Οι ασκήσεις αυτού του είδους διδάσκουν! Πολλοί μαθητές έχουν πρόβλημα στη σχεδίαση της τριβής και στην περαιτέρω διερεύνηση. Αν έδινες αρχικές τιμές και ζητούσες τί θα γίνει, νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον!
Εσύ την έδωσες στη γενική μορφή, και η διερεύνησή σου μπορεί να γίνει οδηγός στους ασκησο-κατασκευαστές, με ερωτήματα που μπορούν να φτιάξουν ένα ωραίο Δ θέμα με ..απλά υλικά!!
Πρόδρομε, Διονύση, Παντελή ευχαριστώ για τα σχόλια.
Προδρομε πράγματι έχω σαφή προτίμηση της επίλυσης των προβλημάτων στην γενική τους μορφή, χωρίς συγκεκριμένες αριθμητικές τιμές στα δεδομένα. Πιστεύω ότι έτσι μπορείς πιο εύκολα να ελέγξεις το αποτέλεσμα για την ορθότητά του (διαστατικά, και οδηγώντας τις παραμέτρους σε όρια των οποίων έχεις προφανείς λύσεις) και επίσης αναδεικνύονται περισσότερα συμπεράσματα για το φαινόμενο.
Σπύρο μπράβο, πολύ ωραία ανάλυση!!
Οι ασκήσεις αυτού του είδους διδάσκουν! Πολλοί μαθητές έχουν πρόβλημα στη σχεδίαση της τριβής και στην περαιτέρω διερεύνηση. Αν έδινες αρχικές τιμές και ζητούσες τί θα γίνει, νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον!
Εσύ την έδωσες στη γενική μορφή, και η διερεύνησή σου μπορεί να γίνει οδηγός στους ασκησο-κατασκευαστές, με ερωτήματα που μπορούν να φτιάξουν ένα ωραίο Δ θέμα με ..απλά υλικά!!
Να είσαι καλά.
Καλημέρα Σπύρο.
Συμφωνώ με τον Πρόδρομο. Ωραία ανάλυση!
Καλημέρα Σπύρο.
Πράγματι καταλυτική η διερευνητική ματιά με τα δυο μεγέθη μ και F σε όμορφο ,σφικτό εναγκαλισμό …!
Πρόδρομε, Διονύση, Παντελή ευχαριστώ για τα σχόλια.
Προδρομε πράγματι έχω σαφή προτίμηση της επίλυσης των προβλημάτων στην γενική τους μορφή, χωρίς συγκεκριμένες αριθμητικές τιμές στα δεδομένα. Πιστεύω ότι έτσι μπορείς πιο εύκολα να ελέγξεις το αποτέλεσμα για την ορθότητά του (διαστατικά, και οδηγώντας τις παραμέτρους σε όρια των οποίων έχεις προφανείς λύσεις) και επίσης αναδεικνύονται περισσότερα συμπεράσματα για το φαινόμενο.
Να είστε καλά.
Μπράβο Σπύρο
Πολύ ωραία διερεύνηση.
Καλησπέρα Σπύρο πολύ καλή δουλειά. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!