πού; Θέατρο Τέχνης, Φρυνίχου, Πλάκα
πότε; Από 24 Φεβρουαρίου 2020
περισσότερα:
αλλά και η απολογία της Μαρί Κιουρί
(Visited 255 times, 1 visits today)
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
πού; Θέατρο Τέχνης, Φρυνίχου, Πλάκα
πότε; Από 24 Φεβρουαρίου 2020
περισσότερα:
αλλά και η απολογία της Μαρί Κιουρί
Καλημέρα Γιώργο. Μπράβο σου που γνωστοποίησες το γεγονός αυτό!!
Μήπως θα ήταν καλό να πάει το ΥΛΙΚΟΝΕΤ ομαδικά στην παράσταση; Ίσως και με εκπτωτική τιμή, αν το κανονίζαμε για ορισμένη μέρα, όπως και τα σχολεία;
Τι λέτε συνάδελφοι;
σ’ αυτή την ανάρτηση που αναφέρεται στη θεατρική απόδοση θεμάτων και προσώπων της επιστήμης, ίσως αρμόζει ο χαιρετισμός στον ηθοποιό Γιώργο Κοτανίδη (1945 – 28.1.2020), που πρόσφερε στους θεατρόφιλους τη γνωριμία με ενδιαφέροντα έργα και ερμηνείες
υπήρξε ένας φοιτητής της Κτηνιατρικής του ΑΠΘ που απογοητεύτηκε από την οργανωμένη μαθητεία της επιστήμης στο πανεπιστήμιο και στράφηκε επιτυχώς στο θέατρο, αλλά δεν τον εγκατέλειψε η άτυπη ενασχόληση μ’ αυτήν
αφού, εκτός από συστηματικός αναγνώστης της εκλαϊκευμένης επιστήμης, όπως είχε παλαιότερα δημοσιοποιήσει σε συνέντευξη,
το 2004 δημιούργησε την θεατρική ομάδα ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΙ με την οποία ανέβασε και σκηνοθέτησε το έργο: «QED ή Τι απέδειξε ο κύριος Φάυνμαν» του Πήτερ Παρνέλ, όπου υπερασπίστηκε τον Φ. και ως ηθοποιός
το έργο επαναλήφθηκε επανειλημμένα και μας έδωσε την ευκαιρία να συστήνουμε στους μη φυσικούς θεατρόφιλους το "σίγουρα θα αστειεύεστε κ. Φάυνμαν", αλλά και να μπαίνει στις συζητήσεις απ' το θεατρικό παράθυρο η "καταραμένη Φυσική"
δες σχετικό βίντεο απ' την παράσταση
τη σεζόν 2006-2007 παρουσίασε το έργο Απόστολου Δοξιάδη «Δέκατη Έβδομη Νύχτα», όπου ως Κουρτ Γκέντελ υπερασπίστηκε το θεώρημα της μη – πληρότητας
για κάποιους ίσως έχει αξία και το ότι ως πολίτης δεν αμέλησε του κοινωνικούς αγώνες της γενιάς του
Η παράσταση με το Φάυνμαν, είναι πράγματι ιστορική…
Με αυτήν τον συνέδεσα αμέσως σήμερα, όταν διάβασα τον θάνατο του σημαντικού ηθοποιού.
Άλλη μια απώλεια…