Υλικό Φυσικής – Χημείας

Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…

Menu

Skip to content
  • Αρχική
  • Δημοσιεύσεις
  • Περιεχόμενα
  • Ιστολόγια
  • Φόρουμ
  • Αναρτήσεις
  • Φυσική
    • Ανά τάξη-κεφάλαιο
  • Χημεία
    • Χημεία ανά τάξη
  • Άρθρα
    • Άρθρα Φυσικής
    • Άρθρα Χημείας
    • Γενικά θέματα
  • Υπόλοιπα
    • Διάφορα
    • Διδασκαλία
    • Χρήσιμα
    • Blogspot
  • Δραστηριότητα
    • Δίκτυο
    • Βοήθεια
    • Οροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
  • Φωτογραφίες
    • Βίντεο
    • Εκδηλώσεις
  • Μέλη

Ηλεκτρεγερτική δύναμη από επαγωγή σε κινούμενο πλαίσιο

Αναρτήθηκε την 19/08/2019 από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης. Το ιστολόγιο του/της Βαγγέλης Κουντούρης

Αγώγιμο πλαίσιο σχήματος ισοσκελούς τριγώνου με πλευρές ΑΟ=ΒΟ=l και γωνία κορυφής 2φ βρίσκεται σε περιοχή όπου δεξιά από μια διαχωριστική ευθεία υπάρχει ομογενές μαγνητικό πεδίο, μεγάλου εύρους, μαγνητικής επαγωγής Β κάθετης στο επίπεδο του πλαισίου. Τη χρονική στιγμή μηδέν το πλαίσιο αρχίζει να εισέρχεται στο μαγνητικό πεδίο, με τρόπο που φαίνεται στην εικόνα, ώστε να προηγείται η κορυφή Ο και η ταχύτητά του…

συνέχεια…

 

(Visited 1,098 times, 1 visits today)
Δημοσιεύτηκε σε: Φυσική Γ και ετικέτες 3.1. Ηλεκτρομαγνητισμός, 3.12. Επαγωγή. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Ένα πλαίσιο μπαίνει σε μαγνητικό πεδίο
Οικολογικό ποδήλατο →

13 σχόλια στο “Ηλεκτρεγερτική δύναμη από επαγωγή σε κινούμενο πλαίσιο”

Comment navigation

Νεώτερα σχόλια →
  1. Ξενοφών Στεργιάδης says:
    19/08/2019 at 1:03 μμ

    Καλό μεσημέρι, Βαγγέλη πολύ ωραία και διεξοδική παρουσίαση.Κάτι τέτοια κάνετε εσείς οι συνταξιούχοι baby boomers του ylikonet και θέτετε σε εμάς τους νέους το δίλημμα αν πρέπει να  σας συγχωρήσουμε για όλα τα άλλα.smiley

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  2. Ανδρέας Ριζόπουλος says:
    19/08/2019 at 2:19 μμ

    Καλησπέρα Βαγγέλη. Χορταστική πενταπλή λύση για όλους…με δώρο την 6η – λανθασμένη επίτηδες! 
    Στην τάξη όταν την κάνουμε, με το 7ωρο, μπορούμε εκτός από αυτά που ζητάς στο σχόλιο 6, να ζητήσουμε τα διαγράμματα: Ροή – Χρόνος, ΗΕΔ  – Χρόνος και σε ισόπλευρο μόνο, για να μη βαρύνει, διάγραμμα Δύναμη Laplace – Χρόνος.

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  3. Βαγγέλης Κουντούρης says:
    19/08/2019 at 8:47 μμ

    καλησπέρα Ξενοφώντα, να μας συγχωρήσετε για να έχετε την ευχή μας, ποτέ δεν ξέρεις…

    καλησπέρα Ανδρέα, από κάθε δύσκολο υπάρχει και πιο δύσκολο

    με τα αυτήν την στιγμήν δεδομένα θεωρώ ότι η άσκηση είναι ¨ανω φράγμα" για Πανελλήνιες, αλλά η "προπόνηση" στα δύσκολα δεν κάνει κακό… 

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  4. Μανώλης Δρακάκης says:
    19/08/2019 at 9:55 μμ

     

    Βαγγέλη καλησπέρα.

    Ως συνήθως τα είπες όλα.

    Εγώ αν πάρω φέτος Γ  λυκείου θα προκρίνω την 1η λύση αν και μου αρέσει περισσότερο η 2η. Αυτή πρότεινα και στο παρελθόν. Και τούτο διότι είναι κατά την  γνώμη μου  πιο «χειροπιαστό» δυο πηγές ίδιας πολικότητας να προστίθενται για να  προκύψει η τελική ΗΕΔ. Και η φορά του ρεύματος γίνεται πιο εύκολα κατανοητή. Το θέμα είναι ιδιαίτερα σύνθετο με έντονο το άρωμα των δεσμών…

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  5. Βαγγέλης Κουντούρης says:
    19/08/2019 at 11:31 μμ

    να είσαι καλά Μανώλη (σε χάσαμε τελευταία) ευχαριστώ πολύ

    κατά την πολλές φορές εκφρασμένη άποψή μου, η πρώτη είναι η λύση, η δεύτερη είναι "κόλπο"

    προσωπικά, και το έχω ξαναγράψει πολλές φορές, γνωρίζοντας ότι αποτελώ ισχνή μειοψηφία, είμαι, συντομογραφικά και συμβολικά, του ότι “παν τι κινούμενο σε μαγνητικό πεδίο είναι Βυl και τα “παιδιά” αυτού” δεν με “σκοτίζει” σε τέτοια περίπτωση, καμμιά μαγνητική ροή και καμμιά μεταβολή της, αλλά είμαι μειοψηφία…

    ως προς το ερώτημα που έθεσες στη διπλανή ανάρτηση, αν είναι δυνατόν να τιμωρηθεί κάποιος που γνωρίζει κάτι παραπάνω!, είναι προφανής η θέση μου

    άλλωστε “κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη…”, αρκεί, όμως, να εξηγήσει ότι η φορά της Lorenz είναι, άρα το “-” της Εεπ είναι, άρα…, .οχι απλά συμπεραίνω που μπορεί να είναι και στην τύχη

     

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  6. Διονύσης Μάργαρης says:
    20/08/2019 at 8:18 πμ

    Καλημέρα Βαγγέλη.

    Την γνωρίζω την άποψή σου για την "βασική σχέση" Ε=Βυl, αλλά και συμφωνώ ότι ο 2ος τρόπος είναι "κόλπο".

    Υπάρχει όμως και ο 3ος τρόπος που είναι συμβατός με τη λογική του βιβλίου. Έχει μια παραγώγιση αλλά τι να κάνουμε;

    Μην τα θέλουμε όλα εύκολα….

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  7. Βαγγέλης Κουντούρης says:
    20/08/2019 at 8:46 πμ

    καλημέρα Διονύση

    ναι, μια παραγωγούλα δεν χάλασε κι ο κόσμος…

    προσωπικά για τους μαθητές συνιστώ την 4η και 5η λύση, διότι θεωρώ ότι είναι πιο κοντά στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου, το οποίο και δεν μπορώ να "θάψω" τελείως και για υποκειμενικούς λόγους, αλλά και για αντικειμενικούς, μην ξεχνάμε, Γενικής Παιδείας είναι, πώς έγενε Κατεύθυνσης μόνο οι ινστρούκτορες του Υπουργείου γνωρίζουν…

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  8. Ξενοφών Στεργιάδης says:
    20/08/2019 at 6:16 μμ

    Καλό απόγευμα, μια ερώτηση που δεν είναι ρητορική.Οι υποψήφιοι του πεδίου Υγείας που ως γνωστόν εφέτος δεν θα διδαχθούν Μαθηματικά, που θα μάθουν περί παραγώγου και κανόνων παραγώγισης;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  9. Θοδωρής Παπασγουρίδης says:
    20/08/2019 at 6:22 μμ

    Βαγγέλη, έμεινες Αθήνα και μας έχεις στρώσει στη δουλειά….

    Μας θυμίζεις όσα θέλουμε να μην θυμόμαστε….τουλάχιστον τον Αύγουστο

    Τι να σε κάνουμε…που σε αγαπάμε..

    Προφανώς, "φιλικότερος" τρόπος για παιδιά είναι ο 1ος, αλλά δεν….

    Η πρόταση σου 4ος και 5ος θεωρώ πως για μαθητές είναι δυσκολονόητοι και οι δύο

    Με τα σημερινά δεδομένα, προτιμότερος τρόπος είναι ο 2ος, αλλά δεν αποκλείεται και ο 3ος

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
  10. Θοδωρής Παπασγουρίδης says:
    20/08/2019 at 6:28 μμ

    Καλησπέρα Ξενοφώντα…..

    Αφού ξέρεις πως οι περισσότεροι μαθητές, "εφαρμοσμένα" μαθηματικά μαθαίνουν από το Φυσικό τους,

    τι ανησυχείς;;;;

    Να σου θυμίσω……κλίση, τριγωνομετρικές εξισώσεις, εκθετικές-λογαριθμικές….άθροισμα απείρων όρων,

    γραφικές παραστάσεις τριγωνομετρικών συναρτήσεων…..

    Την παραγώγιση θα φοβηθούμε;;;;

    Συνδεθείτε για να απαντήσετε
1 2 Επόμενο »

Comment navigation

Νεώτερα σχόλια →

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Αναρτήσεις
Άρθρα
Βίντεο
Δημοσιεύσεις
Διάφορα
Ομάδα Α.
Ομάδα Β.
Υπόλοιπα
Φόρουμ
Φυσική
Φυσική Α
Φυσική Β
Φυσική Γ
Φυσική Γυμνασίου
Φωτογραφίες
Χημεία
Χημεία Α
Χημεία Β
Χημεία Γ
Χημεία Γυμνασίου

Πρόσφατα σχόλια

  • Τερλεμές Σπύρος 08/12/2019 at 12:40 πμ on Στρεφόμενος αγωγός εντός κυκλικού ΟΜΠ
  • Διονύσης Μάργαρης 07/12/2019 at 10:55 μμ on Η μέγιστη ενέργεια  ταλάντωσης
  • Διονύσης Μάργαρης 07/12/2019 at 10:54 μμ on Στρεφόμενος αγωγός εντός κυκλικού ΟΜΠ
  • Χρήστος Αγριόδημας 07/12/2019 at 8:58 μμ on Από τη γραφική παράσταση της δύναμης…
  • Παναγιώτης Κουμαράς 07/12/2019 at 8:54 μμ on Γιατί αυξάνεται η αρνητική κλίση στην ελληνική εκπαιδευτική «Πίζα»;

 

Πρόσφατες επιλογές 

Ιστορικό

Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
  • ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
  • ΦΟΡΟΥΜ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β
  • ΦΥΣΙΚΗ Α
  • ΦΥΣΙΚΗ Γυμν.
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β
  • ΧΗΜΕΙΑ Α
  • ΧΗΜΕΙΑ Γυμν.
Proudly powered by WordPress | Theme: Able by Automattic.
Scroll Up
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Σχετικά με το WordPress
    • WordPress.org
    • Τεκμηρίωση
    • Υποστήριξη
    • Η γνώμη σας
  • Σύνδεση
  • Εγγραφή