Καλημέρα σας ,
Το ερώτημα είναι σαφές και το υπονοούμενο είναι ακόμα σαφέστερο.
Εμείς στην Πτολεμαΐδα είχαμε διδάξει έως την προσθήκη στους HC ( Markovnikov ) +- 1 μάθημα
Από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με συνάδελφο στην Πάτρα ( που έκλεισαν 5 Μαρτίου ) γνωρίζω ότι λίγα Λύκεια είχαν μπει στον υβριδισμό. ( εάν κατάλαβα καλά )
Η Φλώρινα ( σόρρυ εάν κάνω λάθος ) ήταν ακόμα πιο πίσω ( είχε και κλεισίματα από την κακοκαιρία ).
Μπορείτε να δώσετε feedback από τις περιοχές σας ( ανεξάρτητα εάν εργάζεστε στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή εάν είστε γονέας μαθητή )
Ευχαριστώ πολύ.
Καλημέρα.
Διδάσκω σε φροντιστήριο στη δυτική Θεσσαλονίκη. Τα περισσότερα σχολεία από Σταυρούπολη, Αμπελόκηπους, Μενεμένη όταν σταμάτησαν τα μαθήματα βρίσκονταν στην οξειδοαναγωγή ή στον υβριδισμό. Μόνο ένα σχολείο είχε φτάσει στις αντιδράσεις υποκατάστασης.
Ευχαριστώ πολύ Κώστα . Αυτού του είδους την ενημέρωση θα ήθελα να έχουμε σε αυτό το topic . Δεν έχει σημασία εάν εργαζόμαστε σε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο ή σε φροντιστήριο .
Δεν έχει σημασία εάν είμαστε εκπαιδευτικοί ή γονείς μαθητών.
Το θέμα μας είναι να πάρουμε μια εικόνα από το τελευταίο μάθημα στο σχολείο.
Και πάλι ευχαριστώ ( και περιμένω και άλλους συναδέλφους ή γονείς )
Καλημέρα Αντώνη και φίλοι!
Εμεις μπαίναμε στην υποκατάσταση στην Οργανική.
Υγεία σε όλους !
Έως και αντιδράσεις προσθήκης στον δ.δ. αλκενίων (4ο ΓΕΛ Κατερίνης)
Καλημέρα Παναγιώτη και Βασίλη ,
Παναγιώτη Θύμισέ μου … Σαντορίνη ;
Καλημέρα φίλε Αντώνη, ναι Σαντορίνη.
Καλή δύναμη σε ότι κάνεις !
Γεια σου Αντώνη !
Από τα 2 λύκεια Κορωπίου, το ένα είχε ξεκινήσει αντιδράσεις προσθήκης, το άλλο δεν είχε προλάβει να μπει οργανική ( ήταν στην οξειδοαναγωγή ).
Καλή συνέχεια !
Καλημέρα στου φίλους Χημικούς.
Διαβάζοντας τις απαντήσεις σας, βλέπω ότι ουσιαστικά δεν έχει διδαχτεί οργανική…
Προσθήκη στον διπλό δεσμό των αλκενίων (Άργος).
Η αφαίρεση της Οργανικής από την εξεταστέα ύλη φαίνεται ως ένα λογικό σενάριο.
Τι θα γίνει στην περίπτωση που ένα σχολείο έχει τελειώσει την Οργανική και δεν έχει κάνει π.χ. τις διαμοριακές δυνάμεις;
Έχω τελειώσει την ύλη στο φροντιστήριο και επίσης ξέρω ότι το ίδιο συμβαίνει και με αρκετά φροντιστήρια στην Νότια Αθήνα. Επίσης ξέρω ότι η Λεόντειος της Ν.Σ. ήταν προς το τέλος της Οργανικής, αλλα δεν είμαι βέβαιη ότι είχαν κάνει υβριδισμούς.
Πάντως τα ιδιωτικά σχολεία προχωρούν την ύλη κανονικά στα μαθήματα.
Εμείς έχουμε σαφή εντολή ( και όχι σύσταση ) να κάνουμε επαναληπτικά μαθήματα.
Πέτρο τι εννοείς ; Ότι ( ενυπόγραφα ) δήλωναν στο βιβλίο ύλης ότι έκαναν διαμοριακές αλλά έκαναν οργανική ;
Νομίζω το φετινό ΦΕΚ καθόριζε μέχρι και την σειρά διδασκαλίας των κεφαλαίων.
Με 12 ημέρες κατάληψης και παρά πολλές εφαρμογές (πέραν του σχολικού) στην διδαχθείσα ύλη, έχω διδάξει την μισή οξειδοαναγωγή. Από 2ο ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας. Ας μην ξεχνούν στο Υπουργείο Παιδείας ότι αρκετά σχολεία πρίν κλείσουν ήταν ήδη «επιβαρυμένα» με ημέρες καταλήψεων.
Γεια σου Ανέστη και από εδώ.
Το σχολείο μας δεν είναι από τις χειρότερες περιπτώσεις της εγγύς περιοχής.
Υπάρχουν σχολεία όμορου δήμου που έκλεισαν, λόγω κρουσμάτων, περισσότερες μέρες.
Και είχαν επίσης κατάληψη.
6ο Λύκειο Καλλιθέας
Έχουμε κάνει και Οξειδοαναγωγή στην Οργανική!
Γεια σε όλους από Άμφισσα ( φροντιστήριο). Εμείς έχουμε τελειωσει διαμοριακες και μας μένει η ώσμωση. Την οργανική την είχαμε τελειώσει στην καλοκαιρινή προετοιμασία. Να θέσω τον προβληματισμό μου αν κοπεί τελικά η οργανική πως ένας μαθητής μελλοντικός φοιτητής θα φοιτήσει σε πανεπιστήμιο χωρίς να έχει εξεταστεί στην οργανική; Δεν είναι έγκλημα;