Είναι γεγονός ότι από την στιγμή που μπήκε το κεφάλαιο της υδροδυναμικής στα εξεταζόμενα στις Πανελλαδικές το ενδιαφέρον των συναδέλφων για έννοιες και ασκήσεις επί του κεφαλαίου, λογικά, αυξήθηκε σημαντικά. Είναι γνωστό
ότι το κεφάλαιο έχει ιδιαιτερότητες στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του.
Συνέχεια εδώ
Έχεις δίκιο Άρη. Προσοχή μεγάλη θέλει.
Καλησπέρα Άρη. Ωραία μελέτη, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου…
Καλησπέρα Αρη
Πολύ σημαντική η μελέτη που έκανες και το μάζεμα των συμπερασμάτων. Πολλές φορές θέλοντας να φτιάξουμε μια καλή άσκηση σκοτώνουμε την πραγματικότητα.
Καλημέρα Άρη.
Για ποιον κτυπάει η καμπάνα;
Άρη βρήκα τη μελέτη πολύ ενδιαφέρουσα ,καθώς δεν σου κρύβω ότι κάποια από αυτά πραγματικά τα αγνοούσα…
Άρη συγχαρητήρια για την ανάρτησή σου που αναφέρεται στις απώλειες ενέργειας όταν δεν έχουμε
τέλεια ρευστά.
Την περίπτωση ροής όταν έχουμε ξαφνική διεύρυνση του σωλήνα (η περίπτωση iii της ανάρτησής σου)
και κάποιες ασυμφωνίες στη βιβλιογραφία μπορείτε να δείτε εδώ.
https://drive.google.com/open?id=1EYQvn00mGcsBrwrkycWpS558gmQys_PD
Στις περιπτώσεις (όπου στο σχήμα Α ο σχεδιασμός του δοχείου αποσκοπεί στο να εξασφαλιστεί στρωτή ροή ) Α και Β είναι σαφές, από αυτά που έχω στο αρχικό μου κείμενο, ότι δεν έχουμε την ίδια ταχύτητα εξόδου, όπως θα μας έδινε μια απλή εφαρμογή Bernoulli.
Γιάννη, Αποστόλη, Χρήστο, Τάσο, Δημήτρη ευχαριστώ για τα λόγια σας.
Δημήτρη πολύ χρήσιμη η δουλειά που μας παρουσίασες.
Φίλε Διονύση το πνεύμα της γραφής μου περικλείεται στο:
“Αυτό που θέλω απλά να πω είναι ότι σε όλες αυτές τις περιπτώσεις να
προσέχουμε λίγο τα σχήματα των λαιμών και τις σχέσεις μεταξύ των
διαμέτρων στενώσεων και διευρύνσεων των σωλήνων για να είμαστε κάπως κοντά στην πραγματικότητα.”
Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω για κανέναν. Εξάλλου ξέρεις ότι αν είχα κάτι συγκεκριμένο θα το έλεγα χωρίς υπονοούμενα.
Καλησπέρα Άρη,πολύ ουσιαστική και χρήσιμη η ανάρτηση – παρέμβασή σου, θυμίζει ότι υπάρχουν όρια αν θέλουμε να μην ακυρώνουμε την πραγματικότητα. Δεν είμαι σίγουρος ότι θα εισακουσθεί ακόμη και στο κρίσιμο επίπεδο των θεμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Πολύ ωραία και η παραπομπή του Δημήτρη Σκλαβενίτη.
Άρη καλησπέρα!
Στην απλή εφαρμογή να υποθέσω ότι η επιφάνεια 1 είναι ανοικτή στην ατμόσφαιρα;
Καλησπέρα Γιάννη.
Ναι βέβαια. Σου δημιούργησε την αμφιβολία ίσως η γραμμή πάνω από το σημείο (1) στο δοχείο. ΄Εχεις δίκιο.