Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δίκτυο
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
    • Βοήθεια
    • Εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
  • Δραστηριότητα
  • Μέλη

Τελικό διαγώνισμα προσομοίωσης Φυσικής Γ΄ Λυκείου 2017-2018

Αναρτήθηκε την 11/04/2018 από τον/την Νεκτάριος Πρωτοπαπάς. Το ιστολόγιο του/της Νεκτάριος Πρωτοπαπάς

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΕΞΙ (6)

ΘΕΜΑ 1ο

Στις ερωτήσεις 1-4 να γράψετε τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.

  1. Σε ένα στάσιμο κύμα, τα σημεία που βρίσκονται μεταξύ δύο διαδοχικών δεσμών έχουν:

α. ταυτόχρονα μέγιστη κινητική ενέργεια.

β. ίδιο πλάτος ταλάντωσης.

γ. διαφορετική συχνότητα ταλάντωσης.

δ. διαφορά φάσης π rad.

(Μονάδες 5)

…………..   Η εκφώνηση ΕΔΩ και οι απαντήσεις ΕΔΩ

Επίσης επειδή αυτή την εποχή είναι χρήσιμα:

Tελικό διαγώνισμα προσομοίωσης Φυσικής Γ΄ Λυκείου 2015-2016

Tελικό διαγώνισμα προσομοίωσης Φυσικής Γ΄ Λυκείου 2016-2017

 

(Visited 12.790 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Φυσική Γ και ετικέτες 3.8. διαγωνίσματα. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Ο δίσκος περιστρέφεται από μεταβλητή δύναμη
Σε πλήρη αντιστοιχία →

29 σχόλια στο “Τελικό διαγώνισμα προσομοίωσης Φυσικής Γ΄ Λυκείου 2017-2018”

Comment navigation

Νεώτερα σχόλια →
  1. Κώστας Ψυλάκος says:
    11/04/2018 at 10:36 πμ

    Χρονια Πολλα Νεκταριε !

    Για ακομη μια φορα προσφερεις ενα πολυ αξιολογο υλικο !

    Σε ευχαριστουμε ! 

    Τις επομενες ωρες θα μελετηθει .Οποτε θα τα ξαναπουμε …smiley

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Νεκτάριος Πρωτοπαπάς says:
    11/04/2018 at 10:38 πμ

    Χρόνια πολλά Κώστα. Να σαι πάντα καλά με υγεία…

    θα περιμένω την άποψή σου…

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Χρήστος Αγριόδημας says:
    11/04/2018 at 10:52 πμ

    Νεκτάριε καλημέρα

    Έριξα μια γρήγορη ματιά χωρίς να πάρω χαρτί και στυλό να το λύσω. Ξεχώρισα το Β3  και όλο το Δ θέμα με την κλιμάκωση που είχε. Τα πολλαπλής θεωρώ κάποια ότι είναι τσιμπημένα και ενδεχομένως απο μαθητές να θέλουν χαρτί και μολύβι για να απαντηθούν. Γενικά όμως ήταν κλιμακούμενο με τις παγίδες και τα λεπτά του σημεία και το 100 δεν γράφεται έυκολα.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  4. Νεκτάριος Πρωτοπαπάς says:
    11/04/2018 at 11:00 πμ

    Καλημέρα  Χρήστο και χρόνια πολλά.

    Θεωρώ ότι από τα πολλαπλής επιλογής το Α2 θέλει προσοχή και χαρτί!

    Προσπάθησα, όπως προσπαθώ πάντα, να υπάρχουν 2-3 σημεία που θα ξεχωρίσουν βαθμολογικά τους μετρίως διαβασμένους από τους άριστα διαβασμένους.

    Να σαι καλά.

     

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  5. Διονύσης Μάργαρης says:
    11/04/2018 at 12:59 μμ

    Καλησπέρα Νεκτάριε.

    Σε ευχαριστώ για το επαναληπτικό διαγώνισμα που μοιράστηκες!

    Τέτοια εποχή, νομίζω ότι είναι κάτι απαραίτητο να αναρτώνται ανάλογα θέματα, αφού είναι η περίοδος των επαναλήψεων…

    Προσωπικά έχω σταματήσει να δίνω διαγωνίσματα μετά την  συνταξιοδότηση, οπότε ….ό,τι προαιρείστεwink

    Πολύ δυνατό διαγώνισμα με βασική δυσκολία, κατά την άποψή μου τα Β θέματα…

    Πρόκειται μάλλον για σοβαρά προβλήματα, αλλά και με αρκετή δουλειά.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  6. Τάσος Αθανασιάδης says:
    11/04/2018 at 1:47 μμ

    Νεκτάριε θα μελετηθεί το διαγώνισμά σου. Αλλά η αλήθεια είναι ότι μας 'εχεις συνηθίσει σε υψηλού επιπέδου διαγωνίσματα…

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  7. Τάσος Αθανασιάδης says:
    11/04/2018 at 2:48 μμ

    Τα Β θέματά σου τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα και όχι πολύ δύσκολα αλλά αρκετά για να ξεχωρίσεις αυτούς που πρέπει. Στο Β3 θα μπορούσε νομίζω κάποιος να πει οτι το 0,75 είναι το (3/2) Τδ και από εκεί βγαίνει πιο εύκολα νομίζω (με λιγότερες πράξεις)

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  8. Κώστας Ψυλάκος says:
    11/04/2018 at 4:22 μμ

    Νεκταριε καλα θεματα και πολυ καλα δουλεμενα (νουμερα και οχι μονο)!

    Μεγαλο το ευρος υλης που κάλυψες με το Θεμα Α  καλες οι ερωτησεις μου αρεσαν οι προτασεις στο (5)!

    Στο θεμα Β θελησες να εξετασεις αυτα που δεν εβαλες στα Θεματα Γ και Δ . Επομενως το ευρος του διαγωνισματος σου ειναι πολυ μεγαλο. Το πρωτο ειναι λιγο πονηρο αλλα αν γραψεις τις σχεσεις που πρεπει προχωρα χωρις προβληματα. Το δευτερο μου αρεσε αρκετα κρουση – ταλαντωση .Τωρα στο τριτο τα διακροτηματα παντα τα θεωρω επικίνδυνα εδω θα συμφωνησω με τον Τασο το Τδ=(2/3)*0.75=0.5 sec.

    Στο θεμα Γ ξεκινας με ενα προσιτο ερωτημα αλλα θα προτιμουσα το (β) να ηταν πριν το ερωτημα (ε) . Πολυ προσοχη χρειαζεται στην διαχείριση των διαφορων υψων που δινεις γιατι ευκολα κανεις μπορει να την πατησει . Φυσικα το (ε) ειναι ενα πολυ καλο ερωτημα το οποιο θελει ιδιαιτερη προσοχη !

    Στο Θεμα Δ οπως και περυσι δουλευεις με ενα απλο στερεο το οποιο ομως του δινεις μια ιδιαιτεροτητα στην συνεχεια μετα την στιγμη t1 ! Εδω χρειαζεται προσοχη για να καταλαβει κανεις απο την εκφώνηση τι ακριβως συμβαινει την t2. Βεβαια εχει αρκετη κινηματικη το ολο θεμα οποτε αυτο μαλλον δημιουργει προβληματα , δυστυχως , στους μαθητες ! Και εδω το (ε) ειναι ενα πολυ καλο ερωτημα οπου πρεπει να καταλαβει πρωτα κανεις τι συμβαινει και μετα να μπει στην διαδικασια να γραψει …. Ο ρυθμος μεταβολης στην δυναμικη ενεργεια ,τον ειδα και στο διαγωνισμα του study4exams στο Θεμα Γ,  δεν ξερω αν ειναι ευκολα διαχειρίσιμος απο πολλους μαθητες . 

    Ενα πολυ πληρες διαγωνισμα που για τους μετριους μαθητες στην καλυτερη περιπτωση να τους φτασει στο (14) ενω για τους καλους σιγουρα εχει τον τροπο να τους ξεχωρισει !

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  9. Νεκτάριος Πρωτοπαπάς says:
    11/04/2018 at 5:01 μμ

    Διονύση, Τάσο και Κώστα σας ευχαριστώ πολύ για την ενασχόλησή σας με το διαγώνισμα.

    Διονύση, όντως η εποχή είναι η κατάλληλη για διαγωνίσματα… Πολλά φροντιστήρια ετοιμάζονται για τα επαναληπτικά τους, οπότε νομίζω ότι ήταν η ώρα του για αυτή την ανάρτηση… Τώρα εντάξει διαγωνίσματα μπορεί να μην μας δίνεις αλλά μας δίνεις τόσα άλλα! wink

    Τάσο (και Κώστα) δεν ξέρω αν κάποιος νομιμοποιείται να γράψει απευθείας 0,75s = 3Τδ/2… Θεωρείται γνωστό (από τους εξεταστές) ότι ο πρώτος μηδενισμός του πλάτους επιτυγχάνεται σε Τδ/2;

    Διονύση (και Τάσο αλλά και Κώστα) Η επιλογή των β΄ θεμάτων έγινε με γνώμονα την κάλυψη ύλης που δεν εξετάστηκε στα υπόλοιπα τρία θέματα. Μπορεί να είναι όντως λίγο μεγαλούτσικα αλλά δεν τα θεωρώ δύσκολα…

    Κώστα είσαι από τους καλύτερους κριτές… γιατί έχεις τη μοναδική ικανότητα να βρίσκεις και να αναδεικνύεις τα λεπτά σημεία του διαγωνίσματος… Να πω εδώ ότι το συγκεκριμένο διαγώνισμα κατασκευάστηκε με το μάζεμα θεμάτων σε διαγωνίσματα που έβαλα στο σχολείο μου στους μαθητές κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς … Το τελικό διαγώνισμα προσομοίωσης στο σχολείο μου δεν έχει γραφτεί ακόμη … και προφανώς θα έχει άλλα θέματα!

    Έτσι λοιπόν προσπάθησα να βάλω ερωτήματα από όλη την ύλη σε όλα τα θέματα.

    Οι δυσκολίες του διαγωνίσματος (αυτές που τουλάχιστον είχαν συναντήσει οι μαθητές μου) ήταν:

    Θέμα Β3 (δεν πρόσεξαν ότι ζητούσα τη διαφορά κάποιων συχνοτήτων), Θέμα Γ2 (μη σωστός υπολογισμός του συνολικού ύψους στην ισχύ), Θέμα Γ5 (δεν περίμεναν να τους ζητηθεί κάτι τέτοιο), Θεμα Δ5 (δεν θυμόντουσαν τον τύπο υπολογισμού του ζητούμενου ρυθμού μεταβολής της δυναμικής ενέργειας).

    Οπότε Κώστα έπεσες σε όλα μέσα!! Μπράβο λοιπόν και για την κρίση σου αλλά και για τον τρόπο που αντιμετώπισες το διαγώνισμα!

    Σας ευχαριστώ πολύ και τους τρεις σας.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  10. Βιδαλάκης Τάσος says:
    11/04/2018 at 9:50 μμ

    Καλησπέρα Νεκτάριε.

    Ευχαριστώ πολύ για το  όμορφο επαναληπτικό διαγώνισμα που μας πρόσφερες.

     Είδη το έδωσα σε κάποιους πολύ καλούς μαθητές οι οποίοι το έλυσαν μέσα σε αρκετά καλό χρόνο πιστεύω  (2h 30min).

    Στο ερώτημα Γ2 όλοι έβαλαν λάθος το συνολικό ύψος ενώ  στο Δ5 οι περισσότεροι δεν θυμόντουσαν τον τύπο ή δεν έβαλαν το αρνητικό πρόσημο.

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
1 2 3 Επόμενο »

Comment navigation

Νεώτερα σχόλια →

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Ομάδα Α.
Ομάδα Β.
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

5

Πρόσφατα

  • Η ροπή αδράνειας ισόπλευρης ομογενούς πλάκας
    Αποστόλης Παπάζογλου
  • Σαν σήμερα … 1857, γεννήθηκε ο Heinrich Hertz.
    Μερκούρης Παναγιωτόπουλος
  • Πρόταση για πρόγραμμα σπουδών Χημείας Γ΄ τάξης
    Διονύσης Μάργαρης
  • Πρόταση για πρόγραμμα σπουδών Φυσικής Γ΄ τάξης
    Διονύσης Μάργαρης

Σχόλια

  • Γιάννης Κυριακόπουλος 23/02/2019 at 3:44 μμ on Πρόταση για πρόγραμμα σπουδών Φυσικής Γ΄ τάξης
  • Γιάννης Κυριακόπουλος 23/02/2019 at 3:37 μμ on Πρόταση για πρόγραμμα σπουδών Φυσικής Γ΄ τάξης
  • Γιάννης Κυριακόπουλος 23/02/2019 at 3:32 μμ on Η ροπή αδράνειας ισόπλευρης ομογενούς πλάκας
  • Αποστόλης Παπάζογλου 23/02/2019 at 3:28 μμ on Η ροπή αδράνειας ισόπλευρης ομογενούς πλάκας

 

Πρόσφατες επιλογές 

Αρχείο

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Περί WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Φόρουμ υποστήριξης
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή