Στάλθηκε άμεσα στη κόρη η οποία με επιπλήττει …ακόμη και για υπέρβαση ενίοτε στα db της φωνής μου προς τα εγγόνια … Ο παππούς βέβαια (πρέπει να) ξέρει …πότε και πόσο.
Είναι ανάταση ψυχής να βλέπεις π.χτο μικρό το ανθρωπάκι να μιλά στη γλώσσα του με το … λούτρινο αρκουδάκι.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι το κύριο χαρακτηριστικό του νέου ανθρώπου, είναι η μίμηση. Και οι εικόνες του βίντεο, όπου η βία του μεγάλου, αναπαράγεται από το παιδάκι στα παιχνίδια του, πρέπει να μας προβληματίζει όλους…
Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα στους μαθητές, με την ελπίδα για ένα καλύτερο, πιο δημιουργικό μελλοντικό σχολείο που να αγκαλιάζει τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να το αγαπούν περισσότερο και να μην περιμένουν με ανυπομονησία το χτύπημα του κουδουνιού………………
Ντραμίστας το μικρό ανθρωπάκι στα ιπτάμενα τύμπανα της φαντασίας του με το παγούρι της δίψας δίπλα του και τα αντιολισθητικά καλτσάκια του…μα όταν μεγαλώνοντας την δει θα μας ρωτήσει …γιατί το πρόσωπο μου κρύψατε(;) …
Πολλά τα "απαγορεύεται" στην παραπάνω ταινία, αλλά και δύσκολο το να ενδιαφέρει όλους τους μαθητές το συγκεκριμένο μάθημα, ώστε να μην περιμένουν, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι, το κουδούνι…
Πολλά "απαγορεύεται" όμως, ούτως ή άλλως, δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε.
Το θέμα είναι να βρίσκουμε τρόπους ώστε κάθε μάθημα να προσελκύει περισσότερο το ενδιαφέρον των παιδιών.
Βέβαια, χωρίς τα κατάλληλα "εργαλεία", τα βιβλία δηλαδή, είναι δύσκολο για τους καθηγητές να το πετύχουν αυτό και καθένας εφαρμόζει τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.
Η πρόκληση είναι δηλαδή, μελλοντικά να πετύχουμε αυτό το "δύσκολο" που λες. Αν όχι για όλους, τουλάχιστον για τους περισσότερους.
Καλημέρα Διονύση.
Στάλθηκε άμεσα στη κόρη η οποία με επιπλήττει …ακόμη και για υπέρβαση ενίοτε στα db της φωνής μου προς τα εγγόνια … Ο παππούς βέβαια (πρέπει να) ξέρει …πότε και πόσο.
Είναι ανάταση ψυχής να βλέπεις π.χτο μικρό το ανθρωπάκι να μιλά στη γλώσσα του με το … λούτρινο αρκουδάκι .
Να χαίρεσαι τον εγγονό σου
Καλημέρα Παντελή και σε ευχαριστώ.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι το κύριο χαρακτηριστικό του νέου ανθρώπου, είναι η μίμηση. Και οι εικόνες του βίντεο, όπου η βία του μεγάλου, αναπαράγεται από το παιδάκι στα παιχνίδια του, πρέπει να μας προβληματίζει όλους…
Να χαίρεσαι και συ τις εγγονούλες και χαμηλά db….
Στον Παντελή:
Ένα βιντεάκι του 2ου Γυμνασίου Χανίων
Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά και ιδιαίτερα στους μαθητές, με την ελπίδα για ένα καλύτερο, πιο δημιουργικό μελλοντικό σχολείο που να αγκαλιάζει τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να το αγαπούν περισσότερο και να μην περιμένουν με ανυπομονησία το χτύπημα του κουδουνιού………………
Ευχαριστώ Διονύση.
Ντραμίστας το μικρό ανθρωπάκι στα ιπτάμενα τύμπανα της φαντασίας του με το παγούρι της δίψας δίπλα του και τα αντιολισθητικά καλτσάκια του…μα όταν μεγαλώνοντας την δει θα μας ρωτήσει …γιατί το πρόσωπο μου κρύψατε(;) …
Θα του πω Παντελή, για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων
Καλημέρα Κατερίνα.
Πολλά τα "απαγορεύεται" στην παραπάνω ταινία, αλλά και δύσκολο το να ενδιαφέρει όλους τους μαθητές το συγκεκριμένο μάθημα, ώστε να μην περιμένουν, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι, το κουδούνι…
Ναι έχεις δίκιο Διονύση
Πολλά "απαγορεύεται" όμως, ούτως ή άλλως, δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε.
Το θέμα είναι να βρίσκουμε τρόπους ώστε κάθε μάθημα να προσελκύει περισσότερο το ενδιαφέρον των παιδιών.
Βέβαια, χωρίς τα κατάλληλα "εργαλεία", τα βιβλία δηλαδή, είναι δύσκολο για τους καθηγητές να το πετύχουν αυτό και καθένας εφαρμόζει τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.
Η πρόκληση είναι δηλαδή, μελλοντικά να πετύχουμε αυτό το "δύσκολο" που λες. Αν όχι για όλους, τουλάχιστον για τους περισσότερους.
Ο μικρούλης μάλλον αποφάσισε από τώρα ανάμεσα στο "κιθαρίστας ή ντράμερ"
Και βέβαια κάνει τα δικά του "πειράματα"…..το DNA βλέπεις…..
Έτσι φαίνεται Κατερίνα!
Ο πατέρας του έμαθε κιθάρα, αλλά αυτός πηγαίνει για … μεγαλύτερη φασαρία