Διαγώνισμα στο Ηλεκτρικό ρεύμα 2019

Στο διπλανό κύκλωμα οι αντιστάσεις των αντιστατών είναι: R1 = 10 Ω , R2 = 6 Ω , R3 = 6 Ω , R4 = 3 Ω και η πηγή με ηλεκτρεγερτική δύναμη E, έχει εσωτερική αντίσταση r. Οι αγωγοί σύνδεσης έχουν αμελητέα αντίσταση. Αρχικά ο διακόπτης είναι ανοικτός. Να υπολογίσετε:

Γ1. Το λόγο των ισχύων P3/P4 που δαπανούν οι αντιστάτες R3 και R4 αντίστοιχα.

Γ2. Την ΗΕΔ της πηγής και την εσωτερική της αντίσταση r.

Γ3. Τις εντάσεις των ηλεκτρικών ρευμάτων Ι και Ι3, Ι4 που διαρρέουν τους αντιστάτες R3 και R4 αντίστοιχα.

Γ4. Το ποσοστό μεταβολής της ισχύος που δαπανά ο αντιστάτης R2, αν κλείσουμε τον διακόπτη δ.

Η συνέχεια εδώ.

(Visited 3.587 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
6 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Πολύ καλά θέματα Βασίλη.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Βασίλη. Σ΄ευχαριστούμε για το διαγώνισμα, το οποίο θα έλεγα ότι μας δίνει ωραίες ιδέες για το τελικό του Ιουνίου.
Τα θέματα είναι πολύ υψηλού επιπέδου, αλλά νομίζω μόνο κάποιοι μαθητές θετικής κατεύθυνσης θα μπορούσαν να απαντήσουν. Εννοείται πως εμείς δεν πρέπει να απαξιώνουμε το μάθημα και τα θέματα είναι συνάρτηση της δουλειάς μας στην τάξη.
Κι εγώ σε αυτό το επίπεδο θα έβαζα θέματα, αλλά θα ήξερα πως οι μαθητές της Θεωρητικής ή των Οικονομικών θα έδιναν λευκές κόλες με λίγο Σ-Λ στο Α΄θέμα…

Χαράλαμπος Κασωτάκης

Κάνω λάθος ή οι οδηγίες του υπουργείου γράφουν “να μην γίνουν παραδείγματα/ ασκήσεις που να περιέχουν παραπάνω από τρεις αντιστάτες σε αυτή την τάξη; Εκτός αν δόθηκαν σε φροντιστήριο.

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής

Χαράλαμπε, κλείσε το διακόπτη, ώστε οι αντιστάτες να γίνουν 3 🙂

Εντάξει ο Βασίλης δουλεύει σε φροντιστήριο, αλλά και σε σχολείο να ήταν, εγώ μαζί του…

Χαράλαμπος Κασωτάκης

κι εγώ μαζί του είμαι δεν καταλαβαίνω κανένα κόφτη ούτε για κεκλιμένα, ούτε για τροχαλίες, ούτε για δύναμη μεταβλητού μέτρου, ούτε κυρίως για Cp, Cv αλλά για να καταλάβεις ποιοί και γιατί βγάζουν τη διδακτέα ύλη πρέπει να έχεις σπουδάσει… χαοτική δυναμική. Αν δεν ήταν θέμα διαγωνίσματος ή εξετάσεων δεν θα το σχολίαζα καν. Αλλά αν τύχεις σε τυπολάτρη σύμβουλο ή αν κάποιος μαθητής προσβάλλει νομικά τις εξετάσεις ή το διαγώνισμα θα βρεις μπελά χωρίς λόγο (έχει τύχει παλιότερα σε συνάδελφο από το σχολείο μου)