Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε ένα διαγώνισμα που ετοιμάσαμε οι :
Παπαγεωργίου Δημήτρης
Πέτσιος Ερρίκος
Τσαφόγιαννος Ηλίας
Χαρκοπλιάς Κώστας
Μπαλτζόπουλος Αντώνης
Μπόκαρης Τάσος
που έχει ως βάση την ενότητα της Χημικής ισορροπίας , αντλώντας όμως και μερικά στοιχεία από τα “συγγενή” κεφάλαια της Χημικής Κινητικής και της Θερμοχημείας.
Σας θυμίζουμε τα φετινά διαγωνίσματα της παρέας μας στην ύλη της σχολικής χρονιάς 2019 – 2020 :
Βλέπω η παρέα συνεχίζει να δημιουργεί!
Αφιερωμένο:
Ευχαριστούμε πολύ Διονύση ( ιδιαίτερα για την αφιέρωση )
υγ … και για το set-αρισμα της ανάρτησης.
Συγχαρητήρια στην ομάδα !!!
Από τα πιο άρτια διαγωνίσματα, που καλύπτει τα ΠΑΝΤΑ από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στα αντίστοιχα κεφάλαια.
Ευχαριστούμε Βασίλη
ΥΓ … γύρω γύρω όλοι και στις μέση οι μαθητές …
Ελπίζω να μας διαβάζει κάποιος που έχει πρόσβαση στο Υπουργείο ή στο ΙΕΠ ( και ελπίζω κάποιος στο Υπουργείο ή στο ΙΕΠ να καταλαβαίνει )
Ύλη 2019-2020
Οδηγίες 2019 – 2020
Άσκηση 58
Κυριακή 10 / 11 /2019
( κοινώς ντροπή )
Αναδεικνυεται ακριβως το προβλημα οτι ενω η επικεφαλιδα απο την διαχειρηση της υλης βγαζει την σχεση Kc=k1/k2 ΕΚΤΟΣ η προταση του ΙΕΠ να διδαχθει το προβλημα 58 , την επαναφερει ΕΝΤΟΣ…..Περιμενουμε καποιος να το καταλαβει….
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους αναρτούν στη σελίδα και διαθέτουν το υλικό τους (χρόνο και κόπο) για όλους εμάς και τους μαθητές μας. Παρακολουθώ τις αναρτήσεις της Χημείας και αρκετές φορές έχω βοηθηθεί. Θα ήθελα όμως να κάνω και μία παρατήρηση. Μήπως τα διαγωνίσματα είναι τσιμπιμένα παραπάνω από ότι θα έπρεπε; Καταλαβαίνω ότι είναι χώρος για απαιτητικούς αλλά τα βλέπουν κάποιοι που πάνε στις επιτροπές και βάζουν θέματα που κάνουν τους διαβασμένους μαθητές να αισθάνονται ανεπαρκείς νοητικά. Διδάσκονται απλά πράγματα για χρόνια και ξαφνικά στη Γ' Λυκείου θα μάθουν όλη τη Χημεία, θα αποκτήσουν κρίση και η ευστροφία τους θα πιάσει οροφή. Τον Ιούνιο είδα τα σχόλια σας όταν λύνατε τα θέματα και κατάλαβα ότι κάποιοι ζοριστήκατε. Μήπως τα διαγωνίσματα να είναι τέτοια που μόνο 3 μονάδες να θέλουν ιδιαίτερες ικανότητες;
Και κάτι ακόμη. Το ιξώδες και η επιφανειακή τάση είναι στην ύλη;
Με εκτίμηση
Μια χημικός δημόσιου σχολείου
Νίκη
Ευχαριστούμε Διονύση.
Να είσαι καλά.
Ηλία, μακάρι να ακούει κάποιος αλλά ποιος; Το πιθανότερο είναι να να πάρεις προφορική απάντηση ότι ισχύει το ΦΕΚ της 8/10…
Τέλος πάντων εμείς τη δουλειά μας…
Πολλοί συνάδελφοι θεωρούν ότι το Kc=k1/k2 είναι εκτός ύλης αλλά η άσκηση 58 και κυρίως το υ1=υ2 που ισχύει στη ΧΙ και κανένας δε μπορεί να απαγορεύσει στο μαθητή να τη χρησιμοποιήσει, μας αναγκάζει να το διδάξουμε (και αυτό …)
Επίσης αν μέχρι στις Πανελλαδικές δεν έρθει άλλη διευκρίνιση για την Τάση Ατμών κ.λ.π. θα αναγκαστούμε να τη διδάξουμε (όπως πρέπει βέβαια κι όχι χαλαρά) Απλά προσωπικά ως θεματοδότης θα σκεφτόμουν πάρα πολύ τον Ιούνιο να το ζητήσω μετά από όλο αυτό το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί…
Νίκη,
Τα θέματα των πανελληνίων των 2 τελευταίων ετών περιείχαν ακραίες επιλογές, ασάφειες και πρόχειρες μεταφράσεις από ξενόγλωσσα βιβλία.
Αυτά τα κακώς κείμενα στηλιτευσαμε τότε με τα σχόλια μας.
Ένα διαγώνισμα προετοιμασίας μπορεί να έχει και πολύ δυσκολα ερωτήματα, στο πνεύμα πάντοτε της σχολικής ύλης.
Η προετοιμασία και η εξέταση είναι όμως δύο διαφορετικά πράγματα!
Καλησπέρα συνάδελφοι.Πριν 2 ημέρες έλαβα απάντηση στο μέιλ που έστειλα στο ΙΕΠ( σχετικά με τις ιδιότητες υγρών).Απήντησαν οτι ''ισχύει η εγκύκλιος της 8/10/19''. Αρα ΕΝΤΟΣ. !!!
Γιατι αποφευγουν να γραψουν "ἱσχυει η εγκυκλιος της 8/10 και επομενως ειναι ΕΝΤΟΣ";;;;;
Εχω πληροφορηθει οτι πολυ συντομα θα σταλει διευκρινιση απο το υπουργειο σε ολα τα σχολεια…Αντε να δουμε!!!
Κυρία Σπάρταλη ή καλύτερα Νίκη χαιρόμαστε που τα διαγωνίσματα μας και γενικά οι αναρτήσεις της Χημείας σας έχουν βοηθήσει αρκετές φορές.
Παρεμπιπτόντως, αυτό το "Τον Ιούνιο είδα τα σχόλια σας όταν λύνατε τα θέματα και κατάλαβα ότι κάποιοι ζοριστήκατε." προφανώς να μην το πάρουμε επί προσωπικού έτσι;
Καλημέρα σε όλους και μπράβο για το έξυπνο και πλήρες διαγώνισμα. Πολύ έξυπνα κατά τη γνώμη μου τα Β2/Β3/Β4.