Διαγώνισμα στην Κίνηση – Β Γυμνασίου

Διαγώνισμα στην Κίνηση – Β Γυμνασίου

Επιχειρείται η αξιολόγηση των μαθητών:

στην αναγνώριση και ταξινόμηση ταχυτήτων που καταγράφονται στον καθημερινό κόσμο (Ε1, Ε2),

στην αναγνώριση των συμβόλων και των μονάδων των μεγεθών που συμμετέχουν στον καθορισμό της ταχύτητας (Ε3),

στον χειρισμό αυτών των μεγεθών για υπολογισμούς και προβλέψεις ερωτημάτων της καθημερινής ζωής, όταν απαιτείται αλλαγή μονάδων μέτρησης (Ε4, Ε5),

στην χάραξη, σύγκριση και αξιολόγηση διαγραμμάτων x-t και στον μετασχηματισμό τους σε αναπαραστάσεις πάνω στην τροχιά της κίνησης,

στην διάκριση κινήσεων με κριτήρια τις παραμέτρους της κίνησης.

Διαγώνισμα στην Κίνηση – Β Γυμνασίου

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
9 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
07/12/2018 8:11 ΜΜ

 

Θοδωρής Παπασγουρίδης says:

07/12/2018 at 12:57 πμ 

Αν μεταφράζω σωστά το ραβδόγραμμα βαθμολογίας, 23 στους 40 μαθητές

πήραν βαθμό μεγαλύτερο-ίσο του 15, δηλαδή ποσοστό 57,5%….

Εξαιρετικό αποτέλεσμα σε ένα ποιοτικό όσο και απαιτητικό

πλήρες νοημάτων διαγώνισμα…

Φοβάμαι πως μαθητές Α’ Λυκείου  θα πετύχουν πολύ πιο χαμηλά ποσοστά…

Συγχαρητήρια στους μαθητές και τους δασκάλους τους…

 

Γιώργος Φασουλόπουλος says:

07/12/2018 at 6:58 πμ 

Δεν μπορεί όμως Θόδωρε να αποσιωπηθεί ότι το 21% με σκορ από 7 και κάτω, έχει πολύ νωρίς πετάξει «λευκή πετσέτα».

Επιπλέον, επειδή η βαθμολογική κατανομή περιγράφει ως δύσκολη την γνωσιακή επικοινωνία τους με το 55% που πέτυχε σκορ πάνω από 15, κινδυνεύουν πρώιμα να εθιστούν σε «λευκή αποχή».

 

Διονύσης Μάργαρης says:

07/12/2018 at 10:06 πμ 

Καλημέρα Γιώργο και σε ευχαριστώ για το διαγώνισμα που μοιράστηκες.

Ξέρεις ότι διαγωνίσματά σου γίνονται  best seller, διαχρονικά, ενώ συνεχίζεται να αυξάνεται η αναγνωσιμότητά τους… χρόνια μετά!

Επί τη ουσίας, δεν το είδα ακόμα, οπότε επιφυλάσσομαι (αν και πιο ειδικοί είναι οι διδάσκοντες στο Γυμνάσιο).

 

Γιώργος Φασουλόπουλος says:

07/12/2018 at 4:09 μμ 

καλησπέρα Διονύση,

όλα τα διαγωνίσματα του ylikonet γίνονται best seller στα  γνωστά «τακτά διαστήματα».

Ευχαριστώ για το καλλιτεχνικό καδράρισμα της φωτογραφίας.

Την τράβηξα χθές βράδυ στο πάρκο «Νιάρχος» και την επέλεξα γιατί μου έδωσε την αίσθηση της κίνησης καθώς η κατασκευή με τα επάλληλα ισοσκελή τρίγωνα άλλαζε, με γρήγορο ρυθμό, χρώματα.

 

 

Διονύσης Μάργαρης
07/12/2018 9:46 ΜΜ

Καλησπέρα Γιώργο.

Πώς το έλεγε ο Φωτόπουλος;

Και μετά, θα κάθεσαι…

  

 

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
06/01/2019 6:43 ΜΜ

Γεια σου Γιώργο! Καλησπέρα Διονύση και Θοδωρή.

Μεταξύ γνωστών θεμάτων, το καινούριο που διακρίνω είναι το θέμα 4 (ως συνέχεια του 3).

Πρώτα απ’ όλα, γράφεις στο 3 ότι για τον υπολογισμό της ταχύτητας χρησιμοποιήσατε μόνο μετατόπιση και θέση; Πάει το διάστημα;

Και γω φέτος ασχολήθηκα περισσότερο από άλλα χρόνια με τη μετατόπιση, αλλά για την (μέση) ταχύτητα προτίμησα τον «διαστημικό» υπολογισμό της.

Σχετικά με το «οικονομικότερο» της μιας σχέσης, υποθέτω πως αναφέρεσαι στην ανεξαρτησία της μετατόπισης από την επιλογή της θέσης χ=0; Άρα, με αυτή την έννοια, η πρώτη είναι οικονομικότερη; Ή εννοείς κάτι άλλο;

Βέβαια, νομίζω ότι «οικονομικότερο όλων το διάστημα», χωρίς όμως το οικονομικότερο να είναι πάντοτε και το προτιμητέο…

Τέλος, θα ήθελα ένα άλλο θέμα 5, γιατί είναι ίδιας φύσης (μετατροπή μονάδων) με το 7 (κρατώ το 7, έχει …περισσότερα εφέ!)

Και λόγω της ημέρας:

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
06/01/2019 10:05 ΜΜ

Το ξέρεις ότι συμφωνώ για τη διδασκαλία.

Βέβαια, δε βλέπω το λόγο να ασχοληθεί κάποιος με τη θέση και τη μετατόπιση, αν δεν έχει σκοπό να κάνει το επόμενο βήμα, της γραφικής παράστασης χ-t. Το λέω, γιατί το είδα.

Η μετατόπιση τότε κινδυνεύει να μείνει μια ξερή αφαίρεση αριθμών (που κατά περιπτώσεις δυσκολεύει, π.χ. από αρνητική θέση σε αρνητικότερη)….

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
07/01/2019 6:19 ΜΜ

Αν βάλουμε …δυο, “αντικριστά αναπτυγμένες” κορδέλες, μια για θετικό και μια για αρνητικό ημιάξονα, δεκτό!

Μην πουν ότι υστερούμε έναντι …των ασκήσεων επί χάρτου!