Βολή πλαισίου σε Ο.Μ.Π

Ένα χάλκινο συρμάτινο πλαίσιο ΑΓΔΖ σχήματος τετραγώνου πλευράς ℓ = 1m, αντίστασης R = 2Ω και μάζας m = 0,2kg, κινείται (χωρίς να περιστρέφεται) σε λείο οριζόντιο επίπεδο με σταθερή ταχύτητα υ0.Τη χρονική στιγμή t0 = 0 αρχίζει να εισέρχεται σε κατακόρυφο ομογενές μαγνητικό πεδίο μαγνητικής επαγωγής Β = 1Τ και πλάτους d (d > ℓ), όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα.

A. Μια χρονική στιγμή t1 >t0, πριν ολοκληρωθεί η είσοδος του πλαισίου στο μαγνητικό πεδίο, η ταχύτητά του είναι u < υ0. Τη στιγμή αυτή η διαφορά δυναμικού μεταξύ των κορυφών Ζ και Δ του πλαισίου, είναι

Η συνέχεια εδώ σε word και σε pdf

 

(Visited 1,092 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
19 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 έτος πριν

Καλημέρα Σταύρο.

Χαίρομαι που βλέπω ξανά ανάρτησή  σου στο δίκτυο…

Σε ευχαριστούμε!

Μανώλης Δρακάκης
1 έτος πριν

Πάρα πολύ καλή!

Δεν βρίσκω τον λόγο να μην την διδάξουμε στους σημερινούς μαθητές μας.

Εγώ , αν έχω Γ λυκείου φέτος θα την διδάξω ( εκτός και αν  με νέο νόμο απαγορευτούν οι ασκήσεις με κινήσεις πλαισίων , ράβδων κλπ σε μαγνητικό πεδίο…)  και σ’ ευχαριστώ.

Βαγγέλης Κουντούρης

καλημέρα, Σταύρο και καλώς όρισες

πολύ καλή άσκηση και "νομότυπη"

όπου "ένας κάνει και άλλος λαβαίνει" και μετά "άλλος κάνει και ένας λαβαίνει"…

ευχαριστώ για την αφιέρωση

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 έτος πριν

Ευχαριστώ Σταύρο, για το μέρος της αφιέρωσης, που με αφορά.

Ξενοφών Στεργιάδης

Καλό μεσημέρι, Σταύρο χαίρομαι που διαβάζω ανάρτηση σου, πολύ ωραίο θέμα και η παρουσίαση άρτια.Επειδή η ζωή κύκλους κάνει, σκέφτομαι ότι μετά από 19 χρόνια οι ασχολούμενοι με την προετοιμασία υποψηφίων θα πρέπει να συμπεριλάβουμε στο ασκησιολόγιο και τη δουλειά σου στο ΚΕΕ.Τελικά τίποτα δεν μένει οριστικά στο ράφι.

Να είσαι πάντα καλά.

Βαγγέλης Κουντούρης

Φυσικά και θα την πρότεινα, Σταύρο,

θα έδινα, όμως, και έτοιμη τη σχέση Βυl (έρωτας είναι αυτός…)

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Γεια σου Σταύρο, μας δίνεις μια πολύ ωραία άσκηση που πιστεύω ότι σηματοδοτεί το επίπεδο που θα κυμανθούν τα πιθανά Δ Θέματα από Η/Μ…

Εντάξει, πήγες κατευθείαν στα βαθιά….αλλά σημασία έχει το….come back στις αναρτήσεις…..αφού ξέρω πως πάντα παρακολουθείς

Θα συμφωνήσω με το Ξενοφώντα, πως η δουλειά που μας δώσατε το 2000 ήταν πολύ προσεγμένη και ουσιαστική….και πολύ μπροστά για το επίπεδο των θεμάτων εκείνης της εποχής, με όλα τα μαθήματα προς εξέταση…

Καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποίησες δύο φορές τη γενικευμένη μορφή του 2ου ΝΝ, αλλά στο (Β) ερώτημα θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε μία φορά μόνο

Αν δεν υπήρχε και το ερώτημα (Γ) αυτό θα μας έφτανε και για τα άλλα δύο (Δ) και (Ε)

Να σου πω που στάθηκα περισσότερο;

Σε αυτό

Αν το έβλεπα μόνο του, με τίποτα δεν θα έλεγα πως έχει διαστάσεις ταχύτητας

Σε ευχαριστούμε, να είσαι καλά