Διαγώνισμα Στατικού Ηλεκτρισμού Γ Γυμνασίου

1

Αξιολογικά Περιβάλλοντα:

1.Αναγνώριση των δύο τύπων ηλέκτρισης και κριτήρια ηλέκτρισης

2.Ατομικό μοντέλο ηλέκτρισης

3.Σύγκριση βαρυτικής και ηλεκτροστατικής αλληλεπίδρασης με απλό λογισμό δυνάμεων

4.Αναγνώριση σχέσεων (αναλογίας, αντίστροφης αναλογίας, αντιστρόφου τετραγώνου) μεταξύ φυσικών παραμέτρων σε υποθετικά ηλεκτροστατικά περιβάλλοντα

5.Αναγνώριση Αγωγών – Μονωτών

6.Ηλέκτριση Αγωγών, κατανομή φορτίων, διατήρηση ηλεκτρικού φορτίου

7.Ποιοτικές προβλέψεις ηλεκτρικών αλληλεπιδράσεων

8.Προστασία από ηλεκτρικές επιδράσεις (μεταξύ μας, ηλεκτρομαγνητικές αλληλεπιδράσεις)

Δεν αξιολογήθηκε η ικανότητα των μαθητών να αναγνωρίζουν τον 3ο Νόμο σε περιβάλλοντα Coulomb, παρότι δόθηκε έμφαση κατά την διδασκαλία,

και η κβάντωση του ηλεκτρικού φορτίου, που απλώς αναφέρθηκε χωρίς λειτουργική επεξεργασία.

Το αξιολογικό φύλλο

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
8 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
19/11/2017 9:31 ΠΜ

Καλημέρα Γιώργο και σε ευχαριστώ για το διαγώνισμα που μοιράστηκες.

Στο 2ο θέμα λες "έχει φορτία". Τι ακριβώς ζητάς; Να αναγνωρίσουν ότι όλα τα σώματα έχουν πρωτόνια και ηλεκτρόνια, άσχετα με το ολικό φορτίο τους;

Στο 3) "να υπολογίσεις μια μάζα που “έχει βάρος”. Αρχικά σκέφτηκα ότι θα σύγκρινε ηλεκτρικές με βαρυτικές δυνάμεις, αλλά μιλώντας για βάρος κατάλαβα ότι μιλάς για άλλο. Το g δεν θα έπρεπε να δοθεί στην περίπτωση αυτή ή δουλεύετε (στο Γυμνάσιο) με τη λογική ότι το 1kg έχει βάρος 10Ν;  (υποθέσεις κάνω…)

4)Αναγνώριση σχέσεων (αναλογίας, αντίστροφης αναλογίας, αντιστρόφου τετραγώνου) μεταξύ φυσικών παραμέτρων σε υποθετικά ηλεκτροστατικά περιβάλλοντα

Δεν ξέρω την ανταπόκριση των μαθητών, αλλά βλέποντας και το ερώτημα, μου φάνηκε κάπως "πολύπλοκο". Σαν πολλούς στόχους να έχεις βάλει..

Στις τρεις τελευταίες ερωτήσεις περίμενα να εμφανιστεί και το φορτίο "είδωλο" με βάση πρόσφατη συζήτηση, αλλά τελικά …συγκρατήθηκεςsurprise

Καλημέρα

 

Διονύσης Μάργαρης
19/11/2017 11:16 ΠΜ

Καλημέρα Γιώργο.

Σε ευχαριστώ πρώτα-πρώτα για την πρωινή επιμόρφωση!

Έψαξα και βρήκα και τι σημαίνει ο όρος "μπιχαβιοριστικά"wink

Όσο για το 4, δεν διαφωνώ, ούτε το είπα με αρνητική διάθεση.

Άλλωστε πάντα μπιχαβιοριστικά προχωράμε!!!

Γιάννης Μπατσαούρας
Γιάννης Μπατσαούρας
19/11/2017 12:12 ΜΜ

Καλημέρα Γιώργο ..Στο (1) χρειάζομαι διευκρινίσεις . Κατά τα άλλα θα τα δώσω σε μαθητές και θα βεβαιωθώ αν είναι τόσο δύσκολα όσο νομίζω.

Αθανάσιος Κρομμύδας

Δεν απογοητεύται ποτέ κανείς μελετώντας τη δουλειά σου. Πάντα έχεις και νέα και ευρηματικά παραδείγματα για να μας κεντρίσεις την προσοχή. Είναι σύμφωνο με τους στόχους σου, έχει ερωτήματα που θα αναγκάσουν τον μαθητή να σκεφτεί προκειμένου να απαντήσει και στα 7β και 8 να επεκτείνει τη γνώση του. μου άρεσαν ιδιαίτερα οι δρόμοι που ανοίγουν τα ερωτήματα 4β και 7β. Πιστεύω ότι είναι σωστό να ωθούμε τα παιδιά να σκεφτούν λίγο ποιο έξω από τα όρια τους.

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Φίλε Γιώργο καλημέρα και συγχαρητήρια για το αξιολογικό φύλλο που μοιράστηκε μαζί μας!!!

Δείχνεις με αυτό το "δρόμο" και σε άλλους διδάσκοντες, που θέλουν να επιτύχουν υψηλούς διδακτικούς στόχους , με χρήση της πειραματικής διαδικασίας, που είναι στοχευμένη, και συμμετέχουν όλοι(!!!), αφού ξέρεις να τους γητεύεις!!

Παρακολούθησα το μάθημά σου στη Βιολογία Α' Γυμνασίου, και διαπίστωσα πολλά !!! Φυσικά στο τέλος της ώρας, ήσουν σχεδόν .. εξαντλημένος, αλλά το ..Γκόλ μετράει!

Εύγέ!!!!