Συνάδελφος ενημέρωσε τα παιδιά στο σχολείο,οτι είναι ΕΚΤΟΣ οι παρακάτω ασκήσεις, από τη σελ 182 και μετά του Α Τεύχους της Γ Λυκείου
20,33,35,36,38,41,47,49,50,56,57,58,59,60.
Υπάρχει κάποια ενημέρωση-διασταύρωση;
………………………………………………………………………………..
Η ενημέρωση από τον συνάδελφο έγινε σίγουρα πριν τις 4/10
Το υπουργείο έβγαλε την ανακοίνωση 8/10
Πάντα στην Ελλάδα θα υπάρχουν οι καλά και έγκαιρα πληροφορημένοι….
Κάποια γενικά σχόλια
– Η επαγωγή βγαίνει ενισχυμένη αφού μπαίνουν από το παράθυρο όλες οι ασκήσεις από το βιβλίο κατεύθυνσης της Β’ Λυκείου….Μαζί με αυτές μπαίνουν από το παράθυρο και όλες οι ασκήσεις με αθροίσματα απείρων όρων….Το είπαμε νωρίς…..Back to the future …..
Η περιστροφική γιατί κόπηκε;;;
Δηλαδή φαινόμενο επαγωγής έχουμε μόνο σε μεταφορική κίνηση;
Είναι αυτό πλήρης προσέγγιση ενός φαινομένου;
Στα ρευστά;;; Κόβεται η 30 , αλλά διδάσκεται η 31 (δ)
΄Και στις κρούσεις, κόβεται η 49, η μόνη άσκηση που ο μαθητής κέρδιζε από την ενασχόληση μαζί της…
Σε μια πρόταση:
Αν το μαγνητικό πεδίο περιορίζεται σε Β θεματάκια, η επαγωγή χτυπά με αξιώσεις ένα εναλλακτικό Δ Θέμα…..Τρέμε στερεό….
Για να μην μπορεί να μελετηθεί η περιστροφική κίνηση μιας ράβδου μέσα σε ομογενές μαγνητικό πεδίο και έτσι έχουμε μια πράγματι συνδυαστική άσκηση επαγωγής-στερεού! (Σε εποχές που η μισή ύλη είναι στερεό….)
Το σωστό είναι να μείνουμε στην σημερινή κατάσταση με τις υπερπαραγωγές και τα πολυσύνθετα σχήματα, όπου κόβοντας ένα νήμα, δημιουργούμε δύο ανεξάρτητα προβλήματα. Κάτι σαν την Λερναία Ύδρα.
Να …αποφύγουμε τα προβλήματα πλήρους ομορφιάς που έχουμε μάθει;
Θέματα που κάναμε κάποτε με άνεση στη Β Λυκείου να μη τα κάνουμε στη Γ Λυκείου και μάλιστα για εισαγωγικές. Ένας ολόκληρος κλάδος , μάχιμος και ολοζώντανος- βλέπω τα νέα παιδιά εδώ τι φτιάχνουν- και να μην έχει άποψη . Αποφασίζουν τα φαντάσματα. Κρίμα. Γινόμαστε Φωτο-α-Φυσικοι.
Εξάκολουθώ ανάμεσα σε άλλα να μην κατανοώ γιατί βγήκε εκτός η 35 από το Α τεύχος ( ηλεκτρομαγνητισμός) ενώ παρέμεινε η 40 πάλι με δυο ελατήρια …
Όπως επίσης προς τι η τάση υποβάθμισης του μαθήματος σε όλη την έκταση της ύλης;
Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια όταν χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η λέξη "υποβάθμιση" για την φυσική της Α λυκείου, τα κανάλια πανηγύριζαν γιατί επί τέλους θα σταμάταγε αυτό το μισητό μάθημα να ταλαιπωρεί τα παιδιά.
Φαίνεται ότι η λογική αυτή δεν ανήκει μόνο στα κανάλια…
Συμφωνώ απολύτως με τις διαπιστώσεις σου και τις αντιρρήσεις σου.
Έτσι ακριβώς είναι. Μια συνεχής προσπάθεια να "πέσει το επίπεδο", νομίζοντας έτσι ότι θα γίνει πιο εύκολη η ζωή των μαθητών. Πράγμα που δεν νομίζω ότι από κάπου επιβεβαιώνεται. Υπάρχουν κάποιες μετρήσεις ότι σήμερα οι μαθητές που δίνουνε πανελλαδικές στη Φυσική:
α) Διαβάζουν λιγότερο από όσο διάβαζαν οι μαθητές πριν 20 χρόνια;
β) Έχουν λιγότερο άγχος, από όσο είχαν πριν 15 χρόνια;
Αλλά με την ευκαιρία, θα ήθελα να "φωνάξω" κάτι που και άλλες φορές το έγραψα και νομίζω ότι δεν βρίσκει και πολλούς φίλους σύμφωνους…
Αυτό που το υπουργείο, το ΙΕΠ … οφείλουν να ορίζουν, είναι η ύλη, όσον αφορά τη θεωρία. Ορίζεται η διδασκαλία της επαγωγής, από αυτό το βιβλίο. Τίποτα άλλο. Μόνο η θεωρία.
Θεωρώ απαράδεκτο να μιλάμε για ασκήσεις και προβλήματα εντός ή εκτός ύλης.
Αυτό προκύπτει από μια τάση, να διδαχτούν ασκήσεις και προβλήματα, όπως διδάσκεται η θεωρία. Αλλά τότε παύουν να είναι προβλήματα!!! Είναι γνωστές ασκήσεις και γνωστά "προβλήματα" που δεν έχουν κανένα… πρόβλημα!!!
Η αποθέωση της μεθοδολογίας και της αλγοριθμικής διδασκαλίας…
Συγνωμη, λάθος, 48β εκτός. Είναι βράδυ. Στο 48α ο neumann χρειάζεται.
5/10/2019
Συνάδελφος ενημέρωσε τα παιδιά στο σχολείο, οτι είναι ΕΚΤΟΣ οι παρακάτω ασκήσεις, από τη σελ 182 και μετά του Α Τεύχους της Γ Λυκείου
20,33,35,36,38,41,47,49,50,56,57,58,59,60.
Υπάρχει κάποια ενημέρωση-διασταύρωση;
………………………………………………………………………………..
Η ενημέρωση από τον συνάδελφο έγινε σίγουρα πριν τις 4/10
Το υπουργείο έβγαλε την ανακοίνωση 8/10
Πάντα στην Ελλάδα θα υπάρχουν οι καλά και έγκαιρα πληροφορημένοι….
Κάποια γενικά σχόλια
– Η επαγωγή βγαίνει ενισχυμένη αφού μπαίνουν από το παράθυρο όλες οι ασκήσεις από το βιβλίο κατεύθυνσης της Β’ Λυκείου….Μαζί με αυτές μπαίνουν από το παράθυρο και όλες οι ασκήσεις με αθροίσματα απείρων όρων….Το είπαμε νωρίς…..Back to the future …..
Η περιστροφική γιατί κόπηκε;;;
Δηλαδή φαινόμενο επαγωγής έχουμε μόνο σε μεταφορική κίνηση;
Είναι αυτό πλήρης προσέγγιση ενός φαινομένου;
Στα ρευστά;;; Κόβεται η 30 , αλλά διδάσκεται η 31 (δ)
΄Και στις κρούσεις, κόβεται η 49, η μόνη άσκηση που ο μαθητής κέρδιζε από την ενασχόληση μαζί της…
Σε μια πρόταση:
Αν το μαγνητικό πεδίο περιορίζεται σε Β θεματάκια, η επαγωγή χτυπά με αξιώσεις ένα εναλλακτικό Δ Θέμα…..Τρέμε στερεό….
Καλημέρα Θοδωρή. Ρωτάς:
Η περιστροφική γιατί κόπηκε;;;
Για να μην μπορεί να μελετηθεί η περιστροφική κίνηση μιας ράβδου μέσα σε ομογενές μαγνητικό πεδίο και έτσι έχουμε μια πράγματι συνδυαστική άσκηση επαγωγής-στερεού! (Σε εποχές που η μισή ύλη είναι στερεό….)
Το σωστό είναι να μείνουμε στην σημερινή κατάσταση με τις υπερπαραγωγές και τα πολυσύνθετα σχήματα, όπου κόβοντας ένα νήμα, δημιουργούμε δύο ανεξάρτητα προβλήματα. Κάτι σαν την Λερναία Ύδρα.
Να …αποφύγουμε τα προβλήματα πλήρους ομορφιάς που έχουμε μάθει;
Α πα πα πα


ε, χμ, ο δαίμων του copyτέτοιου "έφαγε" δύο ακόμη παρατηρήσεις
στις οδηγίες διαβάζω: σε συνδυασμό με πηγή ΗΕΔ, η πηγή ΗΕΔ τί είναι;
ασκ. 30. οριζόντιο μαγνητικό πεδίο, σιωπηλά νοείται και κάθετο στον αγωγό;
Καλημέρα παιδιά.
Σήμερα στις 12 έχουμε ενημέρωση στο Αιγάλεω από τον συντονιστή Κώστα Στεφανίδη.
Πιστεύω πως θα ξέρω περισσότερα το μεσημέρι. Κυρίως για τις ράβδους.
Η παρουσία ή η απουσία τους καθορίζει πάρα πολλά. Το Γ θέμα, το επίπεδο διδασκαλίας……
Γιάννη, πού γίνεται η συνάντηση;
Καλημέρα Γιάννη.
Μα βγήκε η εγκύκλιος… Τι παραπέρα περιμένεις;
Αναίρεση της υπουργικής απόφασης;
Θέματα που κάναμε κάποτε με άνεση στη Β Λυκείου να μη τα κάνουμε στη Γ Λυκείου και μάλιστα για εισαγωγικές. Ένας ολόκληρος κλάδος , μάχιμος και ολοζώντανος- βλέπω τα νέα παιδιά εδώ τι φτιάχνουν- και να μην έχει άποψη . Αποφασίζουν τα φαντάσματα. Κρίμα. Γινόμαστε Φωτο-α-Φυσικοι.
Καλημέρα παιδιά.
Βαγγέλη η συνάντηση είναι στο ΕΚΦΕ Αιγάλεω.
Γιάννη θα τα πούμε από κοντά.
Καλημέρα συνάδελφοι.
Εξάκολουθώ ανάμεσα σε άλλα να μην κατανοώ γιατί βγήκε εκτός η 35 από το Α τεύχος ( ηλεκτρομαγνητισμός) ενώ παρέμεινε η 40 πάλι με δυο ελατήρια …
Όπως επίσης προς τι η τάση υποβάθμισης του μαθήματος σε όλη την έκταση της ύλης;
Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια όταν χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η λέξη "υποβάθμιση" για την φυσική της Α λυκείου, τα κανάλια πανηγύριζαν γιατί επί τέλους θα σταμάταγε αυτό το μισητό μάθημα να ταλαιπωρεί τα παιδιά.
Φαίνεται ότι η λογική αυτή δεν ανήκει μόνο στα κανάλια…
Καλό μεσημέρι Μανώλη.
Συμφωνώ απολύτως με τις διαπιστώσεις σου και τις αντιρρήσεις σου.
Έτσι ακριβώς είναι. Μια συνεχής προσπάθεια να "πέσει το επίπεδο", νομίζοντας έτσι ότι θα γίνει πιο εύκολη η ζωή των μαθητών. Πράγμα που δεν νομίζω ότι από κάπου επιβεβαιώνεται. Υπάρχουν κάποιες μετρήσεις ότι σήμερα οι μαθητές που δίνουνε πανελλαδικές στη Φυσική:
α) Διαβάζουν λιγότερο από όσο διάβαζαν οι μαθητές πριν 20 χρόνια;
β) Έχουν λιγότερο άγχος, από όσο είχαν πριν 15 χρόνια;
Αλλά με την ευκαιρία, θα ήθελα να "φωνάξω" κάτι που και άλλες φορές το έγραψα και νομίζω ότι δεν βρίσκει και πολλούς φίλους σύμφωνους…
Αυτό που το υπουργείο, το ΙΕΠ … οφείλουν να ορίζουν, είναι η ύλη, όσον αφορά τη θεωρία. Ορίζεται η διδασκαλία της επαγωγής, από αυτό το βιβλίο. Τίποτα άλλο. Μόνο η θεωρία.
Θεωρώ απαράδεκτο να μιλάμε για ασκήσεις και προβλήματα εντός ή εκτός ύλης.
Αυτό προκύπτει από μια τάση, να διδαχτούν ασκήσεις και προβλήματα, όπως διδάσκεται η θεωρία. Αλλά τότε παύουν να είναι προβλήματα!!! Είναι γνωστές ασκήσεις και γνωστά "προβλήματα" που δεν έχουν κανένα… πρόβλημα!!!
Η αποθέωση της μεθοδολογίας και της αλγοριθμικής διδασκαλίας…