Θέματα Φυσικής Β Γυμνασίου – 2018

Untitled-1-600×440Τα θέματα επιχειρούν να αξιολογήσουν τις ικανότητες των μαθητών να κατασκευάζουν και να αξιοποιούν γραφικές παραστάσεις μετατόπισης – χρόνου που αναπαριστούν ταυτόχρονες κινήσεις. Επίσης, τις ικανότητες των μαθητών να αναγνωρίζουν τις εφαρμογές 1ου & 3ου Νόμου. Να μπορούν να απεικονίζουν ορθά και να υπολογίζουν τη συνισταμένη δύο δυνάμεων. Τέλος, οι μαθητές αξιολογήθηκαν σε περιβάλλοντα υδροστατικής ισορροπίας και ζητήθηκαν οι προβλέψεις τους όταν αυτή διαταράσσεται.

Οι αξιολογούμενοι είχαν σχετικές εργαστηριακές εμπειρίες.

Γ+Γ

τα θέματα

(Visited 3,385 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
2 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βαγγέλης Κουντούρης
3 έτη πριν

Έχει δίκιο ο Βαγγέλης, δηλαδή εγώ, όταν γράφει και ξαναγράφει “όλα τα λεφτά είναι το Γυμνάσιο”, αλλά και “αν είχα τη δυνατότητα θα διόριζα στο Γυμνάσιο τους καλύτερους συναδέλφους, έστω και δια της βίας...”

Φαίνεται ότι σε κάποια Γυμνάσια αυτό συμβαίνει!

Έχουν διοριστεί, δηλαδή, κάποιοι από τους καλύτερους.

Εξαιρετικά θέματα!

Που, επειδή κατά πως έλεγε ο Ανδρέας μας “τα θέματα πρέπει να αποτελούν προέκταση της διδασκαλίας” έχουν, σίγουρα, δουλευτεί στη διάρκεια της χρονιάς.

Με άρωμα Α΄ Λυκείου, δικαίωση της Β΄ Γυμνασίου.

Μπράβο σας!

(επειδή διαθέτω υποκατάστατο του W δεν μπόρεσα να δω το διάγραμμα του σκύλου, και τμήμα της εκφώνησης του του 6β, έβαλα τη φαντασία μου πάντως…

όμως είδα ένα “α” περίσσευμα στο “διακαιολογήσεις του 6γ…)