Ηλεκτρεγερτική δύναμη από επαγωγή σε κινούμενο πλαίσιο

Αγώγιμο πλαίσιο σχήματος ισοσκελούς τριγώνου με πλευρές ΑΟ=ΒΟ=l και γωνία κορυφής 2φ βρίσκεται σε περιοχή όπου δεξιά από μια διαχωριστική ευθεία υπάρχει ομογενές μαγνητικό πεδίο, μεγάλου εύρους, μαγνητικής επαγωγής Β κάθετης στο επίπεδο του πλαισίου. Τη χρονική στιγμή μηδέν το πλαίσιο αρχίζει να εισέρχεται στο μαγνητικό πεδίο, με τρόπο που φαίνεται στην εικόνα, ώστε να προηγείται η κορυφή Ο και η ταχύτητά του…

συνέχεια…

 

(Visited 1,337 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ξενοφών Στεργιάδης

Καλό μεσημέρι, Βαγγέλη πολύ ωραία και διεξοδική παρουσίαση.Κάτι τέτοια κάνετε εσείς οι συνταξιούχοι baby boomers του ylikonet και θέτετε σε εμάς τους νέους το δίλημμα αν πρέπει να  σας συγχωρήσουμε για όλα τα άλλα.smiley

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Βαγγέλη. Χορταστική πενταπλή λύση για όλους…με δώρο την 6η – λανθασμένη επίτηδες! 
Στην τάξη όταν την κάνουμε, με το 7ωρο, μπορούμε εκτός από αυτά που ζητάς στο σχόλιο 6, να ζητήσουμε τα διαγράμματα: Ροή – Χρόνος, ΗΕΔ  – Χρόνος και σε ισόπλευρο μόνο, για να μη βαρύνει, διάγραμμα Δύναμη Laplace – Χρόνος.

Μανώλης Δρακάκης
1 έτος πριν

 

Βαγγέλη καλησπέρα.

Ως συνήθως τα είπες όλα.

Εγώ αν πάρω φέτος Γ  λυκείου θα προκρίνω την 1η λύση αν και μου αρέσει περισσότερο η 2η. Αυτή πρότεινα και στο παρελθόν. Και τούτο διότι είναι κατά την  γνώμη μου  πιο «χειροπιαστό» δυο πηγές ίδιας πολικότητας να προστίθενται για να  προκύψει η τελική ΗΕΔ. Και η φορά του ρεύματος γίνεται πιο εύκολα κατανοητή. Το θέμα είναι ιδιαίτερα σύνθετο με έντονο το άρωμα των δεσμών…

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 έτος πριν

Καλημέρα Βαγγέλη.

Την γνωρίζω την άποψή σου για την "βασική σχέση" Ε=Βυl, αλλά και συμφωνώ ότι ο 2ος τρόπος είναι "κόλπο".

Υπάρχει όμως και ο 3ος τρόπος που είναι συμβατός με τη λογική του βιβλίου. Έχει μια παραγώγιση αλλά τι να κάνουμε;

Μην τα θέλουμε όλα εύκολα….

Ξενοφών Στεργιάδης

Καλό απόγευμα, μια ερώτηση που δεν είναι ρητορική.Οι υποψήφιοι του πεδίου Υγείας που ως γνωστόν εφέτος δεν θα διδαχθούν Μαθηματικά, που θα μάθουν περί παραγώγου και κανόνων παραγώγισης;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Βαγγέλη, έμεινες Αθήνα και μας έχεις στρώσει στη δουλειά….

Μας θυμίζεις όσα θέλουμε να μην θυμόμαστε….τουλάχιστον τον Αύγουστο

Τι να σε κάνουμε…που σε αγαπάμε..

Προφανώς, "φιλικότερος" τρόπος για παιδιά είναι ο 1ος, αλλά δεν….

Η πρόταση σου 4ος και 5ος θεωρώ πως για μαθητές είναι δυσκολονόητοι και οι δύο

Με τα σημερινά δεδομένα, προτιμότερος τρόπος είναι ο 2ος, αλλά δεν αποκλείεται και ο 3ος

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Καλησπέρα Ξενοφώντα…..

Αφού ξέρεις πως οι περισσότεροι μαθητές, "εφαρμοσμένα" μαθηματικά μαθαίνουν από το Φυσικό τους,

τι ανησυχείς;;;;

Να σου θυμίσω……κλίση, τριγωνομετρικές εξισώσεις, εκθετικές-λογαριθμικές….άθροισμα απείρων όρων,

γραφικές παραστάσεις τριγωνομετρικών συναρτήσεων…..

Την παραγώγιση θα φοβηθούμε;;;;