Θέματα Προαγωγικών Φυσικής Α’ Λυκείου

ΘΕΜΑΤΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2019
Τάξη: A΄ Λυκείου Ημερομηνία: 4/6/2019
Μάθημα: Φυσική

Β2. Ένα σώμα Σ1 κινείται σε λείο οριζόντιο επίπεδο με ταχύτητα υ1, ενώ ένα δεύτερο σώμα Σ2, συγκρατείται σε ύψος h, πάνω από το οριζόντιο επίπεδο. Τη στιγμή που το Σ1 σώμα περνά από τη θέση Γ, όπου (ΓΟ)=(ΒΟ)=h αφήνουμε το σώμα Σ2 να πέσει, με αποτέλεσμα τα σώματα να συγκρουστούν στο σημείο Ο, όπως στο σχήμα.

Η ταχύτητα υ1 του σώματος Σ1 συνδέεται με το ύψος h από το οποίο αφήνεται το σώμα Σ2, με τη σχέση:

Θέματα-Απαντήσεις

(Visited 3,340 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
6 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής

Ευχαριστώ Θοδωρή για τα θέματά σου τα οποία και μοιράστηκες.

Περιμένω και άλλους φίλους, να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ υπερτριπλασιασμό των επισκεπτών μας (σε σχέση με το μήνα Δεκέμβριο ή Ιανουάριο), οι οποίοι συνήθως ανοίγουν σελίδες με θέματα εξετάσεων ή διαγωνίσματα. Πράγμα που σημαίνει ότι ψάχνουν και ίσως παίρνουν θέματα ή ιδέες. Κάνουν με άλλα λόγια ανάληψη!

Αλλά τότε θα περίμενε κάποιος να κάνουν και… κάποια κατάθεση!

Γιώργος Ρετσίνης

Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για τα θέματα.

Μια ερώτηση σχετικά με το Α1. Στην εκφώνηση η μοτοσυκλέτα καταδιώκει το αυτοκίνητο που προπορεύεται και ευλόγως θα υποθέσει ο μαθητής ότι η μοτοσυκλέτα επιταχύνει. Όμως στην περίπτωση που η μοτοσυκλέτα επιβραδύνεται, ενώ η αρχική της ταχύτητα ήταν μεγαλύτερη του αυτοκινήτου, θα μπορούσε να έχει την ίδια ταχύτητα με το αυτοκίνητο την στιγμή της συνάντησης. Συνεπώς σωστή απάντηση θα μπορούσε να θεωρηθεί και η Α.

Γιώργος Κόμης
2 έτη πριν

Ωραία θέματα Θοδωρή. Έξυπνα, χωρίς εκζητήσεις και μη τετριμμένα. Ψηφίζω Β2 και Δ

Γιώργος Αλοΐζος
2 έτη πριν

Εξαιρετικά άρτιο διαγώνισμα όσον αφορά την κάλυψη ύλης-διδακτικών στόχων.

Ένας μικρός σχολιασμός με σεβασμό:

Α1 – θέλει λίγη επεξεργασία στην εκφώνηση…προσωπική άποψη.

Α4 εξαιρετικό (και νόμιζα κοιτώντας αρχικά Γ και Δ ότι μπορούσαν να ξεφύγουν από ΘΜΚΕ)

Μου άρεσε ιδιαίτερα το θέμα Α σαν σύνολο.

Β1 … είμαι σίγουρος ότι κάποιοι μικροί θεούληδες ανακάτεψαν την ταχύτητα με την βαρυτική δυναμική ενέργεια λόγω παρεμφερών συμβόλων…..έπεσα μέσα;

Β2 εξαιρετικό

Μου άρεσε ιδιαίτερα ότι εξέτασες τον 3ο νόμο του Νεύτωνα (πολλοί τον υποτιμούν) και έδωσες σημασία στις έννοιες της τριβής.

Ερώτηση: Στο Δ2 η πλειοψηφία το πήγε ενεργειακά (όπως η προτεινόμενη λύση) ή ακολούθησαν το 2ο νόμο του Νεύτωνα για τη λύση;

Ευχαριστώ θερμά για το διαγώνισμα.

Υπογραφή: Ένας δανειολήπτης με πολλά χρέη προς τους "μετόχους" της σελίδας.

 

Δημήτρης Αγαλόπουλος

Καλησπερα Θοδωρή,πολύ ωραία τα θεματα που επιλέξατε με την Παναγιώτα και για την Α  λυκείου..

Αντε βγάλτε και της Γ για να μην δούμε απροοπτα, μιας και τα κύματα όπως προεβλεψες θα χουν την τιμητική τους!

Γιώργο Ρετσίνα νομίζω ότι το καταδιώκει που ανεφερες και εσυ ,κρύβει όλο το περιεχόμενο..Αν όμως θέλουμε τυπικότητα πρέπει να αναφερθεί με ολοένα και αυξανόμενο μέτρο ταχύτητας..

Να είστε καλά!