Χημικοί Σπύρο, πράγματι.

    Απλά να θέσω ένα ερώτημα:

    Η πληροφορία που φτάνει σε μένα ότι τα παιδιά σήμερα, δεν πήγαν καλά, επιβεβαιώνεται;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
    • Eφη Ελευθεριου says:
      21/06/2017 at 11:52 μμ

      Μετα απο διορθωση περιπου 100 γραπτων, αυτο που βλεπω εγω ειναι πολλά κακα γραπτα, αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο λαθών ειναι στο Β θεμα οπως παντα. Επισης τα θεματα ηταν πολλά για τα παιδια, με αποτελεσμα να ειναι σε συγχυση φτανοντας στο Δ4…

       

      Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  6. Γιωργοςγ says:
    14/06/2017 at 12:45 μμ

    Καλησπερα στο Γ3 υπολογισα λαθος τα μολ του προπενιου δηλαδη ξεχασα να πολλαπλασιασω με το δεκα στη μειον ενα και βρηκα 1.5 mol ..και στην ποσοστο εγραψα κανονικα αυτα που διαιρω αλλα βρηκα 8% θα μου κοψουν ολο το ερωτημα?

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
    • Eφη Ελευθεριου says:
      21/06/2017 at 11:54 μμ

      1 μοριο

      Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  7. Γιωργοςγ says:
    14/06/2017 at 12:46 μμ

    Επισης στο Β θεμα εκει που ελεγε να βρουμε τοΔΗ. εγραψα το νουμερο ανα μολ ειναι λαθος?

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  8. Αντιγόνη Βαρδάκη says:
    14/06/2017 at 12:47 μμ

    Τα A1 και Δ3 αναφέρονται σε στερεό και χημική ισορροπία. Το Δ3 δεν χρειαζόταν. Αν ήθελαν να εξετάσουν την αρχή Le Chatelier, θα μπορούσαν να ρωτήσουν κάτι διαφορετικό στο Δ3.

    Τα Δ4 και Δ5 (β) οδηγούν σε επίδραση κοινού ιόντος και τα δύο! Το ίδιο δύο φορές………….

    Γ3 λίγο πιο απαιτητικό από όλα.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
    • Ψαρουδάκης Νίκος says:
      14/06/2017 at 2:06 μμ

      Σωστό. Θα μπορουσαν στο Δ5 τουλάχιστον να ζητησουν pH=12 για παράδειγμα ή καποιο τελος πάντων μεγαλύτερο του 11 ωστε να περισσευει ΝαΟΗ και κα προκυπτει διαφορετική περιπτωση Ε.Κ.Ι.

       

      Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  9. Σπύρος Χόρτης says:
    14/06/2017 at 12:48 μμ

    Δεν είμαι σίγουρος Διονύση αλλά μάλλον έτσι είναι. Κυρίως για τον όγκο των θεμάτων

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  10. Διονύσης Μάργαρης says:
    14/06/2017 at 1:07 μμ

    Να σε ρωτήσω κάτι Αντιγόνη, αφού εσύ είσαι μάχιμη και γω, μπορεί να έχω χάσει επεισόδιαsmiley

    Ο νόμος προέβλεπε ότι το Γ και Δ θέμα αποτελείται από μια άσκηση ή ένα πρόβλημα που μπορεί να αναλύεται για την διευκόλυνση ( και καθοδήγηση θα πρόσθετα εγώ) των μαθητών σε υποερωτήματα.

    Άλλαξε κάτι θεσμικά, οπότε μπορούμε στο θέμα Γ ας πούμε, να βάζουμε 3 ανεξάρτητες ασκήσεις;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
    • Αντιγόνη Βαρδάκη says:
      14/06/2017 at 3:42 μμ

      Κ. Μάργαρη  στο Γ θέμα πολλές χρονιές τα Γ1, Γ2, Γ3 για παράδειγμα ήταν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο.

      Δεν άλλαξε κάτι στο θέμα Γ!

      Εκτός βέβαια από την πληροφορία για το πλέξιγκλας…..που δεν χρειάζεται βέβαια στην άσκηση (προσωπικά πιστεύω ότι αυτή η πληροφορία, τέτοιες στιγμές που οι μαθητές γράφουν και έχουν την αγωνία τους, είναι περιττή)  

      Στο Δ θέμα είδαμε φέτος αλλαγές αφού δεν πρόκειται για άσκηση από το διάλυμα των ιοντικών διαλυμάτων, αλλά ένα θέμα που συνδυάζει οξειδοαναγωγή, χημική ισορροπία και ιοντικά διαλύματα. Και πέρυσι στις επαναληπτικές το Δ ήταν συνδυασμός χημικής και ιοντικής ισορροπίας. Μάλιστα, το κάθε ερώτημα δεν εξαρτάται από το προηγούμενο, εκτός από το Δ4 στο οποίο γίνεται ο υπολογισμός της Kb της ΝΗ3, η οποία χρειάζεται στο Δ5 για τον υπολογισμό της Ka του συγυγούς της οξέος.

      Αυτό που θα έπρεπε να είναι διαφορετικό είναι το Δ3. Ας ρωτούσαν κάτι άλλο. Θα μπορούσε να είναι συνέχεια του Δ2 με κάποια μεταβολή στην κατάσταση ισορροπίας που προκύπτει στο Δ2. 

      Συνδεθείτε για να απαντήσετε
« Προηγούμενο 1 2 3 4 … 9 Επόμενο »

Comment navigation

← Παλιότερα σχόλια
Νεώτερα σχόλια →

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

34-2

2-36 

 

 Ομάδες συζητήσεων

1-63

1.b

4-17

5-12

3-17

 

Επιλογές Φυσικής

ταλαντ

2-32

3-18

4-18

5-13

6-9

7-9

8-6

1-72-4

 

Σχόλια

  • Τάσος Αθανασιάδης 17/02/2019 at 12:14 πμ on Ένα τμήμα ενός δικτύου…ύδρευσης
  • Θοδωρής Παπασγουρίδης 16/02/2019 at 11:22 μμ on Δύο περιπτώσεις που η ίδια δύναμη επιταχύνει ένα σώμα…
  • Θοδωρής Παπασγουρίδης 16/02/2019 at 11:11 μμ on Ένα τμήμα ενός δικτύου…ύδρευσης
  • Θοδωρής Παπασγουρίδης 16/02/2019 at 10:56 μμ on Η Θεία Λία ή το μυρμήγκι Λία (Aunt Λία ή Ant Λία)

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή