Τα θέματα επιχειρούν να αποτιμήσουν την εννοιολογική κατανόηση καθημερινών φαινομένων, κλασσικών πειραμάτων, που έγιναν στο εργαστήριο ή αναφέρονται σε επιστημονικούς σχεδιασμούς. Υπάρχουν και δύο τυπικές αξιολογικές κατασκευές. Μερικά απ’ αυτά απαιτούν και απλούς λογαριασμούς.
Τα θέματα σε pdf.
Γ+Γ
καλησπέρα Γιώργο
δεν μπορώ να δω το αρκουδάκι στο 6 και το τραπέζει στο 7, ίσως διότι δεν έχω W
πολύ καλά θέματα, συμπεραίνω και πολύ καλή δουλειά που πρέπει να έχει προηγηθεί στην τάξη
επιλέγω τα 3 και 8
(και "γκρινιάζω" ελαφρώς για τη διατύπωση του 1β "αν κοπεί …και τα ρίξεις";, καλύτερα: "αν κόψεις… και τα ρίξεις" ή "αν κοπεί…και τα κομμάτια ριχτούν")
Βαγγέλη καλημέρα!
Αφού αποδέχτηκες αδιαμαρτύρητα ότι για τις ανάγκες των προαγωγικών του Ιουνίου οι μαθητές καλούνται να τεμαχίσουν μεταλλικά νομίσματα,
οφείλουμε να συμμεριστούμε και εμείς τις καλλιεπείς γλωσσικές σου ενστάσεις.
Έχεις δίκιο!
Καλημέρα Γιώργο και σε ευχαριστούμε.
Ωραία θέματα, με κορυφαίο το:
"Τι θα συμβεί αν δημιουργήσεις με πυρωμένο καρφί μια τρύπα τ στο πλευρικό τοίχωμα της σύριγγας και τραβήξεις πάλι το έμβολο προς πάνω πριν να ξεπεράσει και αφού ξεπεράσει την τρύπα;"
Έβαλα παραπάνω το αρχείο και σε pdf για να βλέπει τις εικόνες ο Βαγγέλης!
καλημέρα Διονύση, ευχαριστώ, δεν έβλεπα ούτε το ποτήρι, ούτε την εικόνα στο 2, ούτε το διάγραμμα στο 3
καλημέρα Γιώργο (τώρα το είδα, ου γαρ το γήρας…) πράγματι δύσκολο πειραματικά το θέμα με τα νομίσματα, όχι τόσο για τον τεμαχισμό, αλλά περισσότερο για την σπατάλη σε δύσκολους καιρούς…