Η ταχύτητα είναι μικρή και φαίνεται η ανάκλαση σε ακίνητο εμπόδιο.
Όμως η αργή κίνηση είναι εντυπωσιακή. Έχουμε κάνει διάφορες προσομοιώσεις με το geogebra. Η ταύτιση όσων έδειξες με το μαθηματικό μοντέλο είναι εντυπωσιακή.
Εντυπωσιακό …κύρια για μένα η συμβολή στην οποία βλέπουμε το πέρασμα και την συνέχεια διάδοσης των παλμών μετά τη συμβολή τους που φραστικά μόνο κατεβαίνει μπουκιά αμάσητη και μένει αχώνευτη.
Αυτός ήταν ένας απο τους στόχους Γιάννη (η ταύτιση με το μαθηματικό μοντέλο)
Παντελή σ’ ευχαριστώ. Αν δείς στο 1:40 του βίντεο ο παλμός που απομακρύνεται απο την κάμερα έχει μια “ατέλεια” την οποία “κουβαλάει” και μετά την συμβολή. Παρ’ ότι είχα και λήψη με πιό “ομαλούς” παλμούς την προτίμησα γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο. Να ‘σαι καλά.
Συγχαρητήρια Σπύρο.
Λίγες μέρες πριν θα ήθελα να το είχα. Χρησιμοποίησα βίντεο ενός αλλοδαπού, όχι δυστυχώς της ίδιας ποιότητας.
Σ’ ευχαριστώ Γιάννη.
Πράγματι το καθυστέρησα αν και το είχα απο καιρό στα σκαριά.
Ευτυχώς έχουμε στα Λύκεια το τεράστιο ελατήριο.
Η ταχύτητα είναι μικρή και φαίνεται η ανάκλαση σε ακίνητο εμπόδιο.
Όμως η αργή κίνηση είναι εντυπωσιακή. Έχουμε κάνει διάφορες προσομοιώσεις με το geogebra. Η ταύτιση όσων έδειξες με το μαθηματικό μοντέλο είναι εντυπωσιακή.
Καλησπέρα Σπύρο.
Εντυπωσιακό …κύρια για μένα η συμβολή στην οποία βλέπουμε το πέρασμα και την συνέχεια διάδοσης των παλμών μετά τη συμβολή τους που φραστικά μόνο κατεβαίνει μπουκιά αμάσητη και μένει αχώνευτη.
Αυτός ήταν ένας απο τους στόχους Γιάννη (η ταύτιση με το μαθηματικό μοντέλο)
Παντελή σ’ ευχαριστώ. Αν δείς στο 1:40 του βίντεο ο παλμός που απομακρύνεται απο την κάμερα έχει μια “ατέλεια” την οποία “κουβαλάει” και μετά την συμβολή. Παρ’ ότι είχα και λήψη με πιό “ομαλούς” παλμούς την προτίμησα γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο. Να ‘σαι καλά.
Διορθώνω στο 0:56 του βίντεο.
Παρατηρούσα τον παλμό που έφευγε από το χέρι σου υποθέτω για να καταλάβω την κίνηση του χεριού και είχα δει αυτό που λες. Ευχαριστώ
Μπράβο Σπύρο.
Πολύ διδακτικό βίντεο!