Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου “Αριστοτέλης” 2019

Δείτε τα σημερινά θέματα του διαγωνισμού για το Γυμνάσιο:

  Θέματα A’ Γυμνασίου

  Θέματα Β’ Γυμνασίου

  Θέματα Γ’ Γυμνασίου

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού ,    με κλικ …εδώ.

 

 

(Visited 1,325 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
8 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης
2 έτη πριν

Καλημέρα Διονύση .

Πράγματι ωραίο και να υποθέσω ελκτικό για μικρούς σκεπτόμενους…

Για τα θέματα της Β΄ η εκτίμησή μου ,μάλλον υποκειμενική, αφού η επαφή μου συμβαίνει μέσω ενός ανηψιού που του αρέσει να "παίζει" με τα φυσικομαθηματικά "παιχνίδια". Τα θεωρώ κατ' αρχή σαφή , και σε επίπεδο δυσκολίας μέτριο με υπερβάλλοντα ίσως κόπο στις πράξεις όμως τα "μηχανάκια" βοήθησαν.

Συγκεκριμένα: Α1)απλό ,Α2) Απλό αλλά δεν ξέρω πλην της αριθμητικής διδάσκονται και διαν/κή μέση ταχύτητα ;

2ο ΘΕΜΑ  :  Απλό

3ο ΘΕΜΑ : Καλό μέτριας δυσκολίας ( δεν ξέρω αν απαιτηθεί η δικαιολόγηση του ρόλου της ατμοσφαιρικής πίεσης)

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ : Καλό  μέτριας δυσκολίας ,με ιδιαίτερο το Δ4) λόγω του ότι δεν μαθαίνουν σχέση του 2ου νόμου και η περιγραφή μάλλον δυσκολεύει.

Τι αναζητώ ;  Μια παραστασούλα ,να δοθεί η να ζητηθεί

Εκτίμηση του ανηψιού : …βατά 

Βαγγέλης Κουντούρης
2 έτη πριν

καλησπέρα σε όλους

θέματα Β΄ τάξης

άμα των ξεκινήματι: ένσταση για την εκφώνηση του θέματος Α2

δίδονται δύο σχέδια ανεξάρτητα μεταξύ τους, και, με γυμνό μάτι τουλάχιστον, δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν είναι ίσα μεταξύ τους τα διάφορα επί μέρους τμήματα π.χ. αν το ΑΒ του αριστερά σχεδίου είναι ίσο με το ΑΒ του δεξιά, το ΑΕ του αριστερά με το ΑΕ του δεξιά, που έχει και καθοριστική σημασία, κ.ο.κ.

και επειδή ως Πειραματικός είχα υποψίες, έκανα μεγέθυνση, εκτύπωσα, μέτρησα και διαπίστωσα ότι: τα τμήματα ΑΕ στις δύο διαδρομές δεν είναι ίσα, με τη δική μου μεγέθυνση το αριστερά ΑΕ είναι ίσο με 40mm και το δεξιά με 38mm

φαίνεται ότι κακώς η δεξιά διαδρομή σχεδιάστηκε “κοιτάζοντας” την αριστερή, και όχι με αντιγραφή- επικόλληση και προσθήκη

θα έπρεπε η εικόνα να είναι μία και πάνω της να σημειώνονται με κάποιο τρόπου και οι δύο διαδρομές π.χ. με γραμμές διαφορετικού πάχους ή με διαφορετικές εστιγμένες

Βαγγέλης Κουντούρης
2 έτη πριν

θέματα Β΄ Τάξης

Πειραματικό: αρκετά καλό

(με δύο "ψιλά": το σχέδιο της διάταξης ήταν καλύτερα, για εποπτικούς λόγους, να φαίνεται πριν τις άλλες εικόνες και

το χρονόμετρο ήταν καλύτερα να φαίνεται πιο ψηλά από την τροχιά, φαίνεται και δεν φαίνεται ότι είναι πίσω, για να μην δημιουργεί ται εντύπωση πιθανού τρακαρίσματος)

Βαγγέλης Κουντούρης
2 έτη πριν

θέματα Γ΄ Τάξης

αρκετά δύσκολα μερικά θέματα θεωρίας

πολύ καλό το πειραματικό

Βαγγέλης Κουντούρης
2 έτη πριν

θέματα Α΄ Τάξης

πολύ καλά θέματα

(ε, χμ, και το είδα ότι η τροχαλία στην εικόνα είναι στραβά…)

Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης
2 έτη πριν

Το πρωτότυπο “πειραματικό” περιβάλλον του 1ου Θέματος της Α Τάξης, προβλέπει καταγραφές χρόνων στο σκοτάδι.

Αυτό επιτυγχάνεται, μόνον όταν κλείνει το κύκλωμα με την βοήθεια του επιταχυνόμενου αγώγιμου σώματος Σ1, τις χρονικές στιγμές που περνά από τις αγώγιμες επαφές στις θέσεις Α, Β, Γ & Δ και έτσι ανάβουν οι αντίστοιχοι λαμπτήρες, που ο καθένας έχει αυτόνομη τροφοδοσία.

Το επόμενο ερώτημα, ζητά τα πλεονεκτήματα του ακόλουθου, πιο “οικονομικού” κυκλώματος.

Το μειονέκτημά του δεύτερου κυκλώματος είναι ότι, δεν θα ληφθούν μετρήσεις στις θέσεις Γ και Δ, γιατί η διάταξη με την πηγή και το λαμπάκι στις εικονιζόμενες θέσεις, δεν αποκαθιστούν κύκλωμα όταν περνά το Σ1.