Μια προσέγγιση των εξαναγκασμένων ταλαντώσεων

Θα ξεκινήσουμε από κάποια πειραματικά δεδομένα και θα καταλήξουμε στις σχέσεις που σχετίζονται με τις εξαναγκασμένες ταλαντώσεις. Θα προχωρήσουμε μέχρι και στις σχέσεις που περιγράφουν, στην περίπτωση αυτή, ενέργειες και ενεργειακές μεταβολές. Για υποψήφιους / υποψήφιες είναι μέχρι ένα σημείο.

Συνέχεια

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
12 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Μανώλη συγχαρητήρια για την μελέτη.

Διάβασα κάπως διαγώνια και αφήνω για αύριο μια καλύτερη ματιά.

Δεν σκέφτηκα ποτέ τον "τρίτο συντονισμό".

Δες λίγο στην σελίδα 10. Γράφεται δυο φορές το ωσυντ2.

Νίκος Μαλακασιώτης

Μανώλη εξαιρετική ανάλυση ενός θέματος που αποτελεί αγκαθι (Όχι το μοναδικο) στον τρόπο που πρέπει να το διδάξουμε .Το σχολικό βιβλίο δε μας βοηθά καθόλου ,γι'αυτό θεωρώ ότι και οι  εκάστοτε εξεταστές δεν θα πρέπει να ασχοληθούν με την συγκεκριμένη αυτή παράγραφο .

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Καλημέρα Μανώλη και συγχαρητήρια για την εκτενή και πλήρως διαφωτιστική εργασία σου.

Διονύσης Μάργαρης
10/03/2018 9:34 ΠΜ

Καλημέρα Μανώλη και συγχαρητήρια.

Ασχολήθηκες με ένα θέμα που χρόνια "μας ταλαιπωρεί" και με μια εναλλακτική οδό μελέτης οδηγήθηκες σε ωραία συμπεράσματα… 

Τάσος Αθανασιάδης
Αρχισυντάκτης
10/03/2018 9:44 ΠΜ

Καλημέρα Μανώλη .Δεν το πρόλαβα όλο αλλά στο θεωρητικό κομμάτι βλέπω μια εξαιρετική δουλειά με πολύ χρήσιμα και ωραία συμπεράσματα  Ήμουν σίγουρος κάτι θα έβγαζες όταν είχες αναρτήσει το θέμα και το συζητούσαμε με το Γιάννη 

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Μανώλη καλημέρα και συγχαρητήρια που έκανες ''φύλλο και φτερό'' τις εξαναγκασμένες ταλαντώσεις!!!

Με κατανοητή Φυσική Λυκειακού επιπέδου, έβγαλες συμπεράσματα απαραίτητα στη φαρέτρα ενός διδάσκοντος, έτσι ώστε να αποφεύγει κακοτοπιές αν δεν γνωρίζει σε βάθος το αντικείμενο που διδάσκει. 

Δυστυχώς το σχολικό βιβλίο διαπραγματεύεται πολύ επιφανειακά τις εξαναγκασμένες ταλαντώσεις, και τα ''εφόδια '' που έχει ο διδάσκων , είναι πολύ λίγα. 

Αξίζει να μελετήσει το πόνημά σου ένας καθηγητής, για να μεταφέρει πράγματα στο επίπεδο του σχολικού περιβάλλοντος σωστά και κατανοητά.

Εύγε!!!

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Γειά σου Μανώλη.

''Προβολέας'' για να φωτίσει  δύσβατο δρόμο …η εργασία σου.

Ευχαριστούμε

 

Ξενοφών Στεργιάδης
10/03/2018 10:22 ΜΜ

Καλησπέρα Μανώλη,προσθέτω και τα δικά μου συγχαρητήρια για τη διεξοδική μελέτη της εξαναγκασμένης ταλάντωσης.Η παράθεση της τρίτης συχνότητας συντονισμού συμπληρώνει την παρουσίαση του φαινομένου.

Να είσαι πάντα καλά.

 

Γιάννης Μπατσαούρας
Γιάννης Μπατσαούρας
10/03/2018 10:48 ΜΜ

Καλησπέρα Μανώλη πολύ καλή η μελέτη σου στην εξαναγκασμένη ταλάντωση και χωρίς στρεφόμενα διανύσματα !!

Αρης Αλεβίζος
Αρχισυντάκτης
10/03/2018 11:43 ΜΜ

Εξαιρετική δουλειά.  Μπράβο Μανώλη.