συνθήκη covid-19: από τη Δύναμη στην Πίεση – στερεά

 

στις συνθήκες εκτός covid-19 έχω υιοθετήσει την εισαγωγή της πίεσης στην κατάσταση των ρευστών, όπου αναδεικνύονται ευκολότερα τα διαφoροποιητικά της χαρακτηριστικά προς τη δύναμη

η πρόταση «από τη Δύναμη στην Πίεση, στα στερεά» αποβλέπει στην προσφορότερη επικοινωνία αυτών των εννοιών με τον Sars-Cov-2 φράγμα μεταξύ δάσκαλων & μαθητών είναι πρόταση τυπική στη δομή της, αδοκίμαστη όμως στις συνθήκες τηλε-επικοινωνίας με εντελώς πρόσφατη την εμπειρία μου, ως εικονικός μαθητής – μαθητευόμενος στον χειρισμό της, απ’ την πλατφόρμα του mySch, την αντιλήφθηκα να “πηγαίνει με τον αραμπά” – 6s για κάθε αλλαγή διαφάνειας- με χάσματα στη διασταύρωση επιχειρημάτων όταν οι συνομιλητές είναι περισσότεροι από δύο και με αδύναμες τις δυνατότητες των προσφερόμενων γραφικών, άσε που ως άπειρο στον χειρισμό με πέταξε τρεις φορές εκτός στη μία ώρα επομένως, αναμένω κριτική στον χειρισμό του περιεχομένου και εκτιμήσεις για το αν το υλικό μπορεί να τρέξει online

η πρόταση

(Visited 747 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
2 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Τσάτσης
1 έτος πριν

Καλημέρα Γιώργο,

πολύ ωραία και "επίκαιρη"…

δεν έχω ασχοληθεί με γυμνάσιο εδώ και χρόνια…άρα δεν ξέρω πως μπορεί να τρέξει…πολύ καλή φαίνεται…και τσαχπίνικη και με ωραίο τρόπο χτίζεις

έχω μία αγαπημένη μικρή κοντινή συγγενής (β γυμνασίου)  στην επαρχία και είπαμε να αρχίσουμε να επικοινωνούμε οργανωμένα για τη φυσικούλα..

θα την αξιοποιήσω μαζί της..άρα σε ευχαριστώ 

καλά έκανες και στο τέλος για το "ασκείται"..θέλει κουβέντα αυτό και στα λυκειόπαιδα

Να είσαι καλά…

υγ: ζήλεψα τις βόλτες σου και τις φωτογραφίες σου στην άλλη σου ανάρτηση και άνοιξα ένα παλιό σκληρό…και σε όποια ανάρτηση ανεβάζω πετάω και μία τοιχογραφία (graffito) από την πόλη μας..