Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί την πρότασή του για τα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου όπως έχει αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (13585/21-12-18)
Δείτε το από εδώ:
(Visited 3,526 times, 1 visits today)
Η αντίθετη εικόνα (σε σχέση με τη Φυσική) στη Χημεία.
Η ύλη αυξήθηκε πλησιάζοντας την έκταση που είχε επί δεσμών, με προσθήκη διαμοριακών δυνάμεων, ηλεκτροχημείας αλλά και από οργανική συνθέσεις, διακρίσεις…
Και μια ερώτηση προς το ΙΕΠ.
Ποια η φιλοσοφία για τον ορισμό διδακτέας ύλης; Δικαιολογείται τέτοια διαφορά στη φιλοσοφία; Στο ένα μάθημα μείωση (επί της ουσίας) της ύλης, στο άλλο αύξηση;
Τι είναι παιδαγωγικό ορθό; Τι εξυπηρετεί τη λειτουργία του σχολείου; Γιατί τέτοια αντίφαση με τις προτάσεις του ίδιου οργάνου;
Συγνώμη αλλά η ύλη πήρε την έκταση “που είχε επί δεσμών” είναι εντελώς “τηλε-δημοσιογραφική”.
Στις δέσμες υπήρχε ksp, “η διαδικασία διαχωρισμού των αμινών είναι επίπονος..”, “χρήσεις της φορμαλδ娴υδης…”
Χωρίς να γνωρίζω καν ποιός είναι στο Π.Ι. θα έλεγα ότι οι επιλογές τους ήταν 100% δικαιολογημένες, εν τάχει..
1) Οι προσθετικές Ιδιότητες είναι αντικείμενο της Χημείας και όχι της πολυπραγμοσύνης της Λυκειακής Βιολογίας
2) Το Qc απαραίτητο αν θέλει π.χ. κάποιος να εξηγήσει με LeChatelier που μετατοπίζεται η ισορροπία αραιώνοντας ένα διάλυμα RCOOH
3) ΗλεκτροΧ & γαλβανικά για να αντικατασταθεί το απολίθωμα της λυκειακής εκπαίδευσης “η αντίδραση απλής αντικατάστασης δεν γίνεται” με “η αντίδραση απλής αντικατάστασης δεν γίνεται αυθόρμητα”
4) Συνθέσεις & διακρίσεις θα οδηγήσουν στην καλύτερη κατανόηση των υπαρχόντων οργανικών αντιδράσεων, αν κρίνω από τα εκτός ύλης του σχολικού βιβλίου (δεν μιλάμε για οργανική σύνθεση)
Δηλαδή σε γενικές γραμμές η ύλη παραμένει η ίδια, απλά προστίθενται κάποια διευκρινιστικά κομμάτια για να μπορέσει να εξετασθεί σε περισσότερο βάθος.
Το αναλυτικό πρόγραμμα της Γ Λυκείου είναι ίδιο με την εξεταστεα ύλη των πανελληνίων ή μοίρασε σανό πάλι το Υπουργείο ?
Είναι το ίδιο Αντώνη ή υπάρχει αύξηση ύλης στη Χημεία;
Λυπαμαι αλλά έχω μόνο εξεταστιοκεντρικη άποψη και θεώρηση για τις ύλες της Γ Λυκείου . Δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο πέρα από την εξεταστεα ύλη .( Όπως φαντάζομαι όλοι μας ).
Π(γ)ιοτητα … Last year .
Διονύση είσαι σίγουρος για τον “υπότιτλο” … “Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα σπουδών Για τη Χημεία Γ΄Λυκείου για την επόμενη σχολική χρονιά 2019-2020″
Γιατι εγώ παντού διαβάζω ” Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί την πρότασή του για τα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου όπως έχει αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων”
Τα νέα Προγράμματα Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου του 2020
ΙΕΠ:Ο καθορισμός της διδακτέας και εξεταστέας ύλης και οι σχετικές οδηγίες θα ακολουθήσουν.
Εγώ αυτό τον τίτλο βλέπω…..
Εγω βλέπω και αυτον τον τίτλο
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/281787_i-protasi-toy-iep-gia-ta-programmata-spoydon-tis-g-taxis-gel
Μιλάς με γρίφους γέροντα (Κόναν ο Βάρβαρος).
Για τη χημεία είναι το πρόγραμμα σπουδών θα ακολουθήσει ανακοίνωση για τη διδακτέα και την εξεταστέα ύλη!!!
Καλημέρα συνάδελφοι Χημικοί.
Δίκιο έχετε… Η πρόταση του ΙΕΠ ανακοινώθηκε….