Subscribe
Ειδοποίηση για
4 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Διονύση.

Θυμάμαι που είχα ζητήσει από τους μαθητές αν κάποιος μπορεί να φέρει μια ρόδα ποδηλάτου για το εργαστήριο και την επομένη ήρθε μια ρόδα χωρίς λάστιχο (ζάντα).

Είδαν και ένοιωσαν τα παιδιά κι εγώ τις αλληλεπιδράσεις κατά την μεταβολή της L και δεν πίστευαν το πόσο έντονη ήταν .Στην εκτέλεση βέβαια με την περιστρεφόμενη καρέκλα του εργαστηρίου δεν τα καταφέρναμε καλά λόγω υπερβολικών τριβών …υποθέσαμε για το αίτιο . Θυμάμαι ιδιαίτερα την αλληλεπίδραση όταν από κατακόρυφο τον άξονα τον φέρναμε οριζόντια.

Αναζητώ αυτό το χώρο .Τώρα στη κουζίνα… 

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Σημαντικό αυτό που λες για έντονα και διακριτά περαιτέρω τα αποτελέσματα στο σύστημα τροχός ,μαθητής- καρέκλα ,αλλά στα χέρια του είναι διακριτή η αναγκαιότητα εφαρμογής ροπής … Και κατανοώ βέβαια την παρέμβαση που σχετίζεται προφανώς με τον τίτλοindecision

Αντ' αυτού ικανοποιητικά ήταν τα αποτελέσματα όταν εκτελούσαμε την διατήρηση … με το μαθητή στη καρέκλα με τεντωμένα χέρια κρατώντας τα γυμναστικά βαράκια του έδινα μια ώθηση ροπής και ενώ έπαιρνε μια στροφή του φώναζα κλείσε χέρια και …φαινότανε η επιτάχυνση… 

Η πλάκα είναι ότι ακόμη και με το spinner κρατημένο στα δυό δάκτυλα νοιώθεις την ροπή που απαιτείται για να αλλάξεις κατεύθυνση του άξονα . Αυτό το "κατάλαβε" και το μικρό ανθρωπάκι που με εκπλήσσει με την απορία του,…" γιατί όταν είναι μη περιστρεφόμενο το spinner το γυρίζει ανάποδα και δε νοιώθει κάτι στα δάκτυλα ,ενώ όταν στρέφεται και πάει να το γυρίσει …νοιώθει"

Σ'ευχαριστώ για την παρέμβαση ,φυσικής βαρύτητας.

Σου εύχομαι να 'χεις χρόνο μπόλικο να κάνεις παρέα με τα εγγόνια.

Θα σε εκπλήξουν υποθέτω ,γιατί το ζω.