Subscribe
Ειδοποίηση για
45 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Παπαδόπουλος

Συγνωμη, λάθος, 48β εκτός. Είναι βράδυ. Στο 48α ο neumann χρειάζεται.

 

Θοδωρής Παπασγουρίδης

5/10/2019

Συνάδελφος ενημέρωσε τα παιδιά στο σχολείο, οτι είναι ΕΚΤΟΣ οι παρακάτω ασκήσεις, από τη σελ 182 και μετά του Α Τεύχους της Γ Λυκείου

20,33,35,36,38,41,47,49,50,56,57,58,59,60.

Υπάρχει κάποια ενημέρωση-διασταύρωση;

………………………………………………………………………………..

Η ενημέρωση από τον συνάδελφο έγινε σίγουρα πριν τις 4/10

Το υπουργείο έβγαλε την ανακοίνωση 8/10

Πάντα στην Ελλάδα θα υπάρχουν οι καλά και έγκαιρα πληροφορημένοι….

 

Κάποια γενικά σχόλια

– Η επαγωγή βγαίνει ενισχυμένη αφού μπαίνουν από το παράθυρο όλες οι ασκήσεις από το βιβλίο κατεύθυνσης της Β’ Λυκείου….Μαζί με αυτές μπαίνουν από το παράθυρο και όλες οι ασκήσεις με αθροίσματα απείρων όρων….Το είπαμε νωρίς…..Back to the future …..

Η περιστροφική γιατί κόπηκε;;;

Δηλαδή φαινόμενο επαγωγής έχουμε μόνο σε μεταφορική κίνηση;

Είναι αυτό πλήρης προσέγγιση ενός φαινομένου;

Στα ρευστά;;; Κόβεται η 30 , αλλά διδάσκεται η 31 (δ)

΄Και στις κρούσεις, κόβεται η 49, η μόνη άσκηση που ο μαθητής κέρδιζε από την ενασχόληση μαζί της…

Σε μια πρόταση:

Αν το μαγνητικό πεδίο περιορίζεται σε Β θεματάκια, η επαγωγή χτυπά με αξιώσεις ένα εναλλακτικό Δ Θέμα…..Τρέμε στερεό….

 

Βαγγέλης Κουντούρης

ε, χμ, ο δαίμων του copyτέτοιου "έφαγε" δύο ακόμη παρατηρήσεις

στις οδηγίες διαβάζω: σε συνδυασμό με πηγή ΗΕΔ, η πηγή ΗΕΔ τί είναι;

ασκ. 30. οριζόντιο μαγνητικό πεδίο, σιωπηλά νοείται και κάθετο στον αγωγό;

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα παιδιά.

Σήμερα στις 12 έχουμε ενημέρωση στο Αιγάλεω από τον συντονιστή Κώστα Στεφανίδη.

Πιστεύω πως θα ξέρω περισσότερα το μεσημέρι. Κυρίως για τις ράβδους.

Η παρουσία ή η απουσία τους καθορίζει πάρα πολλά. Το Γ θέμα, το επίπεδο διδασκαλίας……

Βαγγέλης Κουντούρης

Γιάννη, πού γίνεται η συνάντηση;

Πανανας Γιάνννης
1 έτος πριν

Θέματα που κάναμε κάποτε με άνεση στη Β Λυκείου να μη τα κάνουμε στη Γ Λυκείου και μάλιστα για εισαγωγικές. Ένας ολόκληρος κλάδος , μάχιμος και ολοζώντανος- βλέπω τα νέα παιδιά εδώ τι φτιάχνουν- και να μην έχει άποψη . Αποφασίζουν τα φαντάσματα. Κρίμα. Γινόμαστε Φωτο-α-Φυσικοι.

Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα παιδιά.

Βαγγέλη η συνάντηση είναι στο ΕΚΦΕ Αιγάλεω.

Γιάννη θα τα πούμε από κοντά.

 

Μανώλης Δρακάκης
1 έτος πριν

Καλημέρα συνάδελφοι.

Εξάκολουθώ ανάμεσα σε άλλα  να μην κατανοώ γιατί βγήκε εκτός η 35 από το Α τεύχος ( ηλεκτρομαγνητισμός)  ενώ παρέμεινε η  40 πάλι με δυο ελατήρια …

Όπως επίσης  προς τι  η τάση υποβάθμισης του μαθήματος σε όλη την έκταση της ύλης;

Θυμάμαι  πριν από μερικά χρόνια όταν  χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η λέξη "υποβάθμιση" για την φυσική της Α λυκείου,  τα κανάλια πανηγύριζαν γιατί επί τέλους θα σταμάταγε αυτό το μισητό μάθημα να ταλαιπωρεί τα παιδιά.

Φαίνεται ότι η λογική αυτή δεν ανήκει μόνο στα κανάλια…